
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
- Մարտի 28-ին մենք` հնչակյան երիտասարդներս, համարձակություն ցուցաբերեցինք եւ որոշեցինք «Կոնգրես» հյուրանոցում «պետության հիմքերը խարխլող» եւ «սադրիչ» մի միջոցառում անցկացնել` ուսանողական քննարկում` «ՄԱԿ-ի ընդունած հակահայկական բանաձեւ. քաղաքական հետեւանքները» թեմայով:

Ի սկզբանե որոշվել էր մեր միջոցառման ժամանակ ապահովել օբյեկտիվություն, եւ այդ առումով հրավիրել էինք նաեւ ԱԳՆ ներկայացուցչին: Մեկ շաբաթ առաջ դիմել էինք հյուրանոցի համապատասխան մարմիններին եւ խնդրել դահլիճ տրամադրել: Պայմանավորվածություն եղավ, եւ մենք հանդգնեցինք հրավիրել շահագրգիռ կողմերին եւ տարբեր երիտասարդական կազմակերպությունների` այդ թվում եւ իշխանական: Միջոցառումից 10 րոպե առաջ, սակայն, մեզ զանգահարեց հյուրանոցի ներկայացուցիչը եւ փաստեց, որ դահլիճ տրամադրել չի կարող: Այլ մեկնաբանություններ չեղան: Մենք, ամենեւին չցանկանալով խաթարել պետության հիմքերը եւ տեղի տալ օտարերկրյա գործակալների ցանկություններին, հանդգնում ենք փաստել, որ մեզ դահլիճից զրկելն ունի հստակ քաղաքական ենթատեքստ: Ելնելով այս ամենից` ուղղում ենք հետեւյալ կոչը. Բոյկոտել Կոնգրես հյուրանոցի աշխատանքները: Սփյուռքի մեր հայրենակիցներին եւ կուսակցական ընկերներին խնդրել` Հայաստան գալու դեպքում Կոնգրեսում համար չվարձել: Միջազգային եւ տեղական իրավապաշտպան կառույցներին այդ հյուրանոցում քննարկումներ չանցկացնել: ՍԴՀԿ «Սարգիս Տխրունի» ուսանողական-երիտասարդական միություն Ներեցեք հանդգնության համար 28.03.2008 թ.
Քննարկում
XTREMAL գրել է:
urish dahlij gtek,edkan mi shshkrvek, mi katil mexrits avelord mi huzvek ,orenki ev iravunki sahmannerum gortsek arants atelutyan ev tshnamanki. hargank ev ser - naxevaraj.
Sharqayin qaghaqacy գրել է:- RAFFI
VOJ TE MIAYN ET HYURANOZN AYL ENTANRABES .HAYASDAN KNALN JAMANAGAVORABES HRAJARVIL .ES MER HAYASDANN JI .MER KIDEZAZN JI .MER HNJAGYANNERN MISHD EL YEXEL EN HAYRENI GARAVARUTYAN GOXKIN ISK AYSHM YETE HAYRENI GARAVARUTYAN HED JEN UREMN NSHANAGUM E VOR HAYRENI JI GARAVARUTYUNN .BEDK E ANHABAX KAYLER ZERNARGEL POXELU HAMAR ES ANSHNORK KISA TURK GARAVARUTYUNN.
Ձեզ նման «հայերի» համար Հայաստանը միայն ժամանակավոր ապաստարան է: Գիտեք ինչ Րաֆֆի, Հայաստանում հայեր են ապրում, և կարծում եմ ինչ որ ներկայումս կատարվում է Հայաստանում դա նաև Ձեր՝ դրսի հայերի մեղքն է: Ձեզ երևի ձեռք է տալիս Հայաստանի անկայուն վիճակը, իսկ մենք ապրում և աշխատում ենք այստեղ: Մենք այն ազգն ենք, որը տարբերվում է իր գենոֆոնդով և հավատքով: Իսկ Հայաստանում ո՛չ թուրք կա, ո՛չ էլ կիսաթուրք: Եղա՛վ: Իսկ Հայաստանը «շատերի» համար միայն դատարկ «հայրենասիրություն» գոչելու համար է՞:- RAFFI
haykakan գրել է:- Sharqayin qaghaqacy
Ձեզ նման «հայերի» համար Հայաստանը միայն ժամանակավոր ապաստարան է: Գիտեք ինչ Րաֆֆի, Հայաստանում հայեր են ապրում, և կարծում եմ ինչ որ ներկայումս կատարվում է Հայաստանում դա նաև Ձեր՝ դրսի հայերի մեղքն է: Ձեզ երևի ձեռք է տալիս Հայաստանի անկայուն վիճակը, իսկ մենք ապրում և աշխատում ենք այստեղ: Մենք այն ազգն ենք, որը տարբերվում է իր գենոֆոնդով և հավատքով: Իսկ Հայաստանում ո՛չ թուրք կա, ո՛չ էլ կիսաթուրք: Եղա՛վ: Իսկ Հայաստանը «շատերի» համար միայն դատարկ «հայրենասիրություն» գոչելու համար է՞:
$$$$$ petca te votch- Sharqayin qaghaqacy
Vahan գրել է:- HASKACOX
ԼՍՈՒՄ Էս! «այ սուտի --Sharqayin qaqhaqcy-- ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ
հասարակ քաղաքացին հիմա կենաց ու մահու կռիվ Է տալիս իր
այսօրվա կեղեքիչների դեմ և եթե դու մինչև հիմա դա չես հասկացել
ուրեմն իրավունք չունես ռրևԷ մեկին մեղադրես, թե? ներսից և
թե? դրսից..
ԵՎ հետռ, եթե դրսի ՀԱՅԵՐՆ փռղ չուղարկեն՞ դու այսօր ԱՅԴ
հաճույքռվ մեզ հետ չԷիր ԿԱՊՆՎԻ և կգնաիր կպայքարեիր մեր
ՀԱՅ Ժռղռվրդի կեղեքիչների դեմ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
HASCACOX ին իմիջայլոց ողորմություն տալով մուրացկան են դաձնում դա վատ ե դատելով Երևանում բացված խանութների և մեքենաների շքեղությունից դատելով Հայաստանը դոլլարի կարիք չունի դա ուրիշ բան է երբ 1993 մազութ ուղարկեցին 20000000 որը տեղ չհասավ այդ մասին գիտի լեվոնը,իսկ այժմ կարիք չկա թող առտասահմանյան մեքենաներին և կայֆերին քիչ փող տան և այդ փողերը ներդնեն տնտեսուտյան մեջ- HASKACOX
Հայաստանյան գրել է:- Sharqayin qaghaqacy
Ձեզ նման «հայերի» համար Հայաստանը միայն ժամանակավոր ապաստարան է: Գիտեք ինչ Րաֆֆի, Հայաստանում հայեր են ապրում, և կարծում եմ ինչ որ ներկայումս կատարվում է Հայաստանում դա նաև Ձեր՝ դրսի հայերի մեղքն է: Ձեզ երևի ձեռք է տալիս Հայաստանի անկայուն վիճակը, իսկ մենք ապրում և աշխատում ենք այստեղ: Մենք այն ազգն ենք, որը տարբերվում է իր գենոֆոնդով և հավատքով: Իսկ Հայաստանում ո՛չ թուրք կա, ո՛չ էլ կիսաթուրք: Եղա՛վ: Իսկ Հայաստանը «շատերի» համար միայն դատարկ «հայրենասիրություն» գոչելու համար է՞:
ԿԻՍՈՒՄ եմ ձեր կարծիքը եւ ամաչում անհասկացող դատարկախոսների ու կարճամիտ արձագանքողների փոխարեն ...
Հուսով եմ , որ Ձեզ պես խելացի մարդիկ շատ կան մեր հայրենիքում ...- Sharqayin qaghaqacy
Տաթև Արշակունի գրել է:- Vahan
HASCACOX ին իմիջայլոց ողորմություն տալով մուրացկան են դաձնում դա վատ ե դատելով Երևանում բացված խանութների և մեքենաների շքեղությունից դատելով Հայաստանը դոլլարի կարիք չունի դա ուրիշ բան է երբ 1993 մազութ ուղարկեցին 20000000 որը տեղ չհասավ այդ մասին գիտի լեվոնը,իսկ այժմ կարիք չկա թող առտասահմանյան մեքենաներին և կայֆերին քիչ փող տան և այդ փողերը ներդնեն տնտեսուտյան մեջ
Ճիշտ ես ասում, բայց սխալ հասցեով, ոչ մի աշխատավարձով ապրող շարքային քաղաքացի չի կարող իրեն թույլ տալ շքեղ մեքենա կամ քաղաքի կենտրոնում բնակարան ունենալ, այդպես ապրում է Հայաստանի բնակչության 15 տոկոսը,իսկ մնացած 85 տոկոսի վիճակը շատ քիչ է տարբերվում 93 թվականի վիճակից: Յուրաքանչյուր 2-րդ ընտանիքն ապրում է դրսում գտնվող իր պանդուխտի ուղարկած գումարի հաշվին, երիտասարդ ընտանիքների 75 տոկոսի ամուսինները դրսում են աշխատում, իր լավ ու վատ կողմերով հանդերձ: Իսկ դոլլարն իջել է տուալետի թղթի արժեքի, սնունդն ու կյանքն էլ արհեստականորեն թանկացել են, այնպես, որ հարցդ ճիշտ է, բայց ուղղված բնակչության 15 տոկոսին- Vahan
Հայաստանյան գրել է:- Հայեր միացեք
Հայեր մի պահ եկեք մոռանանք թե ով որտեղից է ,և փորձենք հասկանալթե ինչ է կատարվում առանց իրար հայհոյելու:
Թողնենք այն հարցը ,թե ով է ավելի շատ Հայ ,
քանի որ այդ հարցը պատասխան չունի:
Որն է պրոբլեմը կապված Ղարաբաղցիների հետ?
Շատ հեռու չեմ ուզում գնալ պատմության մեջ ,որովհոտև անիմաստ է,
իսկ ամենակարևորը վերջին 70-80 տարիներն են,քանի որ ներկայիս
Հայ ազգը ձևավորվել է այդ ժամանակաշրջանում:
Այս ըթացքում Ղարաբաղի ժողովուրդը հայտնի պատճառներով փաստորեն
կտրված է եղել հայկական միջավայրից և ձեռք է բերել
հատկանիշներ,որոնք բուն Հայաստանի ժողովրդի համար հաճախ
ընդունելի չեն:Ժամանակին նման վիճակ կար "ախպարների"
հետ կապված :
Հարցը սակայն այսօր այն է ,որ ղարաբաղցիները գրավելով
Հայաստանի իշխանուրյունը, այստեղ ուրիշ բառ չես կարող օգտագործել,
փորձում են Ղարաբաղացնել Հայաստանը, և դա մասամբ նրանց հաձողվել է:
Իհարկե ոչ ազնիվ ճանապրհներով:
Բայց պետք է հասկանալ ,որ չի կարող ամբողջը իր մի մասին ենթարկվել:
Այդ դեպքում այդ մասր կօտարանա :
Հայաստանը չի կարղ դառնալ Ղարաբաղի ենթական ,
նույնիսկ նրանք հավասար լինել չեն կարող:
Ղարաբաղը պիտի ենթարկվի Հայ ժողովրդի կամքին ,
այլապես նա կդադարի Հայ ժողովրդի մասը լինելուց:
ԵՎ եթե այս պարզ ճշմարտությունը հասկանալի չի այսօրվա
իշխանությունը բռնազավթածներին ,ապա Հայ ժողովրդին շատ
ողբալի ժամանակներ են սպասվում:
Կցանկանաի լսել նորմալ մարդկանց տրամաբանված կարծիքները և
կարևոր չէ ,թե նրանք ինձ հետ համամիտ են թե ոչ:
Էհ բարեկամ, մոտ մեկ շաբաթ առաջ հարգելով Ձեր մտքերը եւ հայ տղամարդկանց գիտակից ու սթափ ուժի առավելությունը, որոշեցի լռել ու այլեւս չգրել, բայց այսօր պատահաբար կարդալով նորաոճ պառակտման դրթող մտքերդ՝ չկարողացա չարձագանքել ...
Մենք՝ հայաստանցիներս խորհրդային տարիներին արխայիզմ կոչվող «բարձի» վրա , հրեաների պես ընչաքաղց ու նախանձախնդիր չլինելու պատճառով չնկատելու էինք տալիս մեր ազգային արժեքների , մշակույթի ... թալանը / կարելի է ասել «մեր տունը հայտնվել էր ավազի վրա »/ ...
Իսկ մեր արյունակից բարեկամ ղարաբաղցիները պատվով ՝ պարտականություն անելու պես պահեցին Արցախի հայկական հողերը ու միացան մեզ ...
Օտարել այս մեր ոչ թույլ կեսին մեզնից , նշանակում է՝ ամուր մետաքսե թել հյուսել բանբասանքներով ու թելել Ադրբեջանի ասեղը , որ Հայաստանի բերանը կարեն ...
Հայոց խելացի կանայք ու մայրերը լռում են ՝ հեռատես , ուժեղ ու գիտակից ամուսինների եւ խելամիտ զավակների ստեղծած ապահով պայմաններով հիացած ապրելու ու ստեղծագործելու ժամանակ ...
Ավելի կառուցողական առաջարկներ արեք խնդրում եմ եւ մեզ կմնա լուռ համաձայնվելը ...
Կրկնում եմ՝ ՄԻՆՉԵՎ ՉԵԿԱՎ ԱՌԱՋԻՆԸ /Լ. Տեր-Պետրոսյանը /
ՉԳՆԱՀԱՏԵՑԻ ՎԵՐՋԻՆԻՆ /Ռ. Քոչարյանին/
Հարգելի «Ես» միանում եմ ձեր շնորհակալությանը:
Իսկ նորընտիր նախագահին թերահավատությամբ եմ մոտենում , բայց ոչ կործանարար վախով/ այսպիսի վախ առաջացրեց ԼՏՊ-Ի հայտնվելը/:
Հուսով եմ մեր հայ խելացի տղամարդիկ «10 չափել ՝ 1 կտրելու» նշանաբանով առաջնորդվելով չեն կործանի մեր երկրի այսքան դժվարությամբ պահվող անկախությունը ...- Հայեր միացեք
Erdjanik գրել է:- Հայաստանյան
Էհ բարեկամ, մոտ մեկ շաբաթ առաջ հարգելով Ձեր մտքերը եւ հայ տղամարդկանց գիտակից ու սթափ ուժի առավելությունը, որոշեցի լռել ու այլեւս չգրել, բայց այսօր պատահաբար կարդալով նորաոճ պառակտման դրթող մտքերդ՝ չկարողացա չարձագանքել ...
Մենք՝ հայաստանցիներս խորհրդային տարիներին արխայիզմ կոչվող «բարձի» վրա , հրեաների պես ընչաքաղց ու նախանձախնդիր չլինելու պատճառով չնկատելու էինք տալիս մեր ազգային արժեքների , մշակույթի ... թալանը / կարելի է ասել «մեր տունը հայտնվել էր ավազի վրա »/ ...
Իսկ մեր արյունակից բարեկամ ղարաբաղցիները պատվով ՝ պարտականություն անելու պես պահեցին Արցախի հայկական հողերը ու միացան մեզ ...
Օտարել այս մեր ոչ թույլ կեսին մեզնից , նշանակում է՝ ամուր մետաքսե թել հյուսել բանբասանքներով ու թելել Ադրբեջանի ասեղը , որ Հայաստանի բերանը կարեն ...
Հայոց խելացի կանայք ու մայրերը լռում են ՝ հեռատես , ուժեղ ու գիտակից ամուսինների եւ խելամիտ զավակների ստեղծած ապահով պայմաններով հիացած ապրելու ու ստեղծագործելու ժամանակ ...
Ավելի կառուցողական առաջարկներ արեք խնդրում եմ եւ մեզ կմնա լուռ համաձայնվելը ...
Կրկնում եմ՝ ՄԻՆՉԵՎ ՉԵԿԱՎ ԱՌԱՋԻՆԸ /Լ. Տեր-Պետրոսյանը /
ՉԳՆԱՀԱՏԵՑԻ ՎԵՐՋԻՆԻՆ /Ռ. Քոչարյանին/
Հարգելի «Ես» միանում եմ ձեր շնորհակալությանը:
Իսկ նորընտիր նախագահին թերահավատությամբ եմ մոտենում , բայց ոչ կործանարար վախով/ այսպիսի վախ առաջացրեց ԼՏՊ-Ի հայտնվելը/:
Հուսով եմ մեր հայ խելացի տղամարդիկ «10 չափել ՝ 1 կտրելու» նշանաբանով առաջնորդվելով չեն կործանի մեր երկրի այսքան դժվարությամբ պահվող անկախությունը ...
Սիրելի Հայաստանյան, երևում է Հայաստանում ապրող քո հարազատները, երբ հիվանդանում են, բուժվում են պետպատվերով: Թոշակառու հարազատներդ էլ ամիսը 30 դոլար թոշակով կարողանում են մարդավայել ապրել:Գյուղերում ապրող հարազատներդ էլ ամեն աշուն իրենց ստացած բերքը ծախում են ու ստացված եկամտով առոք-փառոք մինչև հաջորդ աշուն ապրում են:Այդ ֆոնի վրա գուցե Քոչարյանի գնահատականը ավելի մանրամասն գրես:Միայն խնդրում եմ առանց ցրտի ու մթի տարիների մասին համեմատությունների:- Հայաստանյան
Հայեր միացեք գրել է:- Հայաստանյան
Էհ բարեկամ, մոտ մեկ շաբաթ առաջ հարգելով Ձեր մտքերը եւ հայ տղամարդկանց գիտակից ու սթափ ուժի առավելությունը, որոշեցի լռել ու այլեւս չգրել, բայց այսօր պատահաբար կարդալով նորաոճ պառակտման դրթող մտքերդ՝ չկարողացա չարձագանքել ...
Մենք՝ հայաստանցիներս խորհրդային տարիներին արխայիզմ կոչվող «բարձի» վրա , հրեաների պես ընչաքաղց ու նախանձախնդիր չլինելու պատճառով չնկատելու էինք տալիս մեր ազգային արժեքների , մշակույթի ... թալանը / կարելի է ասել «մեր տունը հայտնվել էր ավազի վրա »/ ...
Իսկ մեր արյունակից բարեկամ ղարաբաղցիները պատվով ՝ պարտականություն անելու պես պահեցին Արցախի հայկական հողերը ու միացան մեզ ...
Օտարել այս մեր ոչ թույլ կեսին մեզնից , նշանակում է՝ ամուր մետաքսե թել հյուսել բանբասանքներով ու թելել Ադրբեջանի ասեղը , որ Հայաստանի բերանը կարեն ...
Հայոց խելացի կանայք ու մայրերը լռում են ՝ հեռատես , ուժեղ ու գիտակից ամուսինների եւ խելամիտ զավակների ստեղծած ապահով պայմաններով հիացած ապրելու ու ստեղծագործելու ժամանակ ...
Ավելի կառուցողական առաջարկներ արեք խնդրում եմ եւ մեզ կմնա լուռ համաձայնվելը ...
Կրկնում եմ՝ ՄԻՆՉԵՎ ՉԵԿԱՎ ԱՌԱՋԻՆԸ /Լ. Տեր-Պետրոսյանը /
ՉԳՆԱՀԱՏԵՑԻ ՎԵՐՋԻՆԻՆ /Ռ. Քոչարյանին/
Հարգելի «Ես» միանում եմ ձեր շնորհակալությանը:
Իսկ նորընտիր նախագահին թերահավատությամբ եմ մոտենում , բայց ոչ կործանարար վախով/ այսպիսի վախ առաջացրեց ԼՏՊ-Ի հայտնվելը/:
Հուսով եմ մեր հայ խելացի տղամարդիկ «10 չափել ՝ 1 կտրելու» նշանաբանով առաջնորդվելով չեն կործանի մեր երկրի այսքան դժվարությամբ պահվող անկախությունը ...
Հարգելիս ,ես չհասկացա թե որն է " նորաոճ պառակտման դրթող մտքեր"-ը:
Ես փաստել եմ իրականությունը:
Միակ եզրակացությունս այն է եղել , որ
"Ղարաբաղը պիտի ենթարկվի Հայ ժողովրդի կամքին,
հակառակ դեպքում այն կօտարվի":
Սա է իմ եզրակացությունը և այն ես կրկնում եմ:
Հնարավոր է որ դուք սա չեք ընդունում :
Չեմ զարմանում ,քանի որ կանայք միայն էմոցիաներով են որոշումներ
ընդունում ,ինչը որ վկայում են ձեր պատասխանի մնացած մասերը:
Դրանք բոլորը էմոցիաներ են և ավելի շատ հոգեբանական վերլուծության
կարիք ունեն:Դրանց ես չեմ անդրադառնա:
Իսկ եթե լուրջ հակափաստարկներ ունեք իմ եզրակացության դեմ ,խնդրեմ :- Հայաստանյան
Vahan գրել է:- Տաթև Արշակունի
Ճիշտ ես ասում, բայց սխալ հասցեով, ոչ մի աշխատավարձով ապրող շարքային քաղաքացի չի կարող իրեն թույլ տալ շքեղ մեքենա կամ քաղաքի կենտրոնում բնակարան ունենալ, այդպես ապրում է Հայաստանի բնակչության 15 տոկոսը,իսկ մնացած 85 տոկոսի վիճակը շատ քիչ է տարբերվում 93 թվականի վիճակից: Յուրաքանչյուր 2-րդ ընտանիքն ապրում է դրսում գտնվող իր պանդուխտի ուղարկած գումարի հաշվին, երիտասարդ ընտանիքների 75 տոկոսի ամուսինները դրսում են աշխատում, իր լավ ու վատ կողմերով հանդերձ: Իսկ դոլլարն իջել է տուալետի թղթի արժեքի, սնունդն ու կյանքն էլ արհեստականորեն թանկացել են, այնպես, որ հարցդ ճիշտ է, բայց ուղղված բնակչության 15 տոկոսին
Գիտեմ տիկին գալիս են սրա նրա երեխաներին են պահում կամ ծերերին իսկ իրենց տղամարդիկ մեքենա են առնում վարկով և ֆռֆռում- Տաթև Արշակունի
yes գրել է:
Sharqayin qaxaqaci,xosqs qeza veraberum,u qo nman mtacoxnerin...chakertnerov hayere nranq chen,ov petq exac depqum,dzerqnere drsi hayerin en meknum,heto uranum u ambax-zambax durs talis...qo nman mtacoxnern en zzvcnum,du es hayrenasere pslnqot.....mec mase caxvox,u glxin qaqoxneri vore lpstox.....dzez mna ed mi ktor hoxn en kcaxeq....eli em krknum,xosqs veraberum er qo nman habrgac mtacoxnerin....
Harut գրել է:
http://www.youtube.com/watch?v=ovRNo_6BpJk
IGDIRwu գրել է:- Sharqayin qaghaqacy
Ձեզ նման «հայերի» համար Հայաստանը միայն ժամանակավոր ապաստարան է: Գիտեք ինչ Րաֆֆի, Հայաստանում հայեր են ապրում, և կարծում եմ ինչ որ ներկայումս կատարվում է Հայաստանում դա նաև Ձեր՝ դրսի հայերի մեղքն է: Ձեզ երևի ձեռք է տալիս Հայաստանի անկայուն վիճակը, իսկ մենք ապրում և աշխատում ենք այստեղ: Մենք այն ազգն ենք, որը տարբերվում է իր գենոֆոնդով և հավատքով: Իսկ Հայաստանում ո՛չ թուրք կա, ո՛չ էլ կիսաթուրք: Եղա՛վ: Իսկ Հայաստանը «շատերի» համար միայն դատարկ «հայրենասիրություն» գոչելու համար է՞:
Շարքային ՔԱ- ՔԱծԻ Որ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՀԱՅԵՐ ԵՆ ԱՊրՈՒՄ, ԼԱՎ ԳԻՏԵՆՔ, Որ ՏԱրԲԵրՎՈՒՄ ԵՆՔ ԳԵՆՈՖՈՆԴՈՎ ՈՒ ՀԱՎԱՏՈՎ ԴԱ Ոչ ՄԻ ԿԱՍԿԱծ ՀԵրԻՔ է Որ ԿԱրԴԱՍ ԱՅՍ ՍԱՅՏԻ ՔՆՆԱրԿՈՒՄՆԵրԸ ԿՀԱՍԿԱՆԱՍ Ե ՈՆՑ ԵՆՔ ՏԱրԲԵրՎՈՒՄ:ԹՈՒրՔ ԿԱՄ ԿԻՍԱթՈՒրՔԻ ՎրԱ ՄԻ ՔԻչ ԿԱՍԿԱծՈՒՄ ԵՄ, ԲԱ ՔԵԶ ՈՆՑ ԿՈչԵՆՔ՞:- Sharqayin qaghaqacy
ՄԱԿ-Ի ԲԱՆԱՁԵՒԸ` «ՓՆԹԻ» ԴԻՎԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔ
Հ.Մ. 1
ՍԴՀԿ «Սարգիս Տխրունի» ուսանողական-երիտասարդական միությունը «ՄԱԿ-ի հակահայկական բանաձեւ. քաղաքական հետեւանքները» թեմայով քննարկում էր կազմակերպել` նվիրված մարտի 14-ին ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի հավանությանն ...ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
16
Մարտի 28-ին մենք` հնչակյան երիտասարդներս, համարձակություն ցուցաբերեցինք եւ որոշեցինք «Կոնգրես» հյուրանոցում «պետության հիմքերը խարխլող» եւ «սադրիչ» մի միջոցառում անցկացնել` ուսանողական քննարկում` «ՄԱԿ-ի ...ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
13
Փետրվարի 29-ի եւ, մանավանդ, մարտի 1-ի դեպքերով Քոչարյան-Սարգսյան զույգը իշխանությունը Հայաստանում բացառապես բռնություններով պահելու կործանարար վիճակ է ստեղծել: Հաշվի առնելով այն, որ Հայաստանն օժտված չէ ...ՆԱՏՕ-Ն ԹՇՆԱՄԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆ ՉԷ ԱՊՀ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Գոհար Բարսամյան 1
Ռուսական աղբյուրները տեղեկացնում են, որ Ռումինիայի մայրաքաղաքում պատրաստվում են հանդիպել ԱՊՀ երկրների նախագահները` ներառյալ Ռուսաստանի նախագահը: Նրանց շարքում են չկարգավորված հակամարտություններ ունեցող ...ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՍՆԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ` ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԾԱՆՐԱՉԱՓՈՎ ԿԱՄ ՀՐԱՊԱՐԱԿԻ ՏԱՐԵԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Գոհար Սիմոնյան 1
Ազգագրագետ այս տիկնոջը վաղուց եմ ճանաչում, նաեւ` հաճախ հանդիպում Ազատության հրապարակում: Միշտ լուռ է, մի տեսակ` մեկուսի: Ավելի շատ հետազոտողի է նման: Մոտենում եմ, զրուցում: Եվ այդպես` օրեր շարունակ: Ու ...«Ի ՆԿԱՏԻ ՈՒՆԵՄ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԱՌՈՒՄՈՎ ԴՈՇԻՑ ԿԱԽ»
Մարինե Խառատյան 1
«ԱԼՄ» հոլդինգի նախագահ Տիգրան Կարապետյանը մայիսին կհրատարակի բանաստեղծությունների երկրորդ ժողովածուն: Երեկ «Փաստարկ» ակումբում լրագրողները նրան հորդորեցին շարունակել քաղաքական թեմաներով բանաստեղծությունների ...ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ԴԵԳԵՐՈՒՄ Է
1
Բրիտանական «Էկոնոմիստ» պարբերականը հոդված է հրապարակել, որում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գարեգին Երկրորդը իր հոտին մեկ հովվի շուրջ համախմբվելու կոչ է արել:
Փետրվարի 19-ին կայացած նախագահական ընտրություններից ...ԱՆՇՐՋԵԼԻ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ
Գոհար Բարսամյան 1
Հարավային Կովկասում ժողովրդավարության կայացման գործընթացները անշրջելի բնույթ են կրում եւ, ի տարբերություն փետրվարյան սառնաշունչ անտարբերության` շարունակվում են դիտարկվել արտերկրի փորձագետների կողմից:
...«ՀԱՆՑԱԳՈՐԾՆԵՐԻՆ» ԾԱՓԵՐՈՎ ԵՆ ԴԻՄԱՎՈՐՈՒՄ
Գագիկ Աբգարյան 2
Երեկ Արագածոտնի ընդհանուր իրավասության դատարանում շարունակվեց Թալին քաղաքում ՀՀ նախագահի թեկնածու Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի, ընտրողների հետ հանդիպման ժամանակ տեղի ունեցած միջադեպի առիթով հարուցված քրեական ...ՍՏՈՐԱԳՐԱՀԱՎԱՔ ՄԱՐԱԼԻԿՈՒՄ
2
Մարալիկ քաղաքում ստորագրահավաք է սկսվել` ի պաշտպանություն Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի Անիի տարածաշրջանի շտաբի պետ, նրա վստահված անձ Հարություն Ուռուտյանի, ով ընտրության օրը փորձել էր թույլ չտալ իրականացնել կրկնակի ...«ԺՈՂՈՎՐԴԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԱՍԱԾԸ ՄԵԶ Է ՊԵՏՔ»
Մարինե Խառատյան
Հետընտրական շրջանում Հայաստանի տնտեսության իրավիճակի մասին երեկ զրուցեցինք տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Թաթուլ Մանասերյանի հետ:
-Պարոն Մանասերյան, մարտի մեկի դեպքերից հետո միջազգային հանրությունը ...ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՋՈՐԴԻՎ...
Մարինա Բաղդագյուլյան
«Չնայած ընտրարշավից դուրս ենք եկել, բայց յուրաքանչյուրն ընտրության իրավունք ունի: Կարինեն ուզեց, որպեսզի այստեղ լինեն նրանք, ովքեր այստեղ են` ոչ ավել-ոչ պակաս, քանի որ այսօր նրա «Փորձեր» գրքի շնորհանդեսն ...«ԺԱՄԱՆԱԿ ԵՐԵՒԱՆ» ՕՐԱԹԵՐԹԻՆ
Հեղինե Բիշարյան 4
Ս/թ մարտի 26-ին լույս տեսած «Ժամանակ Երեւան» օրաթերթի թիվ 43 (1285) համարում «Ի՞նչ արժե ի լռությունը» վերտառությամբ նյութում բերված տեղեկությունները, թե «ը որպես նվեր իշխանություններից ստացել է «Ռենջ ...HUMAN RIGHTS WATCH-Ը ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆԸ ԿՈՉ Է ԱՆՈՒՄ
1
...վերացնել խաղաղ հավաքների նոր սահմանափակումները...
Հայաստանի կառավարությունը պետք է վերացնի հավաքների ազատության նոր սահմանափակումները եւ դադարեցնի բողոքի խաղաղ ցույցերին մասնակցող ընդդիմության ...ՋՈԶԵՖ ՓԵՆԻՆԳԹՈՆ. «ՄԵՆՔ ՄՏԱՀՈԳ ԵՆՔ...»
Էմմա Գաբրիելյան
«Հայաստանի անկախացումից ի վեր, 17 տարիների ընթացքում ԱՄՆ-ի աջակցության առումով` ժողովրդավարության զարգացման, ընտրական գործընթացների, անկախ մամուլի, քաղաքացիական հասարակության զարգացման ուղղությամբ արված ...«ՍԱ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏԵՐԱԶՄ Է»
Կարինե Հարությունյան 6
Հրազդանում անձրեւ էր: Իսկ ժողովուրդը կանգնած էր: Կանգնած էր առավոտվա 10-ից: Կին, տղամարդ, երեխա ու տարեց: Այստեղ են: Վանատուր թաղամասի Սբ. Աստվածամայր եկեղեցու հարեւանությամբ: Ոստիկաններ` ժամը 16-ի մոտակայքում ...ԲԱԲԵԼՈՆ-3
3
Հայն այսպիսի հայրենիք Ե՞րբ է տեսել աշխարհում, Ե՞րբ է եղել աշխարհում Մի այսպիսի Հայաստան... Համո Սահյան
Ծանոթություն ...ՀՅՈՒՍԻՍԱՅԻՆ «ՌԱԶՄԱՃԱԿԱՏՈՒՄ» ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՉԿԱՆ
Է.Գ.
Ոչինչ, իսկապես, չի փոխվել: Նոր «դասակարգ» է հայտնվել միայն՝ ստաժավոր տարվողներ: Ովքեր անտրտունջ կրում են իրենց «ճակատագիրը»: Մնացած ամեն ինչը նույնն է. էլի աշխատանքի պես՝ նույն տեղը, նույն ժամին, նույն ...
ՀԱՅԱՍՏԱՆ: ԵՐԵՒԱՆ: 21.03.2008 Թ.
Կարինե Հարությունյան
ՄԻ ՉՀԱՅՏԱՐԱՐՎԱԾ ՆՎԱՍՏԱՑՄԱՆ ԽՐՈՆԻԿԱ
Արամ Ամատունի
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՍՏԵՓԱՆ ԴԵՄԻՐՃՅԱՆ. «ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ ՊԱՅԹՈՒՆԱՎՏԱՆԳ Է»
Մարինե Խառատյան
ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ ԻՆՉՔԱՆ ՄԱՐԴ ԿԱՐՈՂ ԷՐ ՔՎԵԱՐԿԵԼ ՀՕԳՈՒՏ...

ԲԱՑԻ «ԻՇԽԱՆԱԿԱՆ ՕՐԹՈԴՈՔՍՆԵՐԻՑ»` ԲՈԼՈՐՆ ՕԳՆՈՒՄ ԵՆ «ԳԱԼԱ»-ԻՆ
Հեղինե Մանուկյան
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ԻՆՉՈՒ՞ Է «ՈՒՇԱՆՈՒՄ» ԱՄՆ-Ի ՇՆՈՐՀԱՎՈՐԱՆՔԸ. ԳՈՒՑԵ ԴԱ «ԼԱ՞Վ ՆՇԱՆ Է»
Հ.Մ.
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Պետրոս Մակեյան
ՌԵԺԻՄԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է ԳՐՈՀԸ
Գագիկ Աբգարյան
- 554 Դվինում գումարված եկեղեցական ժողովը դատապարտում է քաղկեդոնական դավանանքը և վերջնականապես խզում իր կապերը բյուզանդական «տիեզերական» եկեղեցու հետ:
- 1001 Տրդատ ճարտարապետն ավարտեց Անիի մայր տաճարի կառուցումը:
- 1592 Ծնվեց հայ առաջին աշուղ-երգիչ Նահապետ Քուչակը:
- 1827 Թիֆլիսում կազմվում է հայկական առաջին կամավորական գումարտակը:
- 1899 Կ. Պոլսում ծնվեց հայ մեծ բարերար Գալուստ Կյուլպենկյանը: Մասնագիտությամբ ինժեներ-նավթագործ էր: Հիմնադրել է Թուրքիայի նավթային բարեգործական ընկերությունը: 1930 թվականին ընտրվել է հայկական բարեգործական ընկերության նախագահ: (Մահացել է 1955 թվականի հուլիսին, Լիսաբոնում:)
- 1912 Թիֆլիսում մահացավ հայ դասական դրամատուրգիայի հիմնադիր Գաբրիել Սունդուկյանը: (Ծնվ. 1825թ.-ին):
- 1914 Թիֆլիսում հիմնվեց հայոց պատմական և հնագիտական ընկերությունը:
- 1918 Ծնվեց հայազգի ամերիկյան ռադիոֆիզիկոս, ամերիկյան ֆիզիկական և մաթեմատիկական ընկերությունների, էլեկտրոնային տեխնիկայի ինժեներների ինստիտուտի անդամ, Հայաստանի ԳԱ արտասահմանյան անդամ Չարլզ Հրաչ Փափազը:
- 1921 Թիֆլիսում ստեղծվեց հայ արվեստի առաջին տունը: Հայարտունը կրում էր հայ մեծ բանաստեղծ Վահան Տերյանի անունը: Նրա նախագահն էր մյուս հայ մեծ բանաստեղծը՝ Հովհաննես Թումանյանը:
- 1971 Վախճանվեց հայ բեմի անկրկնելի Զիմզիմովը, Յագոն և Քաջ Նազարը՝ ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Ավետ Ավետիսյանը (Ոսկանյան):
- 1992 Շուշիից և Ղայբալու, Ջանհասան, Քյոսալար գյուղերից Ստեփանակերտի վրա հարձակման անցած ադրբեջանական ուժերը կատաղի մարտերում ջախջախվեցին և ետ շպրտվեցին ելման կետերը:
- ՄՈՒԶԿԱՄԱՆԴ
- Ինչ արժե երջանկությունը
- Պարտադրված շուրջերկրյա ճանապարհորդություն
- Միջադեպ
- Իսկ դու ինչպիսի՞ բանջարեղեն ես նախընտրում... (տեսակի մասին չէ խոսքը)
- Offtopic
- Հայկական հարսանիք
- Supply: coin acceptor, coin mechanism, coin selector,coin validator,token,gaming coins.
- supplier of automatic sliding door, coin acceptor, coin selector,garage door, coin validator,air tight door,coin mechanism,revolving door
- Swedish Parliament Refuses to Recognize the 1915 Genocide
ԼՈՒՐԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆ
ՕՆԼԱՅՆ ԼՈՒՐԵՐ
ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ
ԻՄ ԱՐՄԹԱՈՒՆ

Ինչպե՞ս թողնել ծխելը
Ինչպե՞ս գրել Հայերեն Windows XP միջավայրում

