
Հրատարակված է Հուլիս 24, 2008
ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐ ԱՆԴԱՄԻ ՊՆԴՄԱՄԲ` ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԵՐԺՈՒՄ Է ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲՈԼՈՐ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
- Անցած շաբաթ Հայ հեղափոխական դաշնակցության գերագույն մարմնի ներկայացուցիչ վերընտրված Արմեն Ռուստամյանի պնդմամբ` իշխանությունները պատրաստ են երկխոսության, բայց «ընդդիմությունը մերժում է բոլոր առաջարկները»: Ընդդիմության հիմնական նախապայմաններից մեկը ձերբակալված քաղաքական գործիչներին ազատ արձակելն է: Մոտ մեկ տասնամյակ առաջ որոշ դաշնակցականներ ձերբակալվել էին իշխանությունը զավթելու կոչերի հետ կապված քրեական հոդվածով, եւ շատերի կողմից համարվում էին քաղաքական բանտարկյալներ: Նախագահական ընտրություններին հետեւած զարգացումների արդյունքում նույն` իշխանությունը զավթելու կոչերի հոդվածով ձերբակալվածերի կապակցությամբ Ռուստամյանը ասաց. - «Այս հարցը շատ սուր հարց է... Եվրախորհրդի բանաձեւն էլ ասում է, որ բանտարկյալների առկայությունը դժվարացնում է երկխոսության հարցը: Բայց գնահատել` քաղբանտարկյալ է, թե ոչ, այն հինգ չափանիշներով պետք է կատարվի, որ Եվրախորհրդի կողմից մշակված, հստակեցված եւ արդեն իսկ փորձարկված չափանիշներն են»: «Կան հոդվածներ, որոնք, ի վերջո, իրենց մեջ մոտիվացիայի իմաստով քաղաքական երանգավորում ունեն: Չնայած այդ հոդվածները Քրեական օրենսգրքի մեջ են` նույն 300 հոդվածը», - հավելեց Ռուստամյանը: Ռուստամյանը համարում է, որ նման հոդվածների դեպքում պետությունը պետք է ներողամիտ լինի, եւ, ասենք, համաներման միջոցով լուծի խնդիրը: Արմեն Ռուսմանյանը երեկ վերահնչեցրեց Դաշնակցության տեսակետը, որ կուսակցությունը դեմ չէ հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորմանը, բայց «Ցեղասպանության խնդիրը չպետք է դառնա սակարկության առարկա»: Դաշնակցությունը դեմ է այն բանին, որ Թուրքիան «ուզում է պատրանք ստեղծել հարաբերությունների կարգավորման վերաբերյալ». - «Օրինակ, նույն հրավերը: Նախագահ է, նախագահին հրավիրել է, դրանում արտառոց բան չեմ տեսնում: Բայց, դա չպիտի ստեղծի պատրանք, որ մենք խնդիր չունենք. եկանք, իրար հետ ֆուտբոլ նայեցինք, ավարտվեց-գնաց»: Ռուստամյանը հայտարարեց, որ եթե Գյուլը գա Հայաստան` ֆուտբոլային հանդիպումը դիտելու, անկախ այն բանից, որ հրավիրողը Հայաստանի նախագահ Սերժ Սարգսյանն է, Դաշնակցությունը բողոքի ակցիաներ է կազմակերպելու:

- Աննա Սաղաբալյան
Քննարկում
karen գրել է:
Հակոբ միամիտ բան ես ասում,ախր ընդիմությունը ոնց դեմ կլինի այդ նախաձեռնությանը:Չէ որ սա լևոնի սրտի ուզածն է -ախպերություն անել իրա թուրք ախպերների հետ:
Եվ հետո երեկ ես ինքս եմ լսել հեռուստատեսությամբ ,դաշնակները դեմ չեն հրավերին և նույնիսկ ուրախ կլինեն Գյուլը գա և դա առիթ կլինի քաղաքակիրթ ձևով իրենց պահանջները ցույցով ցուցադրեն:Դա կանեն ոչ թե ի դեմ Սեռժի , այլ ի հոգուտ իրենց գործի:- HAKOB 50
Ըհը դե արի ու այսօրվա հայաստանյան պոլիտիկներին հասկացի.ընդիմությունը հայտարարում է որ իրենք ցույցեր ՉԵՆ կազմակերպի
ՍՍ-ի այս քայլի համար քանի որ çուտ թե ուç պետք է կարգավորվի
հարաբերությունները դրացիների հետ, իսկ ռուստամյանը իւնդրեմ...
իրանք դեմ էն ՍՍ-ի միակ ճիçտ քայլին:
- HAKOB 50
Azgajin Gaxapar գրել է:
ԼԵՎՈՆ ՏԵՐ-ՊԵՏՐՈՍՅԱՆԻ ԹԻՄԸ. ԸՆԴՄԻՋՈՒՄ
http://nationalidea.am/publications.php?id=305
karen գրել է:
Էդ հեչ ,վրացին որ քյալա էդ բոլորը գիտեն:Էդ գյոզալ երկիրը որ դրանք ունեն ու ժողովրդի մեծ մասը սովածա,դաելա իրանցից,շատ են սիրում քյալա տալ ,որպես քրիստոնյա ազգ դրանց չեմ հարգում ,քո հետ այս հարցում համամիտ եմ:- HAKOB 50
Karen-ին---------------------------------Կարեն, իմ կարցիքով հնարավոր չի գոյատեվել çրջափակման
մեջ, չունենալով պատուհան բաց ցով, դա անրաԺեçտություն
է բարգավաճելու համար, բայց ոչ մի նաիւպայմանով çահարկելով
գենոցիդի հարցը,հնդհանրապես չպետք է çոçափվի այդ թեման:
մի մոռացիր վրացին թուրքից «բեթար» է և վրացու հետ ունենք
ջավաղքի պռոբլեմը որը çուտ թե ուç բացվելու է:
- HAKOB 50
Van գրել է:- Տիգրան
Ինչ վերաբերում է նրան, որ դաշնակցականները փող են շինում ցեղասպանության վրա դա չեմ մեկնաբանի ։Էդ ձեր պատկերացումներով է միայն, որ ցեղասպանության վրա կարելի է փող շինել, երևի եթե դուք հնարավորություն ունենայիք այդպես կանեիք։ Եթե Սերժ Սարգսյանին վստահեր հայ ժողովրդի մեծամասնությունը մենք այսօր այս վիճակում չէինք լինի և ինչքան էլ թուրք Լևոնը գրգռեր ժողովրդին՝ այն գոհ լինելով կմնար անտարբեր։ Իսկ ինչ վերաբերում է սփյուռքահայերի ներդրումներին, ապա նրանք այդ փողեր տալիս են ոչ թե Սերժ Սարգսյանին, այլ Հայաստանի Հանրապետությանը, ոչ թե Սերժ Սարգսյանի սիրուն աչքերի այլ նրա համար որ ինչպես դուք եք ասու դաշնակավարի են դաստիրակվել։
Tigran isk vor "gorovurtn" e ameninchits goh? Vor naxagahn e 100 tokos dzainov @nt@rvum? aister Franciaum katarvats @ntrutiunnerin Naxagah dartsav mek@vor@ havakel er 54 tokos dzain isk mius@ 46. Isk levon@ chi havakel 22 tokos nuinisk, inchi masin es du xosum? Ete et 22 tokos@ goh chi da chi n@shanakum vor terori migotsov n@rank piti teladren irents uzats@ u irents asats kazmakanden erkir@. Isk Ov e goh Levonov? Te ches hishum ira tarva Mutn u Sov@?
Batsi ait da GOROVURT@ chi da ARTASAHMANIAN PATVER E VOROV ARTAKIN UGER@ IDEM@S AREVMUTKI PARZAPES HAYASTANI NAXAGAH EN UZUM N@SHANAKEL IRENTS APAHOVICHIN VOR KARANAN OKTAGORTSEL AINPES INCHPES UZENAN, VOCHTE AISORVA N@MAN BANAKTSEN U G@LUX TSAVATSNEN. Ev ail@n. Andzamp hamakrum em Sergin ev goh em arachi 100 orva arats ashxatankits, HAYASTANI KARAKATSI EM EV ES EL GOROVURTI MAS EM.- Տիգրան
SERJ գրել է:- HAKOB 50
Ըհը դե արի ու այսօրվա հայաստանյան պոլիտիկներին հասկացի.ընդիմությունը հայտարարում է որ իրենք ցույցեր ՉԵՆ կազմակերպի
ՍՍ-ի այս քայլի համար քանի որ çուտ թե ուç պետք է կարգավորվի
հարաբերությունները դրացիների հետ, իսկ ռուստամյանը իւնդրեմ...
իրանք դեմ էն ՍՍ-ի միակ ճիçտ քայլին:
Դաշնակները լավ են հասկանում, որ եթե հայ-թուրքական հարաբերությունները
լավանան, ապա հետագայում հնարավոր Է որ բացվեն թուրքական և դաշնակցական
արխիվները, իսկ դա ՀՅԴ-ին ձեռնատու տարբերակ չԷ, դրա համար Էլ խաղեր
են տալիս, քանի որ միանգամից Սեռժին հակառակվել չԷն կարող, որովհետև
պոչերը Սեռժի ոտքերի տակ Է:- HAKOB 50
Vahan NY ORIGINAL գրել է:- SERJ
Դաշնակները լավ են հասկանում, որ եթե հայ-թուրքական հարաբերությունները
լավանան, ապա հետագայում հնարավոր Է որ բացվեն թուրքական և դաշնակցական
արխիվները, իսկ դա ՀՅԴ-ին ձեռնատու տարբերակ չԷ, դրա համար Էլ խաղեր
են տալիս, քանի որ միանգամից Սեռժին հակառակվել չԷն կարող, որովհետև
պոչերը Սեռժի ոտքերի տակ Է:
100 տոկոսանոց ճշմարտություն- SERJ
Vahan NY ORIGINAL գրել է:- Vahag
Իսկ երբ կարելի է բացել,մի 10 տարի հետո չեն ձուլի?:Ախր հարգելիս մենք արդեն ձուլված ենք,դե եթե այդպես է եթե ձուլվելուց վախենում ես ուրեմն բոլորի հետ էլ պետք է սահմանը փակվի,այստեղ շատ են պարսիկները և հնդիկները,իսկ պարսիկները այստեղի աղջկերքի հետ են լինում:
ՊԱՐՍԻԿՆԵԸ ՀԱՅ ԱՂՋԻԿՆԵՐԻ ՀԵՏ ԵՆ ԼԻՆՈՒՄ ՈՐՈՎՀԵՏԵՎ ԱԶԱՏ ԱՆԿԱԽ ԵՔ Երկրում եք ապրում ինչի ձգտեցիք նրան էլ հասաք ,որովհետը ոչ տղերքն են տղա ոչ էլ աղջիկներն են աղջիկ- Vahag
Vahan NY ORIGINAL գրել է:- IGDIR
՜Քշեք, սաղին քշեք, վերջում կմնաք դուք ու պարսիկներից ծնված բջերը
- IGDIR
Van գրել է:- Vahag
Նարեկ ինչ պարտադիր է 100% ով ընտրվի,կարևորը թեկուզ կեղծված նախագահից ժողովուրդը գոհ լինի և ոչ թե թուրք համարի:
Isk ete artasahmanits finansavores mi xumb martkants ev okt@ves ain banits vor t@vial erkir@ antsnelov d@gvar urri ev unenalov haskanali t@ntesakan ev sotsialakan broblemner kandes et erkir@? Vahag irakanutiun@ aitkan hasarak chi, du @ntrum es hasarak ev nuinisk primitiv m@tatselakerp. kez t@vum a vor amerikan 1 tarum en karutsel? Hayastani sotsialakan ev t@ntesakan inchpes ev hokekan bolor problemner@ kapvats en:
1) Bazmadaria anpetakanutian het, vori patcharov korel ein petakan karavarman avandner@ voronk aisor petk e verakangnel
2) Erkaratev hokebanakan paterazmi het vori dem minch ais chenk paikarel
3) Arevmutki kormits 1990akannerin hayastanum n@shanakvats kriminalneri karavarutian katarats t@ntesakan ev m@tavorakan kaykayman@
4) t@ntesakan sh@rgapakman@
5) Karakatsineri hayrenasirakan inknagitaktsutian pakas@
6) Arevm@tia shpionneri ashxatanki het, voronk t@ntesakan ev karakakan kaykaymamp en zbarvum
ev ail@n ev ail@n, Hishetsnem miain vor minchev vercher@s pastoren erkir@ karavarum ein HHSHakanner@ ev ain martik ovker aisor levoni korkn en, orinak vazgeni axper@ kam demirchian@. 10 tarva meg miain kandel en
isk @ntanrapes en inch asum es otarerkria propagandai hetevank e nai ais kinon ev tes te inchpes arevm@tian gortsakalutiunner@ kandetsin sovetakan miutiun@.
http://cinemaxx.ru/18/3090-plan-kavkaz.html- Vahag
Van գրել է:- Vahag
Իսկ երբ կարելի է բացել,մի 10 տարի հետո չեն ձուլի?:Ախր հարգելիս մենք արդեն ձուլված ենք,դե եթե այդպես է եթե ձուլվելուց վախենում ես ուրեմն բոլորի հետ էլ պետք է սահմանը փակվի,այստեղ շատ են պարսիկները և հնդիկները,իսկ պարսիկները այստեղի աղջկերքի հետ են լինում:
Vahag MENK dzulvats chenk, es andzamp indz xorapes hay em @zgum ev orekan mi kani gam im azgi patmutiun@ usumnasirelov em zbarvum u amen varkian@s im erkri u gorov@rti masin m@tatselov em aprum, teriak em m@shakuitin, nerkais ev antsialin. Ev menk dzulvats chenk, ev chenk el lini erpeve isk ain azger@ voronk mez dzulel en uzetsel meznits arach korel en varuts, nuinnel aisorva dzulorneri het e linelu. Ete du kez dzulvats es hamarum da haskanali e , da batsatrum e ain vor du aisor otarerkria kazmakerputiunnerum es tsarayum i dem@s shahn hayastanits.- Vahag
Van գրել է:
http://cinemaxx.ru/18/3090-plan-kavkaz.html
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Նաիրիին կզզցրող գրել է:- Van
mi hat hamashxarhain haytni HIMAR Ara Abrahamian anunov vor@ keznits 1000 angam xelok e kanzi uni 20 miliard evro por ais tari avelatsrel e ir nerd@rumner@ 150 milion evroov + ir hin tasniak milionnanots nerd@rumner@, kam mek ail himmar argentinahay vore arav ev veranorogets z@vartnots odanavakayaran@ ev homa 40 milionov patrastvum e veranorogel gumrii odanavakayan@ ev shat ail himmarner vorontsits du 10000000000 angam aveli himar es. Levonakanner mi zbarvek xapeutiamp ev apaterekatvutiamp, dzer propagandain voch vok chi xapvi, angraget ev anteriak inc h ek meidan @nkel?
Այ ցավտ տանեմ էտ ինձ ես ասըմ, էն ծծող նաիրիին ասա,չես տենըմ ես էլ քու նման իրան եմ կզզցնըմ իրա էտ ասածի հմար :Մենակ թուրքի ծծող լամուկը կարա հայ բարերարներին հիմար ասի :- Van
Van գրել է:- Նաիրիին կզզցրող
Այ ցավտ տանեմ էտ ինձ ես ասըմ, էն ծծող նաիրիին ասա,չես տենըմ ես էլ քու նման իրան եմ կզզցնըմ իրա էտ ասածի հմար :Մենակ թուրքի ծծող լամուկը կարա հայ բարերարներին հիմար ասի :
s@xal em hasts entrel, k@neres es et asum ei nairiin. idep asem vor artasahmanian investitsianer@ hayastanum taretstari shatanum en, ais tari rusakan investitsianer@ linelu en 1 miliatd dolar, antsial tari libananits miain investitsianer@ erel en 350 milion dolar, iharke nerkai vichak@ ski el bavararich chi baits kan h@stak tendents, nerd@rorner@ spasum en vor erkrum k@lini kark ev kanon, orenk ev stabilutiun. Ais depkum ev orensd@ri baren@past maxain karaklakanutian depkum menk karor enk unenal spiurki shnorhiv mets nerd@rumner. Voronk arten teri en unenum.- Նաիրիին կզզցրող
Սարգիս գրել է:- Սարգիս
Դաշնակցության փող շինելու ճանապարհը փակում է Սերժ Սարգսյանը: Տասնյակ տարիներ սփյուռքիահայությանը կթել են «ցեղասպանությոան» անվան տակ ու ոչ մի տեղ չեն հասել: Հիմա Սերժ Սարգսյանը որոշել է այդ հարցը լուծի: Դա ձեռնտու չի դաշնակներին, բիզնեսը սնանկանալու է:
Ս.Սարգսյանը խելացի քաղաքական գործիչ է և հայրենասեր, նրան վստահում է Հայ ժողովրդի գերակշիռ մասը թե հայրենիքում և թե սփյուռքում: Վերջին օրերի միլիոնավոր դոլլարների նվիրատվությունները վկայում է այդ մասին:
- Սարգիս
Vahan NY ORIGINAL գրել է:- Vahag
Դե հա ճիշտ ես ասում ձեր մոտի տղաներն են տղա,աղջիկների վրայից էլ նամուսը թափումա,թե ձեր տղաները տղա են իսկ աղջիկները աղջիկ ուրեմն մեր մոտ տղաները Հիսուսն են իսկ աղջիկները Մարիամը:Տեսա էլի մեկը ԱՄՆ ից եկելա,լավ ծխումա ու լաաաաաաաաաաաաավ ստրիպտիզա գնում,որ մի քիչ համոզես էլ ինքն էլ կպարի;
Եթե մեր մոտի տղաներ և աղջիկներ ասելով ամերիկացիներին նկատի ունես, ապա նրանք իմ հոգս չեն, իսկ եթե հայերին նկատի ունես թե նրանք Հիսուս են կամ Մարիամ դա նրանց կամքը չի այլ միջավայրըն է նրանց վրա ազդել, իսկ ձեզ մոտ ընդհակառակը դուք գիտակցաբար գնում եք ինքնաոչնչացման հանուն լեվոնալիզացիայի:Երբ you tub ով նայում ես այդ երիտասարդներին մտածում ես ակամա թե դրանցից եղածը ինչ պետք է լինի- Vahag
Sam գրել է:- Նաիրի
Դաշնակները Արցախի հարցում էլ իրենց դեմքը ցույց տվեցին։Ովքեր Լաչինի միջանցքում եղել են լավ կհիշեն, դաշնակները, խաչակիրների նման հագնված մի երկու ավտոբուս էին ուղարկել, իբր Արցախ կռվելու։ Պարզվեց, որ կոպերատիվ դաշնակցական զորք է։
Ամեն ինչ տեսել էի, վարձու զինվոր և այլն, բայց կոպերատիվ, միայն դաշնակները կարող էին մտածել։
Իսկ մի հարց։ Ռուսաստանի էտ հարուստը իբր հարյուր հիսուն միլիոն է տրամադրում Հայաստանին, բայց որտեղ՞ է ուզում ներդնել։ Սա է կարևոր, ոչ թէ, ուզում է։ Բնագավառն է կարևոր։ Համենայն դեպս, եթե տրամադրի էլ դա ՌՔ և ՍՍ փողերն են, ոչ մի հիմար Հայաստանում չի ներդնի նույնիսկ մի լումա։ Նվիրել սոված ու աղքատներին միայն, այլ ոչ փողկապավոր մուրացկաններին լոպազ։
Ասածդ ինչա, հիմա ուզում ես ասես որ դաշնակները չեն կռվել Արցախի ազատագրման կռվում. խելքիդ տիրություն արա.- Նաիրի
'Tog kar neti na ov anmeg e' գրել է:- Տիգրան Ղանալանյան
Հենց սահմանը բացեն թուրքերը կլցվեն Հայաստանի Հանրապետություն ու մեզ էստեղ էլ կձուլեն, քանի որ նրանք մեղնից ահավոր շատ են։ Թուրքիայի հետ փակ սահմանը այսօրվա դրությամբ ձեռնտու է մեզ։
zer asazi masin ies mtazel em. aidpes nrank Germanian ev Evropan gravezin.
petk e orenk mtznel vor otar kagakazin chkarogana sepakanutiun arnel haistanum.- Տիգրան Ղանալանյան
xxx գրել է:
Դաշնակներին պետք է դուրս քշել Հայաստանից, այդ պաշտոնամոլ պորտաբույծներիբ, այդ կեղծ ընդիմություն ներկայցողներին:
xxx գրել է:
Դաշնակներին պետք է դուրս քշել Հայաստանից, այդ պաշտոնամոլ պորտաբույծներիբ, այդ կեղծ ընդիմություն ներկայցողներին:
high գրել է:- karen
Էդ հեչ ,վրացին որ քյալա էդ բոլորը գիտեն:Էդ գյոզալ երկիրը որ դրանք ունեն ու ժողովրդի մեծ մասը սովածա,դաելա իրանցից,շատ են սիրում քյալա տալ ,որպես քրիստոնյա ազգ դրանց չեմ հարգում ,քո հետ այս հարցում համամիտ եմ:
- karen
ԺԻՐՈ գրել է:- xxx
Դաշնակներին պետք է դուրս քշել Հայաստանից, այդ պաշտոնամոլ պորտաբույծներիբ, այդ կեղծ ընդիմություն ներկայցողներին:
Դաշնակներին քշել պետք չի, բայց մի քիչ կրթել, դաստիարակել ու հայրենասիրություն սովորացնել պետքա: Հայաստանի դաշնակները իրանց նեղ-կուսակցական շահը ավելի բարձր են դասում, քան ԱԶԳԻ շահը:- xxx
Սարգիս գրել է:- ԺԻՐՈ
Դաշնակներին քշել պետք չի, բայց մի քիչ կրթել, դաստիարակել ու հայրենասիրություն սովորացնել պետքա: Հայաստանի դաշնակները իրանց նեղ-կուսակցական շահը ավելի բարձր են դասում, քան ԱԶԳԻ շահը:
Ապրես, համամիտ եմ:- ԺԻՐՈ
Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է գրել է:- Սարգիս
Դաշնակցության փող շինելու ճանապարհը փակում է Սերժ Սարգսյանը: Տասնյակ տարիներ սփյուռքիահայությանը կթել են «ցեղասպանությոան» անվան տակ ու ոչ մի տեղ չեն հասել: Հիմա Սերժ Սարգսյանը որոշել է այդ հարցը լուծի: Դա ձեռնտու չի դաշնակներին, բիզնեսը սնանկանալու է:
Ս.Սարգսյանը խելացի քաղաքական գործիչ է և հայրենասեր, նրան վստահում է Հայ ժողովրդի գերակշիռ մասը թե հայրենիքում և թե սփյուռքում: Վերջին օրերի միլիոնավոր դոլլարների նվիրատվությունները վկայում է այդ մասին:
Սարգիս, քեզ լուրջ մարդու տեղ էի դրել բաց քո գրածը լուրջ մադու գրած չէ: Ինչ փողերի մասին ես խոսում՞: Ինչ կթելու մասին ես խոսում՞: Ով է այսօր պաշտպանում Հայաստանի շահերը արտասահմանում դու գիտես արդոք՞: Հիշողությունդ թարմացնելու համար նայիր այս հասցեն http://capwiz.com/anca/home/ և կտեսնես թէ ով է Հայաստանի շահերը ԱՄՆ-ի կոնգրեսում պաշտպանում: Երևում է որ շատ ես տարված Լույս Աշխարի հիմար մեկնաբանություներով, ժամանակն է որ մի բան անես քո հայրենիքդ համար ոչ թէ դատարկախոսությամբ զբաղվես: Դու և քո նմաները ոչնչով չեն տարբերվում լևոնի վկաներից, նույն տաշտից կերած մասա էք:- Սարգիս
Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է գրել է:- ԺԻՐՈ
Դաշնակներին քշել պետք չի, բայց մի քիչ կրթել, դաստիարակել ու հայրենասիրություն սովորացնել պետքա: Հայաստանի դաշնակները իրանց նեղ-կուսակցական շահը ավելի բարձր են դասում, քան ԱԶԳԻ շահը:
Լավ կլինի որ առաջինը դու միքիչ հայրենասեր լինես: Միայն ծիծաղել կարելի է քո գրածի վրա:- ԺԻՐՈ
Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է գրել է:- Տիգրան
Ինչ վերաբերում է նրան, որ դաշնակցականները փող են շինում ցեղասպանության վրա դա չեմ մեկնաբանի ։Էդ ձեր պատկերացումներով է միայն, որ ցեղասպանության վրա կարելի է փող շինել, երևի եթե դուք հնարավորություն ունենայիք այդպես կանեիք։ Եթե Սերժ Սարգսյանին վստահեր հայ ժողովրդի մեծամասնությունը մենք այսօր այս վիճակում չէինք լինի և ինչքան էլ թուրք Լևոնը գրգռեր ժողովրդին՝ այն գոհ լինելով կմնար անտարբեր։ Իսկ ինչ վերաբերում է սփյուռքահայերի ներդրումներին, ապա նրանք այդ փողեր տալիս են ոչ թե Սերժ Սարգսյանին, այլ Հայաստանի Հանրապետությանը, ոչ թե Սերժ Սարգսյանի սիրուն աչքերի այլ նրա համար որ ինչպես դուք եք ասու դաշնակավարի են դաստիրակվել։
Եղբայր, այսօրվա Դաշնակցության քնադատողները նույն վերափոխված ՀՀՇ-ականերն են տարբերություն չկա նրանց մեջ:- Տիգրան
Գեվո գրել է:- xxx
Դաշնակներին պետք է դուրս քշել Հայաստանից, այդ պաշտոնամոլ պորտաբույծներիբ, այդ կեղծ ընդիմություն ներկայցողներին:
Համբալ, թազա Լեվոն ես էլէ գլխներիս , դաշնակներին է՞ս քշում Հայաստանից :Լավ է որ իշխանություն չկա ձեռքումդ,թե չէ մի օր էլ մեր երկրի փրկության համար իրենց կյանքը տված դաշնակցականների գերեզմաններն էլ կքշեիր հայրենիքից :Քեզ կարգի հրավիրի եվ ուղեղիցդ դուրս թռած ամեն մի հիմարություն աշխարհով մեկ մի ներկայացրու :- xxx
lav tgha գրել է:- Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է
Սարգիս, քեզ լուրջ մարդու տեղ էի դրել բաց քո գրածը լուրջ մադու գրած չէ: Ինչ փողերի մասին ես խոսում՞: Ինչ կթելու մասին ես խոսում՞: Ով է այսօր պաշտպանում Հայաստանի շահերը արտասահմանում դու գիտես արդոք՞: Հիշողությունդ թարմացնելու համար նայիր այս հասցեն http://capwiz.com/anca/home/ և կտեսնես թէ ով է Հայաստանի շահերը ԱՄՆ-ի կոնգրեսում պաշտպանում: Երևում է որ շատ ես տարված Լույս Աշխարի հիմար մեկնաբանություներով, ժամանակն է որ մի բան անես քո հայրենիքդ համար ոչ թէ դատարկախոսությամբ զբաղվես: Դու և քո նմաները ոչնչով չեն տարբերվում լևոնի վկաներից, նույն տաշտից կերած մասա էք:
Այ էշի քուռակ ԼՈՒՅՍ ԱՇԽԱՐԻ ձվերից խի կախվար, չլինի մեջդ դրելա"շ:- Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է
HNCHAK գրել է:- Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է
Լավ կլինի որ առաջինը դու միքիչ հայրենասեր լինես: Միայն ծիծաղել կարելի է քո գրածի վրա:
Պարզ է որ դաշնակի մոլորյալ ճուտ ես: Եվ հայրդ էր այդպիսին և պապդ, ափսոս , հրեայի հետ ընկերություն եք արել 1908-ին, հեղափոխել Թուրքիան, պատրաստել եղեռնը:- Լևոն Տեր-Պետրոսյանը Դավաճան է
HNCHAK գրել է:
Դաշնակցությունը հայության մեջ դրված դանդաղ գործող ռումբ է, թե ե՞րբ կպայթի, հրեաներին է հայտնի; Վահան Հովհաննեսյանի մայրը հրեա է, գիտեք արդյո՞ք:
Վերջին լուրերը, Հուլիս 24, 2008
ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐ ԱՆԴԱՄԻ ՊՆԴՄԱՄԲ` ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԵՐԺՈՒՄ Է ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲՈԼՈՐ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Աննա Սաղաբալյան 30
Անցած շաբաթ Հայ հեղափոխական դաշնակցության գերագույն մարմնի ներկայացուցիչ վերընտրված Արմեն Ռուստամյանի պնդմամբ` իշխանությունները պատրաստ են երկխոսության, բայց «ընդդիմությունը մերժում է բոլոր առաջարկները»: ...ՀՆՉԱԿՅԱՆ ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԸՆԴԳՐԿՎԻ ՀԱՅ ԱԶԳԱՅԻՆ ԿՈՆԳՐԵՍՈՒՄ
Սոցիալ-դեմոկրատ հնչակյան կուսակցությունը կընդգրկվի Հայ ազգային կոնգրեսում, որի ստեղծման առաջարկով հանդես է եկել Հայաստանի նախկին նախագահ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը: Այսօր տեղեկացնելով իր այդ որոշման մասին` ...ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ԲԱՔՈՒ - ԹԲԻԼԻՍԻ - ԿԱՐՍ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԹՈՒՐՔԱԿԱՆ ՀԱՏՎԱԾԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
Գեւորգ Ստամբոլցյան, ՊրահաԱյսօր կեսօրին Կարսում Թուրքիայի, Ադրբեջանի եւ Վրաստանի նախագահների մասնակցությամբ կայացած հանդիսավոր արարողությամբ ազդարարվել է Բաքու - Թբիլիսի - Կարս երկաթուղու շինարարության մեկնարկը: Հարավային Կովկասը ...ԼՈՒԻՍ ՄԱՐԻԱ ԴԵ ՊՈՒՉ. «ԵԹԵ ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ՉԿԱՏԱՐԻ ԲԱՆԱՁԵՒԵՐԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ, ՇԱՏ ԱՐԱԳ ՍԱՆԿՑԻԱՆԵՐ ԿԿԻՐԱՌՎԵՆ»
Ռուզաննա Ստեփանյան 2
Եվրոպայի խորհրդի խորհրդարանական վեհաժողովի (ԵԽԽՎ) նախագահ Լուիս Մարիա դե Պուչը այսօր «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ բացառիկ հարցազրույցում ասաց, որ եթե Հայաստանը չկատարի ԵԽԽՎ-ի թիվ 1609 եւ 1620 բանաձեւերի ...ԿԱՐԼԱ ԲՐՈՒՆԻՆ ԱՄՈՒՍՆՈՒՑ ԱՎԵԼԻ ԱՊԱՀՈՎՎԱ՞Ծ Է
Աստղիկ Բեդեւյան, Պրահա
«Կապիտալ» պարբերականի տվյալներով` Կարլա Բրունիի ունեցվածքը գնահատվում է 18,7 միլիոն եվրո, ինչը գրեթե տասն անգամ գերազանցում է նրա ամուսնու` Նիկոլա Սարկոզիի կարողությունը. Ֆրանսիայի նախագահի բանկային հաշվին ...ԱԲԴՈՒԼԱ ԳՅՈՒԼ. «ԵՐԿՐՆԵՐԸ ՊԵՏՔ Է ՀԱՐԳԵՆ ԱՅԼՈՑ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ»
Արմեն Քոլոյան, Պրահա
Թուրքիայի նախագահ Աբդուլա Գյուլը երեկ հայտարարել է, որ Թուրքիան շահագրգռված է տարածաշրջանի կայունությամբ եւ ցանկանում է լավ հարաբերություններ հաստատել հարեւան բոլոր երկրների հետ: «Տարածաշրջանի պետությունները ...ԱՐՇԱԿ ԲԱՆՈՒՉՅԱՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԽԱՓԱՆՄԱՆ ՄԻՋՈՑԸ ՓՈԽՎԵԼ Է
Երեւանի Մատենադարանի փոխտնօրեն Արշակ Բանուչյանի նկատմամբ խափանման միջոցը փոխվել է` կալանքը փոխարինվել է չհեռանալու մասին ստորագրությամբ: Ինչպես այսօր փոխանցեցին Հատուկ քննչական ծառայության լրատվական ...ԹՈՒՐՔԻԱՅԻ ԽՈՐՀՐԴԱՐԱՆԻ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԸ ԻՐԱՎԱՊԱՀՆԵՐԻՆ ՄԵՂԱԴՐՈՒՄ Է ԴԻՆՔԻ ՍՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՉԿԱՆԽԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ
Թուրքիայի խորհրդարանի հանձնաժողովը երեկ իրավապահ մարմիններին մեղադրել է «անփութության» մեջ` Ստամբուլի «Ակոս» թերթի խմբագրապետ Հրանտ Դինքի սպանությունը չկանխելու համար: «Ֆրանսպրես» գործակալության փոխանցմամբ, ...«ԵՎՐԱԽՈՐՀՐԴԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐՆ ԱՐՀԱՄԱՐՀՎՈՒՄ ԵՆ»
«Իշխանություններն իրականում որեւէ նպատակ չունեն վերականգնել ժողովրդավարությունը Հայաստանում, իսկ Եվրոպայի խորհրդի պահանջներին վերաբերվում են արհամարհանքով», - հայտարարել է Հայաստանի առաջին նախագահ Լեւոն ...ՕՄԲՈՒԴՍՄԵՆԻ ՀԵՏ ՀԱՆԴԻՊՄԱՆԸ ԵԽԽՎ-Ի ՆԱԽԱԳԱՀԸ ՇԵՇՏԵԼ Է, ԹԵ ԱԺ-Ի ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԸ «ՀԱՎԱՏ ՉԻ ՆԵՐՇՆՉՈՒՄ»
(Լուսանկարը` ՖՈՏՈԼՈՒՐ-ի) 2
Հայաստանի մարդու իրավունքների պաշտպան Արմեն Հարությունյանի հետ հանդիպմանը Եվրոպայի խորհրդի խորհրդարանական վեհաժողովի նախագահ Լուիս Մարիա դե Պուչը, օմբուդսմենի փոխանցմամբ, նշել է, որ մարտի -2-ի իրադարձությունները ...ՄՈՍԿՎԱՅՈՒՄ ՍԿՍՎԵԼ Է ԱՐԹՈՒՐ ՌԻՆՈՅԻ ԵՒ ՊԱՎԵԼ ՍԿԱՉԵՒՍԿՈՒ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
Ազա Բաբայան, ՄոսկվաԱյսօր Մոսկվայի քաղաքային դատարանում սկսվել են սքինհեդներ Արթուր Ռինոյի եւ Պավել Սկաչեւսկու գործով լսումները: Երկու երիտասարդները մեղադրվում են ավելի քան 20 մարդու` այդ թվում հայազգի գործարար Կարեն Աբրահամյանի ...ԱՆՑՅԱԼ ՏԱՐԻ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ Ի ԿԱՏԱՐ Է ԱԾՎԵԼ ԱՌՆՎԱԶՆ 5851 ՄԱՀԱՊԱՏԻԺ
Արմեն Քոլոյան, Պրահա«Ասոշիեյթեդ փրես» լրատվական գործակալության փոխանցմամբ, 2007 թվականի ընթացքում Իրանում ի կատար ածված մահապատիժների թիվն աճել է մեկ-երրոդով, իսկ Սաուդյան Արաբիայում` քառապատկվել է: Այդ մասին հայտնել է Հռոմում ...
Նմանատիպ հոդվածներ (վերջին 7 օրվա) նոր
«ՀՐԱԶԴԱՆ» ՄԱՐԶԱԴԱՇՏԸ ԼԻՈՎԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆ - ԹՈՒՐՔԻԱ ՀԱՆԴԻՊՄԱՆԸ
(Լուսանկարը` ՖՈՏՈԼՈՒՐ-ի)ՎԱՀԱՆ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ. «ՎՐԱՍՏԱՆԻ ՄԻԱՍՆԱԿԱՆ ԱՊԱԳԱՅԻ ԿԵՐՏՈՒՄՆ ԱՅՍՕՐ ԿԱՐՈՂ Է ՍԿՍՎԵԼ ՋԱՎԱԽՔՈՒՄ»
Հովհաննես ՇողիկյանՀՐԱՆՏ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ. «ԱՄՈԹ ԿԼԻՆԻ ՄԵԶ, ՈՐ ՄԵՐ ԵՐԿՐՈՒՄ ՄԵՆՔ ՄԵՐ ԽՈՍՔԸ ԼՍԵԼԻ ՉԴԱՐՁՆԵՆՔ»
Ռուբեն ՄելոյանԹՈՒՐՔԻԱՅԻ ՆԱԽԱԳԱՀԸ ԺԱՄԱՆԵՑ ԵՐԵՒԱՆ
Ռուզաննա ՍտեփանյանՂԱՐԱԲԱՂԸ ՆՇՈՒՄ Է ԻՐ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՀՌՉԱԿՄԱՆ 17-ԱՄՅԱԿԸ
Առավել ընթերցված հոդվածները (վերջին 7 օրվա)
ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐ ԱՆԴԱՄԻ ՊՆԴՄԱՄԲ` ԸՆԴԴԻՄՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԵՐԺՈՒՄ Է ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲՈԼՈՐ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Աննա Սաղաբալյան
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՆԱԽԱԳԱՀԸ «ՖՈՒՏԲՈԼԱՅԻՆ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ» ՕԳՆՈՒԹՅԱՄԲ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ Է ԲԱՐԵԼԱՎԵԼ ՀԱՅ-ԹՈՒՐՔԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»
Գեւորգ Ստամբոլցյան, Պրահա
ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆ. «ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԵՏՔ Է ԼԻՆԻ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ-ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՐՄԱՏՈՎ»
(Լուսանկարը` ՖՈՏՈԼՈՒՐ-ի)
ՄԻԽԵԻԼ ՍԱՀԱԿԱՇՎԻԼԻ. «ՄԵՐ ԲԱՆԱԿԸ ՊԵՏՔ Է ԱՄԵՆԱՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾԸ ԼԻՆԻ ԿՈՎԿԱՍՈՒՄ»
Արմեն Քոլոյան, Պրահա
ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆ. «ՊԵՏՔ Է ՏՐԱՄԱԴՐՎԵՆՔ ՄԵԾ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ»

ԼԵՀԱՍՏԱՆՈՒՄ ՍՊԱՆՎԵԼ Է ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻ
Կարինե ՔալանթարյանՌՈԲԵՐՏ ՔՈՉԱՐՅԱՆԻ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿԸ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՒՄ Է ՏԵՂԱԿԱՅԵԼ ՎԱԶԳԵՆ ՍԱՐԳՍՅԱՆ 26/1 ՀԱՍՑԵՈՒՄ

ՎՐԱՑ ԻՐԱՎԱՊԱՇՏՊԱՆՆԵՐԸ «ՑԻՆԻԿ» ԵՆ ՈՐԱԿԵԼ ՊԱՏԳԱՄԱՎՈՐՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔԸ ՕՄԲՈՒԴՍՄԵՆԻ ԶԵԿՈՒՅՑԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ
Իրինա Հովհաննիսյան, Պրահա
ԱՅՍՕՐ ՎԱՆԱՁՈՐՈՒՄ ՍԿՍՎՈՒՄ Է ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԳԵՐԱԳՈՒՅՆ ԺՈՂՈՎԸ
Ռուզաննա Ստեփանյան
ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԸ ԱՆՀԱՆԳՍՏԱՑԱԾ Է «ԾՈՎԱՅԻՆ ԶԵՓՅՈՒՌ - 2008» ԶՈՐԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ
© ՀԱՀ
Այսօրը Հայաստանի պատմությունում- 1783 Գևորգիևսկի ամրոցում պայմանագիր է կնքվում Ռուսաստանի և Վրաստանի միջև, որով վերջինս մտնում է Ռուսաստանի հովանավորության ներքո:
- 1854 Քյուրուկ-Դարայի ճակատամարտը:
- 1862 Կ. Պոլսից Հաճըն մեկնեց Եղիա Տնտեսյանը, որը կապեր հաստատեց ապստամբ զեյթունցիների հետ:
- 1870 Թերեքի մարզի Ղզլար քաղաքում ծնվեց լենինյան գվարդիայի ականավոր ներկայացուցիչ Իսահակ Լալայանցը: (Վախճ. 1933թ.-ին, Մոսկվայում):
- 1923 Ստորագրվեց Լոզանի հաշտության պայմանագիրը: Այն փոխարինեց Սևրի պայմանագրին, մոռացության տալով հայկական հարցը:
- 1927 Տեղի է ունենում Ձորագէսի հանդիսավոր հիմնադրումը:
- 1957 ՀԽՍՀ Մինիստրների խորհուրդին առընթեր ստեղծվում է ռադիոհաղորդման և հեռուստատեսության պետական կոմիտե:
Ֆորումի ակտիվ քննարկումները
ԼՈՒՐԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆ
ՕՆԼԱՅՆ ԼՈՒՐԵՐ
ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ
ԻՄ ԱՐՄԹԱՈՒՆ

Ինչպե՞ս թողնել ծխելը
Ինչպե՞ս գրել Հայերեն Windows XP միջավայրում

