
Ի ՎԵՐՋՈ, ՄԵՆՔ ՃՈ՞ՐՏ ԵՆՔ, ԹԵ՞ ՍՈՒՎԵՐԵՆ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
- Հարցազրույց քաղաքագետ ԱՐՏՅՈՄ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆԻ հետ

-Պարոն Խաչատրյան, մարտի 1-ի զանգվածային անկարգությունների կազմակերպիչները այսօր էլ շարունակում են պնդել, որ կատարվածի միակ պատասխանատուն իշխանություններն են։ Ձեր կարծիքով, ո՞ւմ վրա է ընկնում պատասխանատվությունը։
-Ես «Մարտի 1»-ի ողջ պատասխանատվությունը բարդում եմ Հայաստանի Հանրապետության իշխանությունների վրա։ Այն պատճառով, որ մեր երկրում օրենքը չի գործում։ Իշխանությունները պատասխանատու են նրա համար, որ օրենքը չեն կիրառում, այսինքն՝ օրական 24 ժամ օրենքը չի գործում, անկախ իրավունքի կիրառման օբյեկտից։
Որպես օրինակ նշեմ հետեւյալը. ասում են՝ «խաղաղ ցուցարարներին» ցրեցին. ինչ էին անում որ՝ «խաղաղ ցույցեր» էին անցկացնում։ Մի բան, որ ապօրինի է, արտոնված չէ, արդեն «խաղաղ» չի կարելի համարել։ Այսինքն՝ «խաղաղ» եւ «անօրինական» ցուցարար ասվածը նույնն է, երբ ասես գեղեցիկ եւ տգեղ կին։ Եթե կինը գեղեցիկ է, արդեն տգեղ լինել չի կարող։ Եթե ապօրինի է ցուցարարը, արդեն խաղաղ լինել չի կարող։ Հանրային կարծիքի մեջ պետք է արմատավորել սա։
Մինչդեռ ոչ ոք չբացատրեց, չասաց՝ եղբայր, չի կարող մարդը ե՛ւ խաղաղ լինել, ե՛ւ ապօրինի լինել։ Եւ տեսանք, թե ինչ զինատեսակներ էին պահվում Թատերական հրապարակի վրանների մեջ՝ հրազեն, նռնակ, պայթուցիչ։ Եթե այդ հրապարակում միջուկային զենք էլ հայտնաբերեին, էլի չէի զարմանա։
Եւ դրանից հետո էլ տեսանք, թե ինչ կատարվեց։ Մյասնիկյանի արձանի շրջակայքում նռնակներ պայթեցին, մարդիկ սպանվեցին։ Նիկոլ Փաշինյանն էլ շարունակում էր «խաղաղ ցուցարարներին» ուղղված կոչերը, թե, ժողովուրդ, «պրոսպեկտի մոստը» ազատագրեցինք, հիմա էլ գնում ենք Պռոշյանը ազատագրենք։ Եթե սա կոչվում է «խաղաղ ցուցարար», ուրեմն ես էլ ինձ կարող եմ համարել Հռոմի պապ։
Եւ, իհարկե, օրեր շարունակ նման «խաղաղ ցուցարարներին» Թատերական հրապարակում հանդուրժելը հանգեցնելու էր «Մարտի 1»-ի։ Որքան էլ զավեշտ համարվի, երբ Տեր-Պետրոսյանն ու իր թիմակիցները ասում են, որ զանգվածային անկարգությունների համար պատասխանատու է իշխանությունը, այնուհանդերձ ճիշտ են ասում։
Եթե իշխանությունը փետրվարի 20-ին չցրեց «խաղաղ ցուցարարներին» եւ կազմակերպիչներին չուղարկեց համապատասխան վայրեր, նշանակում է հիմա ինքն է կրում պատասխանատվությունը։ Ցանկացած եվրոպական երկրում 5 րոպեում ցրում են նման ապօրինի հանրահավաքները։ Իսկ մեզ մոտ չկանխեցին անօրինականությունը։
-Եթե հիմա են օրական 100 անգամ ԼՏՊ-ն ու նրա զինակիցները հայտարարում, թե Հայաստանում բռնապետություն է հաստատվել, պատկերացնել կարելի է, թե ինչ վայնասուն կբարձրացնեին, եթե փետրվարի 20-ին իշխանությունները ցրեին «խաղաղ ցուցարարներին»։
-Հայաստանի մասին ամեն ինչ կարելի է ասել, բացի նրանից, որ բռնապետություն է։ Հայաստանը դեռեւս լիարժեք կայացած պետություն համարել չի կարելի, ուր մնաց բռնապետություն կոչվի։ Եթե մեզանում բռնապետական ռեժիմն է իշխում, ապա ինչպե՞ս է հնարավոր հհշական թերթերում եւ կայքէջերում ամեն օր կարդալ ռեժիմի ներկայացուցիչների հասցեին տպագրված լուտանքներ, հայհոյանքներ, զրպարտություններ։
Ընդ որում, գրում են ժողովրդի անունից։ Ամեն մեկը այսօր «ժողովուրդ» հասկացությունը սեփականաշնորհել է։ Հինգ հոգի հավաքվում են ու ասում՝ մենք «ժողովուրդ» ենք։ Իսկ հայտնի է` մի երկրում, ուր ամեն ոք խոսում է ժողովրդի անունից, այնտեղ պետությունը մահանում է։
Տեր-Պետրոսյանը ոչ թե «համաժողովրդական շարժման», այլ ագրեսիվ փոքրամասնության առաջնորդն է։ Սա պետք է բոլորը գիտակցեն։ Եթե նա փողով մարդկանց բերում է հրապարակ, դեռ չի նշանակում, թե այնտեղ ժողովուրդն է։ Հրապարակում հավաքվածների ընդամենը 5 տոկոսին կարելի է համարել Տեր-Պետրոսյանի նվիրյալներ։
Ի դեպ, «Մարտի 1»-ի կազմակերպիչները նաեւ շարունակում են պնդել, թե իշխանությունների կողմից ուղարկված սադրիչների խմբեր են հայտնվել. նրանք են անկարգությունների հեղինակներն ու կատարողները։ Սա ծիծաղելի է։ Եթե իշխանությունները կարողանային այդօրինակ պրոֆեսիոնալ սադրանքներ կազմակերպել, ընդհանրապես Լ.Տեր-Պետրոսյան ֆենոմեն գոյություն չէր ունենա։
Ակնհայտ է նաեւ, որ այսօր էլ իրավիճակը թելադրողը արմատական ընդդիմությունն է, իսկ իշխանությունները շարունակում են մնալ հեղափոխականների գործողություններին արձագանքողի դերում։ Մինչդեռ հակառակը պետք է լիներ։
-Օրերս Տեր-Պետրոսյանը հանդես եկավ կոչով՝ հորդորելով «քաղբանտարկյալներին» դադարեցնել հացադուլը, խնայել առողջությունը, քանի որ պայքարը նոր-նոր է միայն սկսվում։ Ի՞նչ կասեք այս մասին։
-Նախ՝ «քաղբանտարկյալների» մասին։ Եթե քաղաքական գործիչը խուլիգանություն է անում, ապօրինի զենք, զինամթերք է պահում, արդեն քրեական հանցանք է։
Երկրորդ՝ հացադուլի մասին։ Այդ «քաղբանտարկյալներին» ճանաչելով, վստահ եմ, նրանք հազիվ թե նման քայլի դիմած լինեն։
Երրորդ՝ եթե Տեր-Պետրոսյանը ասում է, որ նոր է սկսում պայքարը, հավատում եմ, որ նորից սկսելու է պայքարել։ Եւ ամեն ինչ կանի, եթե նորընտիր նախագահը համարժեք միջոցներ չձեռնարկի։ Կրկնում եմ, ամենակարեւորը պետք է երկրում օրենքը գործի, եւ իրավունքը դառնա պոզիտիվ։
Ճիշտ է, Արեւմուտքի ճնշումը կա։ Բայց պետք է հստակ որոշում կայացնել, ի վերջո, մենք ճո՞րտ ենք, թե՞ սուվերեն պետություն։ Արեւմուտքի պահանջները կատարելով չէ՞, որ ամեն օր ասում են` ձերբակալվածներին ազատեք, հանկարծ Լեւոնին չբռնեք եւ այլն։
Ավելին՝ պետություն ես, ինքդ լուծիր քո խնդիրները, չվախենալով, թե սանկցիաներ կկիրառեն. չգիտեմ «Հազարամյակի մարտահրավերներ» ծրագիրը կդադարեցնեն։ Պետք է պարզապես հրաժարվել էդ 250 միլիոնից։ Ոչ թե մտածել` Արեւմուտքն իր լծակներով մեզ կճնշի։
Տեր-Պետրոսյանը մինչեւ հիմա, բացի քանդելուց, ի՞նչ է արել մեր երկրի համար։ 1988-ից սկսած «Նաիրիտ», ատոմակայան փակելով, երկիրը քանդելով գալիս է` հիմա էլ շարունակում է քանդարարությունը։
- ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ
Քննարկում
HerosakanHai գրել է:
Inch 'sankziaiz' ek vaxenum?Sraniz aveli inch sankzia? Ierb Britanakan-Amerikean Bankain Xujane aspatakum e ashxarhe, veraznum pokr azgerin. Zegaspanutean harzi pakume mi nor zegaspanutiun e. Karabagi hanznume VERJAKET Hai azgin. LTPn hai azgin marmni mej srskvaz varak, SIFILIS. spasum en vor ad axtiz piti hai azge merni. Sa e 'sankzian' voch te 250 millioniz zrkvele.
ARMEN գրել է:
Ի վերջո, մենք մի պետություն ենք, որը 600 տարի ճորտությունից հետո դարձել ենք սուվերեն պետություն: Եվ այն ամենը, ինչ կատարվել է Հայաստանում, կատարվել է նաև այլ երկրներում՝ նման իրավիճակներում: Մենք, հայերս, ոչ մի բանով չենք առանձնանում այդ իմաստով աշխարհի այլ պետություններից: Ուղղակի, մեզ թվում ա, թե մենք ես իմ ինչ առանձին դեպք ենք մեզանից ներկայացնում՝ "մենք հայ ենք, մեզ հայ են ասոում" պրիմիտիվ սերիալից: Այո, մենք հայ ենք, մեզ ասում են հայ, բայց մենք նաև գերմանացու, ռսի, ամերիակացիների և այլ ազգերի նման մի ազգ ենք, որը անցնում է ներկայումս իր պատմության հաջորդ մի փուլ:
Մենք ավելի լավ առաջ կգնանք, եթե մարդիկ Հայաստանում դադարեն "կառավարական"/"ընդդիմադիր" խաղալ ու սկսեն ԱՇԽԱՏԱՆՔՈՎ զբաղվել՝ դատարկ խոսելու փոխարեն: Մեր տեղը ոչ մեկը պարտավոր չի մեզ համար գործ անել: Եկե՛ք անձնական շահերը մի կողմ դնենք ու հետևենք Անդրանիկի, Նժդեհի, Թումանյանի, Մյասնիկյանի, Խանջյանի և այլոց օրինակին, որոնք կուսակցական և անձնական շահերին նախընտրեցին ՀԱՅ ԱԶԳԻ ԵՎ ՊԵՏԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՇԱՀԵՐԸ:
Հայաստանյան գրել է:- Armenia
Հետաքրքի՞ր Է, թե երբ այս հակաժողովուրդակա՞ն կառավարությունն հրաժարական տա, այս թերթի՞ վայ լրագրողներն, ինչ մեղայականով պետք
Է ներկայան ՀԱՅ ժողովուրդի՞ արդար դատին, թե՞ կարցում են աջիւարհի՞
վերջն Է եկել:
Է , բարեկամ , այս թերթերն էլ «Ա մեկին գումարածի»,«Առավոտի» , «Ազատության» , «Հետքի» հետ դերերով կփոխվեն ...
Թե՞ հիմա կարելի է ցեխ շպրտոցի խաղալ , իսկ այդ,ձեր ՝ստեղծվելիք ազատության ժամանակ բռնանալու են նրանց խոսքի ազատությանը ...- Armenia
Armenia գրել է:- Հայաստանյան
Է , բարեկամ , այս թերթերն էլ «Ա մեկին գումարածի»,«Առավոտի» , «Ազատության» , «Հետքի» հետ դերերով կփոխվեն ...
Թե՞ հիմա կարելի է ցեխ շպրտոցի խաղալ , իսկ այդ,ձեր ՝ստեղծվելիք ազատության ժամանակ բռնանալու են նրանց խոսքի ազատությանը ...
Լսիր բարեկամ, այս կյանքում, որ մենք բոլորս ապրում ենք, կա մի
այդպիսի հասկացողություն * ճիչտն մի հատ Է լինում *, եթե՞ բոլորս,
կամ թեկուզ մեցամասնությունն, « Ազատությունն « հասկանանք, որպես ճիչտ
այդպիսին, ապա հավատա՞, որ մենք հիմա ի՞նչ որ զվարճալի՞ թեմայի
մասին կզրուցեյինք :
Բայց ցավոք սրտի՞ ունենք այն ի՞նչ ունենք:- Հայաստանյան
IGDIR գրել է:
Պարոն Ա. Խաչատրյան, ինչ հեշտ եք հրաժարվում 250 միլիոնից, կարծես մեր երկիրը պանրի նման յուղի մեջ լող է տալիս, կարող ես ,շատ չէ, մի հազար դոլլար մի որևէ մանկատան նվիրատվություն անես քո անձնական գումարից: Ժողովուրդ ի վերջո ժամանակն է եղածի հետ համակերպվելու, թողեք մարդը մի հարյուր օր, աշխատի, կերևա,ասում են չէ, ամեն ժողովուրդ արժանի է այնպիսի իշխանության ինչպիսին ինքն է, այդ տեսակետից, ամեն ինչ բռնում է, շատերը կան՞ ձեր մեջ որ կյանքում կաշառք չեն տվել, կամ վերցրել, ՍՍ ը խաղամոլ է՞, է, որս խաղամոլ չի , պարզապես մեկը Լաս վեգասում է խաղում, մյուսը հայաթի բեսեդկայում, մի արկղ պիվայի վրա,դա էլ մասշտաբի հարց է, էնենց ր զսպեք ձեր էմոցիաները, իրար մի վիրավորեք, լավ վատ ես ենք, նույն ժողովրդի զավակներ:
lol գրել է:- Հայաստանյան
Հարգելի Վան , հայհոյանքներին դիպուկ հարված տվեցիք , դրա համար էլ չուզեցի Ձեր խոսքերը ջնջվեն ...
Իսկ ես, այդպես էլ չսիրեցի սերիալները , որոնք մարդկանց հոգեվիճակի վրա գաղտնի հետք թողնելու միտում ունեն ...
Համատարած հիմարացնող սերիալներից միայն այս մեկին ուզեցի հետեւել , բայց ուժերս սպառվում են , առողջությունս էլ փչանում ...
Բարեկամներ , հետեւեք ձեր առողջությանը ու հեռու մնացեք հայհոյավարակով տառապողներից ... Հայաստանի մի մասը կառանտինի կարիք ունի ... Սա , կարծում եմ,մարդու իրավունքների պաշտպանի առաջին խնդիրը պետք է լինի ...
VAN
Հոյակապ,ճիçտ և դիպուկ մեկնաբանություն:թող քանդելու փողհարեն գոնե մի բան սարքաց լիներ ԼՏՊ-ն ,ասեինք սարքել Է,թե չԷ իր կողմնակիցները հայհոյաիւառն ոռնոց են բարձրացնում,որ ի՞նչ,ուզում են ճçմարտության ձա՞յնը իւեղդել,իզուր Է,չեն կարող,բոլորը չԷ որ նրանց նման ստամոքսով,կամ ոտքերով են մտացում:Այ,Դեմիրճյանը,կառուցել Էր çատ բան,նրան ասում Էին Կարեն çինարար,իսկԼՏՊ-ն՞,իսկ նրա մարդակուլ ոհմակը՞,բացի իրենց անձնական դղյակներից ի՞նչ են կառուցել,պատերա՞զմ Էր,ինչ Է,իսկ այդ պատերազմը իրենց համար չԷ՞ր:Ողջ աղետի գոտում հսկայացավալ աçիւատանքներ Էին սկսվել ռուս çինարարների ակտիվ մասնակցությամբ ,հենց ԼՏՊ-ի իçիւանության գալուց հետո,նրա անմիջական կարգադրությամբ դադարեցվեցին աçիւատանքները,երկրից դուրս քçեցին ռուս çինարարներին ու Լևոնի ոհմակը գրպանեց ողջ գումարը,ինչու՞,անփո՞րձ Էր,սիւա՞լ թույլ տվեց,թե՞ այդ հասարակ ու անչափ կարևոր բանը անգամ չԷր հասկանում:ՈՉ, և Էլի հազար անգամ ՈՉ,կանիւամտացվաց կորցանում Էր երկիրը այդ ազգադավ սրիկան:Սա Է իրականությունը,թե չԷ հայհոյեք ու գոռացեք Լևոն,որ ի՞նչ,Սատանայի՞ն եք պաçտում,թե՞ նրա դատարկ ֆուտլյառին:- Հայաստանյան
Sowr գրել է:- karo
Հիանալի հարցազրույց,հագեցած , բովանդակալից :Ինչ մնում է հայհոյողներին,նրանք ուղղակի անասուն են և բառաչում են,պետք է ուղեղ ունենան,որ մտածելով գրեն:
----------------------------------------------------------
Կիման քաքի բերանդ...Անուշ եղավ:- karo
Սուր գրել է:- Նաիրի
Վերանանք ամեն ինչից, այլ երկրների օրինակից, կամ նոր է կառուցվում մեր երկիրը կարքախոսներից։Ինչ՞ են արել ԼՏՊ-ակաները տաս տարի, գիտենք։
Ինչ են արել ՌՔ-ականները 1993 թվականից երբ բերվեցին Հայաստան, դա էլ գիտենք։
Հարց՞ ինչի պիտի բոլոր ուժային կառույցները լինեն Ղարաբաղցիների ձեռքին, կամ ծախված Աղվանի նման մի քանիսի ձեռքին։ Երբ Հայաստանում կան լավ զարգացած ուժեր։ Այսինքն Վազգեն Սարգսյանը և մի քանիսը ԼՏՊ-ին գահընկեց արեցին, որ ՌՔ ստեղծի ֆեոդալական՞ կառավարություն։
Ինչ՞ արտաքին հարցեր են լուծել և հենց Հայոց ցեղասպա
նության և Ղարաբաղի համար, Ռք և ՍՍ ղարաբաղցիք։ Ներքին հարցերի մասին չեմ խոսում, միայն զգուշացնում եմ պրովակատորներին, ԼՏՊ-ի ժամանակ և ՌՔ նույնպես շատ հայեր գնացին արտասահման։ Իսկ այսօր ոչ թէ ԼՏՊ-ի ժամանակի հետ համեմատած լավ է, այլ արտասահման մեկնած հայերը մի կերպ տեղավորվեցին արտասահմանում և այսօր օգնում են Հայաստանի իրենց բարեկամներին։
Հայաստանի թոշակառուն ամենից շատը ստանում է եռեսուն հազար դրամ։ Դրանով, գազի- լույսի, ջրի ու տան վարձը տա, թէ սնվի ու հագնվի՞։ Բայց մարդը քսանմեկերորդ դարում ցանկանում է ունենալ համակարգիչ, ինտերնետ-իմիջիալյոց Հայաստանի ինտերնետը թանկ է օրինակ Լեհաստանից 300 անգամ։ Այստեղ արագությունը 250 mgb i 1gb է իսկ Հայաստանում 120 b 150b։ Մարդը պիտի տուն վերանորոգի, տան իրեր և նույնիսկ ատամի փոշին չգիտեն արդեն ինչ բան է։
Ինչի մասին եք խոսում, երբ սոված մարդը ունի երեք երգ երեքն էլ ուտելու մասին է։
Իսկ հոգևոր և գիտական մակարդակը ՍՍՀ -ի և ԼՏՊ-ի վերջին տարիների համեմատ իջել է տասից ավել անգամ։
Էլ սրանցից ինչ՞ եք սպասում և ուզում, որ անեն, երբ իրենք էլ չգիտեն իրենք ով՞ են և աշխարհում որտեղ են։
Իսկ Կիմաի հոդվածի մասին-Խաչատրյանը ինչ որ տեղ ճիշտ է և մեղավոր է, երբ կես միլիոն հային ժողովուրդ չի համարում, երևի Հայաստանը Չինաստանի հետ է համեմատում։
Սխալ է նաև նրանով, որ կառավարությունը չէր սաստկում միտինգը, քանի, որ ուզում էր արյունահեղություն և ԼՏՊ-ի վրա գցեր, որը ձախողվեց, ժողովուրդը իրենց է դեմ։ Բայց դա չի նշանակում, որ այսօր քննարկենք ԼՏՊ և ՍՍ։ Ժողովուրդը պահանջում է փոփոխություն և օրենքներում և ապրելակերպում և քաղաքականության մեջ, որը ՍՍ չի կարող կատարել, քանի որ, ովքեր իբր իրեն ընտրել են, նա չի կարող նրանց ձեռքը կտրել։ Ուրեմն ճիշտը միակն է, ինչպես 1998 թվականին, առանց արյան ԼՏՊ-ն հեռացավ, նույնը պիտի անի ՍՍ-ն։ Այլ տարբերակ չի կարող լինել և մենք գնում ենք շղթայական կործանման։
------------------------------------------------------
Ճիշտ ես, կարդա.
http://luysstver.blogspot.com- Նաիրի
Սուր գրել է:- ABG
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Շա՜տ ճիշտ ես ասում. Հոյակապ ես ասում է՜.
Այ հենց այդպիսի այլանդակ վիճակը վերացնելու համար պետք է պայքարել ու «լեվո՜ն» գոռալու փոխաևեն «ֆեոդալիզմին վերջ Հայաստանում» պետք է գոռալ. Ու գոռալ այնպես, որ մեր դդում ղեկավարների ուղեղին հասնի, որ մի օր կատաղած ժողովուրդն էլ ոչ մի բանի առաջ կանգ չի առնի ու հում-հում կուտեն դրանց.
Որ մի ղեկավարի վերցնում ես, իրեն պրեզիդենտի տեղ դրած իր «մայլում» ժողովրդի հոգին է կռծոում.
Հերիք՛ է, ԲԱՎԱԿԱ՛Ն է. Էլ դիմանալ չի լինում. Երկիրը երկիր է պերք դարձնել շատ շտապ.
-------------------------------------------------
Ո՞վ է երկիրը երկիր դարձնելու և ինչպե՞ս...- ABG
hay գրել է:- ARAM
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.
Inchpes te chqnnarkenq levoni zhamanak lav er kam vat? Da nshanakuma harcin kuroren motenal. Tvyal depqum cankacac mard karogh e ir teknacutyun@ dnel yev @ntrvel, vorovhetev @st dses kariq chka nranc ancyaln u unakutyunner@ harcadrel. Absurd e...- ARAM
Սարգիս գրել է:
Հազիվ մի մարդ գտնվեց Հայաստանում որ ձուկը գլխից բռնեց և ապացուցեց որ ցույցերը ամենևին էլ խաղաղ չէին: Նրանք պատրասված էին զինամթերքով հարձակվել անզեն զինվորների վրա: Ինչու՞մն է բանը: Բանը նրանում է որ լտպ-ն հանցագործ է պետք է համապատասխան պատիժ ստանա: Ուրիշ ձև չկա:
Սարգիս գրել է:- lol
VAN
Հոյակապ,ճիçտ և դիպուկ մեկնաբանություն:թող քանդելու փողհարեն գոնե մի բան սարքաց լիներ ԼՏՊ-ն ,ասեինք սարքել Է,թե չԷ իր կողմնակիցները հայհոյաիւառն ոռնոց են բարձրացնում,որ ի՞նչ,ուզում են ճçմարտության ձա՞յնը իւեղդել,իզուր Է,չեն կարող,բոլորը չԷ որ նրանց նման ստամոքսով,կամ ոտքերով են մտացում:Այ,Դեմիրճյանը,կառուցել Էր çատ բան,նրան ասում Էին Կարեն çինարար,իսկԼՏՊ-ն՞,իսկ նրա մարդակուլ ոհմակը՞,բացի իրենց անձնական դղյակներից ի՞նչ են կառուցել,պատերա՞զմ Էր,ինչ Է,իսկ այդ պատերազմը իրենց համար չԷ՞ր:Ողջ աղետի գոտում հսկայացավալ աçիւատանքներ Էին սկսվել ռուս çինարարների ակտիվ մասնակցությամբ ,հենց ԼՏՊ-ի իçիւանության գալուց հետո,նրա անմիջական կարգադրությամբ դադարեցվեցին աçիւատանքները,երկրից դուրս քçեցին ռուս çինարարներին ու Լևոնի ոհմակը գրպանեց ողջ գումարը,ինչու՞,անփո՞րձ Էր,սիւա՞լ թույլ տվեց,թե՞ այդ հասարակ ու անչափ կարևոր բանը անգամ չԷր հասկանում:ՈՉ, և Էլի հազար անգամ ՈՉ,կանիւամտացվաց կորցանում Էր երկիրը այդ ազգադավ սրիկան:Սա Է իրականությունը,թե չԷ հայհոյեք ու գոռացեք Լևոն,որ ի՞նչ,Սատանայի՞ն եք պաçտում,թե՞ նրա դատարկ ֆուտլյառին:
- lol
Սարգիս գրել է:- Սուր
---------------------------------------------------------
Դուք մարդ չեք, այլ մարդակերպ կապիկ: Մարդիկ լուսին հասան իսկ
դուք դեռ չարուխ կապած ման եք գալիս: Կապիկները ձեզանից ավելի
քաղաքակիրթ են:Լևոնը ձեր բոլորի քունը փախցրել է...
Քո նմանների ձեռքն էլ ՍՈՒՐ է դրել որ ում ուզում են մորթեն: Մարդասպան է քո լտպ-ն:- Սուր
HerosakanHai գրել է:
Ուրեմն ճիշտը միակն է, ինչպես 1998 թվականին, առանց արյան ԼՏՊ-ն հեռացավ, նույնը պիտի անի ՍՍ-ն։ Այլ տարբերակ չի կարող լինել և մենք գնում ենք շղթայական կործանման։
grez Nairin.
Hogut um herana? LTPi? kam shgtaiaka korzanman kam est zer asazi- jrapttuit.Amenahmut logordn angam jrapptuitiz durs chi galis. gitek che?
HerosakanHai գրել է:- ARAM
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. .
datark hranot
datark glux
mez por
eshi akanj
mi xoskov-gna kez shrjapat gtir.- ARAM
hay գրել է:
Dses tvuma levon@ chgiter vor partutyan depqum inch lcakner karogh er gorci dnel? Ba inchu er aydqan vstah? Vorovhetev iren arden qajalerel ein iren finansavoroghner@ evropaneric vor yete partves menq kognenq. Ay hima ognum en evropaciner@. Duq el karcum eq te nranc iroq Hayastani zhoghovrdavarakan xndirnern en hetaqrqrum. Miamit mi egheq.
HAY ZAVAK գրել է:- VAH
.Ազատիչն էլ.
Սերժ Սարգսյանի ինաուգուրացիային երբ կաթողիկոս Գարեգին Բ-ն մոտեցել է Սերժ Սարգսյանին եւ նրան մեկնել իր աջը, Սերժ Սարգսյանը այն չի համբուրել:
.
SERJ SARGSYAN@ HETANOSA MIANSHANAK.,,, EV CHI @NDUNUM KRSITONEUTYUN.,,,
NJDEH@ NUYNPES EGHEL E HETANOS. HETANOSUTYAN JAMANAK ENK UNECEL TSOVIC TSOV HAYASTAN. HETANOSUTYAN JAMANAK ENK UNECEL ANPARTELI BANAK. MEK@ MEKI NKATMAMB SRTACAV HAYUTYUN.
INCH EIN ANUM HAYERIN 1-301 TVERIN, 300 TARI ?? OV KAROGH E PATASXANEL ??
AY HENC AYSTEGH KOTRVEC HAY AZGI MECHK@. VOR MICHEV AYSOR XELKI CHENK GALIS.VOR CHENK KAROGHANUM HAMAXMBVEL IRAR SHURJ. EV EL OV GITI INCHKAN KSHARUNAKVI AYSPES HAYI BAXT@ "MISHT TARADZAYN, TARAKARCIK, BOLORS ASPET ARANC ZIVOR, EV MISHT KRISTONYA"- VAH
HerosakanHai գրել է:
Haiere ERBEK hetanos chen egel, angraget.Hunakan panteone haikakan kron che. --------------------------------------------------------------------------- HAY ZAVAK-IC > herosakan hai http://www.youtube.com/watch?v=ehXDlF6qfb4 Nair sa APAZUZUM E. te gluxd hartukaz e. ches karog embrnel lurj xoske.
Apres գրել է:- ARAM
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.- ARAM
HerosakanHai գրել է:- Apres
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. .
Levoni spervov mkrtvaz turk, Kristoneutiun dem hachaluz przar anzar levoni araj znkelun...- Apres
HerosakanHai գրել է:- Apres
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Լեվոնն է. Եվ այսօր ժամանակը չէ քննարկելու, Լեվոնի վախտ լա՞վ էր, թե վատ. Հասկացեք, ի վերջո այսօրվա Հայաստանում Լեվոնի նման ծանրակշիռ առաջնորդ չկա. Ես չեմ թերագնահատում որեւէ մեկին, բայց Լեվոնի իմաստնությունն այսօր ոչ ոք չունի.Եթե Սերժը կամ Քոչարյանը տաս տարի հետո նրա նման լինեն, ես նույնը կասեմ նաեւ նրանց մասին.
MAH BOLOR AIS ZAVAGAR DIVAHAR KEGTOT TARAKANNERIN IRENZ LTP Partneri het, um spermov nrank mkrtvaz en...- Apres
HerosakanHai գրել է:- HerosakanHai
Եթե սիրում եք Հայաստանը, ուրեմն իմացեք,այսօր Հայաստանի փրկությունը միայն Astvaz e. :
Du ko PIGZ beranov grum es ain inch bolore giten vor ies chem asel. uggezi kez.
de himi SIKTIR estegiz!- HerosakanHai
HerosakanHai գրել է:
Gitek inch, jogovur? Ies karzum em, vor ais mer anunneri tak xosog hivand zavagari etevum inke, LEVON TER PETROSIANN E. paron, duk prkutiun chunek. tuin xmek, merek!
Գեվո գրել է:
Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքերի շահերից,սա փաստ է :Լեվոնը արդեն սկսել է Արցախը թուրքին հանձնելու իր ծրագիրը :Տեսեք,թե ոնց են ուրախացել թուրքերը Լեվոնի կողմից կատարված դավաճանության արդյունքներով :
News.Bakililar.az > Политика > Низами Бахманов - ПАСЕ должна лишить Армению права голоса
версия для печати
13 Февраля [11:55]
Низами Бахманов
Лидер азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов не считает целесообразным проведение совместной конференции азербайджанских и армянских депутатов.
Как сообщает Bakililar.AZ со ссылкой на "Новости-Азербайджан", руководитель азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов полагает, что нет необходимости в проведении конференции с участием депутатов Азербайджана и Армении.
Бахманов считает, что ПАСЕ приняла резолюцию и признала Армению страной- агрессором, а нынешний режим так называемой НКР назвала сепаратистским. «Поэтому ПАСЕ должна предпринять серьезные шаги по лишению Армении права голоса в этой организации», - заявил лидер азербайджанской общины и добавил, что приезжая в регион Джонстон выступает с бессмысленными заявлениями.
Коснувшийся переговорного процесса, Бахманов сказал, что 2008 год может стать последним в мирных переговорах. «Если в этом году не будет достигнут результат в урегулировании Карабахской проблемы мирным путем, то нет смысла продолжать их. Я считаю, что и этот год не даст никаких результатов в переговорном процессе», - отметил он.
Bakililar.AZ
постоянный адрес новости:
http://news.bakililar.az/news_nizami_baxmanov__12530.html
HAY ZAVAK գրել է:- Գեվո
Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքերի շահերից,սա փաստ է :Լեվոնը արդեն սկսել է Արցախը թուրքին հանձնելու իր ծրագիրը :Տեսեք,թե ոնց են ուրախացել թուրքերը Լեվոնի կողմից կատարված դավաճանության արդյունքներով :News.Bakililar.az > Политика > Низами Бахманов - ПАСЕ должна лишить Армению права голоса
версия для печати
13 Февраля [11:55]
Низами Бахманов
Лидер азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов не считает целесообразным проведение совместной конференции азербайджанских и армянских депутатов.
Как сообщает Bakililar.AZ со ссылкой на "Новости-Азербайджан", руководитель азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов полагает, что нет необходимости в проведении конференции с участием депутатов Азербайджана и Армении.
Бахманов считает, что ПАСЕ приняла резолюцию и признала Армению страной- агрессором, а нынешний режим так называемой НКР назвала сепаратистским. «Поэтому ПАСЕ должна предпринять серьезные шаги по лишению Армении права голоса в этой организации», - заявил лидер азербайджанской общины и добавил, что приезжая в регион Джонстон выступает с бессмысленными заявлениями.
Коснувшийся переговорного процесса, Бахманов сказал, что 2008 год может стать последним в мирных переговорах. «Если в этом году не будет достигнут результат в урегулировании Карабахской проблемы мирным путем, то нет смысла продолжать их. Я считаю, что и этот год не даст никаких результатов в переговорном процессе», - отметил он.
Bakililar.AZ
постоянный адрес новости:
http://news.bakililar.az/news_nizami_baxmanov__12530.html
VERCHAPES XELK@ GLXIN MARD EKAV .. APRES GEVO ...
VOR DU CHISHT MARD ES, ES SHUTVANIC EM TESNUM...- Գեվո
HAY ZAVAK գրել է:- Գեվո
Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքերի շահերից,սա փաստ է :Լեվոնը արդեն սկսել է Արցախը թուրքին հանձնելու իր ծրագիրը :Տեսեք,թե ոնց են ուրախացել թուրքերը Լեվոնի կողմից կատարված դավաճանության արդյունքներով :News.Bakililar.az > Политика > Низами Бахманов - ПАСЕ должна лишить Армению права голоса
Bakililar.AZ
постоянный адрес новости:
http://news.bakililar.az/news_nizami_baxmanov__12530.html
VERCHAPES XELK@ GLXIN MARD EKAV .. APRES GEVO ...
VOR DU CHISHT MARD ES, ES SHUTVANIC EM TESNUM...- Գեվո
HAY ZAVAK գրել է:- herosakan angraget tstsogh
Du ko PIGZ beranov grum es ain inch bolore giten vor ies chem asel. uggezi kez.
de himi SIKTIR estegiz!
ARACHIN@ DU ES INDZ KPEL,, KAM NEROGHUTYUN XNDRI HENC STEGH ,, ,,
KAM KCHOKCNEM DEMS ............... VOROSHUM@ KONNNNA ....
HIMA HASKACAR ,, ,, VOR HETANOSNER@ EGHEL EN KRISTONEUTYUNIC ARACH ???
TE BACATRUTYAN PETKUTYUN UNES ELI ??????????????- herosakan angraget tstsogh
HAY ZAVAK գրել է:
[quote=HAY ZAVAK][/quote]
HARGELI HAYER ,,,, KNEREK CENZURIC BARERIS HAMAR. . ..
Գեվո գրել է:- HAY ZAVAK
VERCHAPES XELK@ GLXIN MARD EKAV .. APRES GEVO ...
VOR DU CHISHT MARD ES, ES SHUTVANIC EM TESNUM...
Այս հոդվածում ,երբ Սաֆար Աբիեվը Լեվոնի զինակից Մեթյու Բրայզային ասել է՝ «Եթե խաղաղ բանակցությունները արդյունք չտան,ապա Ադրբեջանն ինքը կվերականգնի երկրի տարածքային ամբողջությունը» ,Լեվոնի զինակից Մեթյու Բրայզան նշելով,որ Ադրբեջանը գերազանցում է Հա
յստանին բոլոր բնագավառներում ,կոչ է արել Ադրբեջանին մի քիչ համբերել:
Сафар Абиев
Конфликт должен быть урегулирован в рамках норм международного права и территориальной целостности государств. Если мирные переговоры не принесут никакого результата, то Азербайджан сам восстановит территориальную целостность страны.
Отметив, что Азербайджан опережает Армению во всех областях, Мэтью Брайза призвал Азербайджан еще немного потерпеть, передает Bakililar.AZ.
http://news.bakililar.az/news_metyu_brayza_azerbayjan_1587.html
Պոռնիկի վիժվածք Մեթյու Բրայզա ,դուք Արցախյան հարցի խաղաղ կարգավորման անդամ եք ,փոխանակ դատապարտեք Սաֆար Աբիեվի կողմից արված, զեքի ուժով հարցը լուծելու սպառնանքը , ասում եք ,մի քիչ համբերեք :
Համբերեն մինջև դուք ձեր մասոն Լեվոնի հետ մեր երկիրը ներսից քանդե՞ք,որ թուրքի համար հե՞շտ լինի հայի արյուն թափելը, հա՞:Դա ձեզ չի հաջողվի,երբե՛ք ,չկասկածեք :
Հարգելի HAY ZAVAK, իմ պաշտելի հայ ժողովուրդ,դավը բացահայտված է,Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքի հետ միասին,արթնացեք,ուշքի եկեք,նրա կատարած ,ապառակտումը և Հայաստանի հեղինակազրկումը մի նպատակ ունի, այն է՝«Օգնել Թուրքերին գրավելու Արցախը»:Ուշքի եկեք և համախմբվեք- HAY ZAVAK
Հայաստանյան գրել է:- hay
Inchpes te chqnnarkenq levoni zhamanak lav er kam vat? Da nshanakuma harcin kuroren motenal. Tvyal depqum cankacac mard karogh e ir teknacutyun@ dnel yev @ntrvel, vorovhetev @st dses kariq chka nranc ancyaln u unakutyunner@ harcadrel. Absurd e...
- hay
Հայաստանյան գրել է:- hay
Dses tvuma levon@ chgiter vor partutyan depqum inch lcakner karogh er gorci dnel? Ba inchu er aydqan vstah? Vorovhetev iren arden qajalerel ein iren finansavoroghner@ evropaneric vor yete partves menq kognenq. Ay hima ognum en evropaciner@. Duq el karcum eq te nranc iroq Hayastani zhoghovrdavarakan xndirnern en hetaqrqrum. Miamit mi egheq.
Համամիտ եմ , հարգելի հայ...
Իսկ հայհոյողները իրենց գարշահոտից խելռած ցնդաբանություններ են գրում
...- hay
HAY ZAVAK գրել է:- Գեվո
Այս հոդվածում ,երբ Սաֆար Աբիեվը Լեվոնի զինակից Մեթյու Բրայզային ասել է՝ «Եթե խաղաղ բանակցությունները արդյունք չտան,ապա Ադրբեջանն ինքը կվերականգնի երկրի տարածքային ամբողջությունը» ,Լեվոնի զինակից Մեթյու Բրայզան նշելով,որ Ադրբեջանը գերազանցում է Հա
յստանին բոլոր բնագավառներում ,կոչ է արել Ադրբեջանին մի քիչ համբերել:
Сафар Абиев
Конфликт должен быть урегулирован в рамках норм международного права и территориальной целостности государств. Если мирные переговоры не принесут никакого результата, то Азербайджан сам восстановит территориальную целостность страны.
Отметив, что Азербайджан опережает Армению во всех областях, Мэтью Брайза призвал Азербайджан еще немного потерпеть, передает Bakililar.AZ.
http://news.bakililar.az/news_metyu_brayza_azerbayjan_1587.html
Պոռնիկի վիժվածք Մեթյու Բրայզա ,դուք Արցախյան հարցի խաղաղ կարգավորման անդամ եք ,փոխանակ դատապարտեք Սաֆար Աբիեվի կողմից արված, զեքի ուժով հարցը լուծելու սպառնանքը , ասում եք ,մի քիչ համբերեք :
Համբերեն մինջև դուք ձեր մասոն Լեվոնի հետ մեր երկիրը ներսից քանդե՞ք,որ թուրքի համար հե՞շտ լինի հայի արյուն թափելը, հա՞:Դա ձեզ չի հաջողվի,երբե՛ք ,չկասկածեք :
Հարգելի HAY ZAVAK, իմ պաշտելի հայ ժողովուրդ,դավը բացահայտված է,Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքի հետ միասին,արթնացեք,ուշքի եկեք,նրա կատարած ,ապառակտումը և Հայաստանի հեղինակազրկումը մի նպատակ ունի, այն է՝«Օգնել Թուրքերին գրավելու Արցախը»:Ուշքի եկեք և համախմբվեք
HARGELI GEVO. ES INKS SERJAKAN CHEM, VOCH EL ROBERTAKAN, BAYC SHAT LAV TESNUM EM KAGHAKAKAN IRAVICHAK@. MIANSHANAK GITAKCUM EM, YEV SHAT PARZ EREVUM E, VOR LEVON@ INCHA XAGHUM HAYASTANI GLXIN... , HENC HIMA ASUM EM , VOR HAYASTAN@ GTVUMA ANKMAN EZRIN, , DE TES INCH EM ASUM ..... LEVONI HAMAR HAGHTEL KAM PARTVEL@ KAP CHUNER,, , ERKU PARAGAYUM EL INK@ HAGHTELA ,, HAYASTANI KAZMALUTSELU HARCUM.. .. .. HIMA AMERIKAN EL, EVORPAN EL, TURKIAN EL, AZERINERN EL, TES INCH KAGHAKAKAN HARCAKUM EN ANELU HAYASTANI VRA.. .. TESNENK AYS ANGAM VONC ENK TAKIC DURS GALU, ASEM SHAT DJVARA LINELU ,,,,, MER JOGHOVRDI MI MASN EL, CHEN TESNUM, TE CHEN HASKANUM ,, CHGITEM....IRAKANUM CHI BACARVUM, VOR KORCNENK GHARABAGH@,,,, HETO ARDEN HAYASTANI BAXT@ INKT GITES VONC K@NDANA.. .. ""SHAT CAVUM EM" .....CHISHT EM ASUM KYANKIS MECH AYSPESI MTAVAXUTYUN CHEM UNECEL..... .. LEVONN EL SIRUN KGNA IZRAEL,, ,, EL VOCH MI BAN CHES KROGH ANEL ....- Գեվո
HAY ZAVAK գրել է:- hay
Dses tvuma levon@ chgiter vor partutyan depqum inch lcakner karogh er gorci dnel? Ba inchu er aydqan vstah? Vorovhetev iren arden qajalerel ein iren finansavoroghner@ evropaneric vor yete partves menq kognenq. Ay hima ognum en evropaciner@. Duq el karcum eq te nranc iroq Hayastani zhoghovrdavarakan xndirnern en hetaqrqrum. Miamit mi egheq.
HARGELI HAY,,,,AYS NUYN TEKST@ GREL EM GEVOYIN. ES INKS SERJAKAN CHEM, VOCH EL ROBERTAKAN, BAYC SHAT LAV TESNUM EM KAGHAKAKAN IRAVICHAK@. MIANSHANAK GITAKCUM EM, YEV SHAT PARZ EREVUM E, VOR LEVON@ INCHA XAGHUM HAYASTANI GLXIN... , HENC HIMA ASUM EM , VOR HAYASTAN@ GTVUMA ANKMAN EZRIN, , DE TES INCH EM ASUM ..... LEVONI HAMAR HAGHTEL KAM PARTVEL@ KAP CHUNER,, , ERKU PARAGAYUM EL INK@ HAGHTELA ,, HAYASTANI KAZMALUTSELU HARCUM.. .. .. HIMA AMERIKAN EL, EVORPAN EL, TURKIAN EL, AZERINERN EL, TES INCH KAGHAKAKAN HARCAKUM EN ANELU HAYASTANI VRA.. .. TESNENK AYS ANGAM VONC ENK TAKIC DURS GALU, ASEM SHAT DJVARA LINELU ,,,,, MER JOGHOVRDI MI MASN EL, CHEN TESNUM, TE CHEN HASKANUM ,, CHGITEM....IRAKANUM CHI BACARVUM, VOR KORCNENK GHARABAGH@,,,, HETO ARDEN HAYASTANI BAXT@ INKT GITES VONC K@NDANA.. .. ""SHAT CAVUM EM" .....CHISHT EM ASUM KYANKIS MECH AYSPESI MTAVAXUTYUN CHEM UNECEL..... .. LEVONN EL SIRUN KTRNI IZRAEL,, ,, EL VOCH MI BAN CHES KROGH ANEL ....- hay
hay գրել է:
Parzvuma levoni haremi bjer@ galis en stegh u hertakan provokacianern en sarqum. En mardik um achqer@ bac en levonin dem en nranc anunnern en ogtagorcum vor varkabeken. Zarmanali erevuyt che, tipik levonakan xarnakichutyun.
Vahag գրել է:- ABG
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Շա՜տ ճիշտ ես ասում. Հոյակապ ես ասում է՜.
Այ հենց այդպիսի այլանդակ վիճակը վերացնելու համար պետք է պայքարել ու «լեվո՜ն» գոռալու փոխաևեն «ֆեոդալիզմին վերջ Հայաստանում» պետք է գոռալ. Ու գոռալ այնպես, որ մեր դդում ղեկավարների ուղեղին հասնի, որ մի օր կատաղած ժողովուրդն էլ ոչ մի բանի առաջ կանգ չի առնի ու հում-հում կուտեն դրանց.
Որ մի ղեկավարի վերցնում ես, իրեն պրեզիդենտի տեղ դրած իր «մայլում» ժողովրդի հոգին է կռծոում.
Հերիք՛ է, ԲԱՎԱԿԱ՛Ն է. Էլ դիմանալ չի լինում. Երկիրը երկիր է պերք դարձնել շատ շտապ.
Եթե քո ասած ղեկավարները դդում են բա ետ ոնց ես ուզում վերջ տաս ֆեոդալիզմին:
Քո անունը գոռա՞նք:- ABG
ABG գրել է:- HerosakanHai
Gitek inch, jogovur? Ies karzum em, vor ais mer anunneri tak xosog hivand zavagari etevum inke, LEVON TER PETROSIANN E. paron, duk prkutiun chunek. tuin xmek, merek!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Նույն կերպ իմ անվան տակ է հանդես գալիս և ստոր բաներ է գրում.- HerosakanHai
ABG գրել է:- Գեվո
Լեվոնը արդեն բացահայտ գործում է թուրքերի շահերից,սա փաստ է :Լեվոնը արդեն սկսել է Արցախը թուրքին հանձնելու իր ծրագիրը :Տեսեք,թե ոնց են ուրախացել թուրքերը Լեվոնի կողմից կատարված դավաճանության արդյունքներով :News.Bakililar.az > Политика > Низами Бахманов - ПАСЕ должна лишить Армению права голоса
версия для печати
13 Февраля [11:55]
Низами Бахманов
Лидер азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов не считает целесообразным проведение совместной конференции азербайджанских и армянских депутатов.
Как сообщает Bakililar.AZ со ссылкой на "Новости-Азербайджан", руководитель азербайджанской общины Нагорного Карабаха Низами Бахманов полагает, что нет необходимости в проведении конференции с участием депутатов Азербайджана и Армении.
Бахманов считает, что ПАСЕ приняла резолюцию и признала Армению страной- агрессором, а нынешний режим так называемой НКР назвала сепаратистским. «Поэтому ПАСЕ должна предпринять серьезные шаги по лишению Армении права голоса в этой организации», - заявил лидер азербайджанской общины и добавил, что приезжая в регион Джонстон выступает с бессмысленными заявлениями.
Коснувшийся переговорного процесса, Бахманов сказал, что 2008 год может стать последним в мирных переговорах. «Если в этом году не будет достигнут результат в урегулировании Карабахской проблемы мирным путем, то нет смысла продолжать их. Я считаю, что и этот год не даст никаких результатов в переговорном процессе», - отметил он.
Bakililar.AZ
постоянный адрес новости:
http://news.bakililar.az/news_nizami_baxmanov__12530.html
- Գեվո
Ի ՎԵՐՋՈ, ՄԵՆՔ ՃՈ՞ՐՏ ԵՆՔ, ԹԵ՞ ՍՈՒՎԵՐԵՆ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ 46
Հարցազրույց քաղաքագետ ԱՐՏՅՈՄ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆԻ հետ
-Պարոն Խաչատրյան, մարտի 1-ի զանգվածային անկարգությունների կազմակերպիչները այսօր էլ շարունակում են պնդել, որ կատարվածի միակ պատասխանատուն իշխանություններն ...ՍԿԻԶԲԸ ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ Է ԵՎ ԽՈՍՏՈՒՄՆԱԼԻՑ
ԳԵՎՈՐԳ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
ՀՅԴ խորհրդարանական խմբակցության քարտուղար ԱՐՏԱՇԵՍ ՇԱՀԲԱԶՅԱՆԸ երեկ լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ տեղեկացրեց, որ նախագահ Սերժ Սարգսյանի եւ կոալիցիա կազմած կուսակցությունների ղեկավարների շաբաթօրյա հանդիպման ...ԿԱԼԱՆՔԻ ՏԱԿ Է ԳՏՆՎՈՒՄ 75 ԱՆՁ
1Մարտի 1-2-ի քրեական գործի շրջանակներում ավարտվել է Արմեն Մովսիսյանի, Էդիկ Խաչատրյանի, Խաչիկ Գասպարյանի, Ավետիք Ներսիսյանի մասով նախաքննությունը, եւ նրանց վերաբերյալ գործերն անջատվել են առանձին վարույթ: ...ԱՊՕՐԻՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԵՄ ՎՃՌԱԿԱՆ ՊԱՅՔԱՐ
Ա.ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
Ջրակորուստը դեռ ահռելի է
Երեկ մամուլի ասուլիսով հանդես եկավ «Երեւան Ջուր» ընկերության գլխավոր տնօրեն ՍԵՐԺ ՊՈՊՈՖՖԸ
Վերջինս նախ տեղեկացրեց, որ ծախսերի 80 տոկոսը վերաբերում է խմելու ջրի բնագավառին՝ ...ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՊՈԿԱԼԻՊՍԻՍ
ԱՐՄԵՆ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ
Մեքենա վարելը Երեւանում օրըստօրե դժվարանում է։ Հատկապես ծանրաբեռնված է քաղաքի կենտրոնը. մի խցանումից ընկնում ես մյուսի մեջ։ Ավտոմեքենաների քանակի կտրուկ աճը, որն ընթանում է չափազանց վատ ճանապարհների եւ ...ՕՄԲՈՒԴՍՄԵՆ
ԼՂՀ Ազգային ժողովը երեկվա նիստում փակ, գաղտնի քվերակությամբ ԼՂՀ օմբուդսմեն է ընտրել խորհրդարանի պետաիրավական հարցերի հանձնաժողովի նախագահ Յուրի Հայրապետյանին: Համաձայն ԼՂՀ սահմանադրության՝ օմբուդսմենը ...ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՆՔ ՓԱՍՏՈՒՄ ԵՎ ՓԱՍՏԱԳՐՈՒՄ ՄԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ
Լ.ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
«Այսօր Ռուսաստանում, Բորիս Պիոտրովսկու եւ Իգոր Դիակոլովի մահվանից հետո, ուրարտագետներ չեն մնացել։ Ուրարտական սեպագրերով զբաղվող մասնագետներ չկան նաեւ Բրիտանիայում։ Ֆրանսիայում 2-3 հոգի են, Իտալիայում ...Ի՞ՆՉ Է ՎԵՆԵՏԻԿԻ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՈՒԶԱԾԸ
ԱՐԹՈՒՐ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ 3
Առավել մեծաթիվ մարդկային զոհե՞ր...
Սկիզբը՝ նախորդիվ
Ինչպես հայտնի է, Վենետիկի հանձնաժողովի եւ ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ-ի կողմից նախնական եզրակացություն է ներկայացվել «Ժողովներ, հանրահավաքներ, երթեր եւ ցույցեր ...ՇՈՇԱՓԵԼԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ ՏԵՍԱՆԵԼԻ ԿԴԱՌՆԱՆ
1
Նախագահ Ս.Սարգսյանը երեկ արտաքին գործերի նախարարության ղեկավար կազմին ներկայացրեց նորանշանակ նախարար Էդվարդ Նալբանդյանին
Իր ելույթում ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ մասնավորապես ասաց. «Ստացվեց այնպես, որ ապրիլի 13-ին ...ԵԽԽՎ-Ի ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆՆԵՐԸ ՀԱՎԱՍԱՐԱԿՇՌՎԱԾ ԵՆ
«ՀԱՅՈՑ ԱՇԽԱՐՀ»
Այսօր Եվրոպայի խորհրդի Խորհրդարանական վեհաժողովի քննարկմանն է դրվում Հայաստանում ժողովրդավարական ինստիտուտների գործունեության վերաբերյալ բանաձեւի նախագիծը։ Փաստաթուղթն ընդունելուց 3 ամիս հետո, իր ամառային ...ԱԶԱՏՆ ԷԼ ՄՐՑԱՎԱՐՆԵՐԻ ԽՂՃԻՆ
Ինչպես հայտնի է, Աթենքի վարկանիշային մրցաշարում չարդարացան օլիմպիական թիմի կազմը համալրելու բռնցքամարտի Հայաստանի ազգային հավաքականի գլխավոր մարզիչ ՌԱՖԱՅԵԼ ՄԵՀՐԱԲՅԱՆԻ ակնկալիքները։ Բաղձալի ուղեգրերը, ...ԴԱԼՈՒԶՅԱՆԸ` ԵՎՐՈՊԱՅԻ ԿՐԿՆԱԿԻ ՉԵՄՊԻՈՆ
Իտալիայի Լինյանո քաղաքում ընթացող ծանրամարտի Եվրոպայի առաջնության մրցաշարում 63 կգ քաշային Մելինե Դալուզյանը երկրորդ անգամ անընդմեջ նվաճեց ծանրամարտի Եվրոպայի բացարձակ չեմպիոնուհու կոչումը: Ցույց տալով ...ՀԱՐԱԶԱՏ ՀՈԳԻՆԵՐ ԵՆ. Ի՞ՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ԱՆԵԼ
Գ.Մ. 5
1962 թվականին լոնդոնյան «Թայմսը» հրապարակեց ծաղրանկարչության ժանրի մեծ վարպետ Օլիֆանթի երգիծանկարը։ Այնտեղ պատկերված էին Մեծ Բրիտանիայի վարչապետ Հարոլդ Մաքմիլանը եւ Միացյալ Նահանգների նախագահ Ջոն Ֆիտցջերալդ ...ԺԱՄԱՆԱԿՆ Է ԴՆԵԼ ԽԵՂԿԱՏԱԿԻ ԹԱՍԱԿԸ
ԳԱԳԻԿ ՄԿՐՏՉՅԱՆ 6
Դեռեւս ԱՄՆ նախագահ Ալեքսանդր Համիլտոնն էր հարցնում. «Կնպաստի՞ արդյոք հասարակական խաղաղությանը կամ իշխանության կայունությանը, եթե երկրով մեկ թափառեն կես դյուժին մարդիկ, որոնք ժամանակին արժանի են համարվել ...ՆՇԱՆԱԿՈՒՄՆԵՐ
ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՄԱՄԼՈ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿՆախագահ Սերժ Սարգսյանի երեկ ստորագրած հրամանագրերով ԳԵՎՈՐԳ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆԸ նշանակվել է ՀՀ արդարադատության նախարար, ԱՐՄԵՆ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԸ՝ ՀՀ սպորտի եւ երիտասարդության հարցերի նախարար, ԴԱՎԻԹ ԼՈՔՅԱՆԸ՝ ՀՀ գյուղատնտեսության ...ՉԵՆ ԸՆԴԱՌԱՋԵԼ
1Դեռեւս մարտին գլխավոր դատախազ Աղվան Հովսեփյանը, հանդիպելով Հայաստանում ՄԱԿ-ի մշտական ներկայացուցիչ Կոնսուելո Վիդալի, ինչպես նաեւ ԵԱՀԿ երեւանյան գրասենյակի ղեկավար Սերգեյ Կապինոսի հետ, առաջարկել էր ներգրավել ...ՄԵՐՈՆՔ ԿՈՆԳՐԵՍՈՒՄ
ԱՄՆ Կոնգրեսում ավելացել է Հրանտ Դինքի սպանությունը դատապարտող բանաձեւի աջակիցների թիվը՝ հասնելով 59-ի: Բանաձեւին միանալու որոշում կոնգրեսականներ Միշել Բախմանը (հանրապետական, Մինեսոտա), Չարլզ Գոնսալեսը ...ԳԱԶԻ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՆ ՉԻ ՎԵՐԱՆՈՒՄ
ՎԱՍԱԿ ԹԱՐՓՈՇՅԱՆ
Պարզապես փոխվել է սուբսիդավորման ձեւը
Գազի սակագնի սուբսիդավորումը մայիսի 1-ից ոչ թե վերանում է, այլ փոխվում է սուբսիդավորման ձեւը։ Տոտալ սուբսիդավորումից կառավարությունն անցնում է հասցեական սուբսիդավորման։ ...ՕԵԿ-Ը ՊԱՏՐԱՍՏ Է ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՍՏԱՆՁՆԵԼ
ՆԱԻՐԱ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
Նոր ձեւավորվող կառավարության եւ նրա առջեւ դրված խնդիրների մասին «Հայացք» ակումբում երեկ իր տեսակետները ներկայացրեց պատգամավոր, ՕԵԿ խմբակցության անդամ ԱՐՏԱՇԵՍ ԱՎՈՅԱՆԸ
Նոր կառավարության մաս կազմելով` ՕԵԿ-ը ...ՋՐԻ ՍԱԿԱԳՆԵՐԸ
Սեփ. լրտվ.«Երեւան Ջուր» ընկերության սպասարկած տարածքում 2008թ. խմելու ջրի սակագների բարձրացման հարցը դեռ որոշված չէ։ Երեկ հրավիրված մամուլի ասուլիսում ընկերության գլխավոր տնօրեն ՍԵՐԺ ՊՈՊՈՖՖԸ անդրադառնալով այս հարցին, ...ԳԱԶԱՄՈՒՂ
Իրանից Հայաստան ներկրվող բնական գազը Հայաստանի կենտրոնական շրջաններ հասցնելու նպատակով «ՀայՌուսգազարդ» ՓԲԸ-ն ընդլայնում է գործող գազափոխադրման համակարգը հարավային ուղղությամբ: «ՀայՌուսգազարդ» ՓԲԸ-ի ...ԱՆԴԱՌՆԱԼԻ ՓԱՍՏ
1
Ըստ նախագահ ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ. «Մենք պետք է ստեղծենք միջազգային բարենպաստ պայմաններ Արցախի հիմնախնդրի խաղաղ եւ արդարացի կարգավորման համար: Ադրբեջանը պետք է մեկընդմիշտ ընկալի այն պարզ իրողությունը, որ Լեռնային ...ՍՐԲԱԳՐՎԱԾ ՍԽԱԼԸ
«Ի վերջո, բոլորը պետք է հասկանան, որ Հայաստանը երբեք Արցախի հիմնախնդրի համատեքստում զիջումների չի գնալու, Արցախը չի զիջելու։ Հայ ժողովուրդը գերությունից հետ է բերել իր պատմական տարածքի մի մասը, որի գերեվարման ...ՓՈՔՐԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆ-ՄԵԾԱՄԱՍՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ըստ ՕԵԿ պատգամավոր ԱՐՏԱՇԵՍ ԱՎՈՅԱՆԻ, հասարակության բողոքավոր եւ իշխանություններին ընդդիմադիր տրամադրված հատվածը պիտի գիտակցի, որ ինքը փոքրամասնություն է. «Լավ, ասենք, նրանք նորից գնացին Թատերական հրապարակ, ...ԴՐԱ ՀԵՏ Ի՞ՆՉ ԽՈՍԵՍ
Սեփ.լրտվ. 5
Երկխոսելու թեմա չկա
«Զավեշտ է, երբ Արեւմուտքը այսօր էլ պնդում է, թե պետք է երկխոսություն սկսել ընդդիմության հետ։ Ես դա ուղղակի չեմ պատկերացնում։ Ի՞նչ թեմայի շուրջ պետք է երկխոսեն նորընտիր նախագահն ...ՍԱԿԱԳՆԵՐԸ ՉԵՆ ՓՈՓՈԽՎԻ
2008 թվականի ընթացքում սպառողներին վաճառվող էլեկտրաէներգիայի, բնական գազի, խմելու ջրի մատակարարման՝ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից սահմանված սակագների փոփոխություն չի նախատեսվում: ...ՀԱՅԻ ԲԱԽՏ
Երեկ՝ ժամը 00:05-ին, հրդեհ է բռնկվել Երեւանի Վերին Չարբախի 5-րդ փողոցի թիվ 26 տանը: Երեւանի տարբեր հրշեջ մասերից դեպքի վայր է մեկնել չորս մարտական հաշվարկ եւ մեկ ջրատար: Հրդեհը մարվել է ժամը 01:47-ին: ...ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԱՊՈԿԱԼԻՊՍԻՍ
Մեքենա վարելը Երեւանում օրըստօրե դժվարանում է։ Հատկապես ծանրաբեռնված է քաղաքի կենտրոնը. մի խցանումից ընկնում ես մյուսի մեջ։ Ավտոմեքենաների քանակի կտրուկ աճը, որն ընթանում է չափազանց վատ ճանապարհների եւ ...ՄԻ՛ ՎՆԱՍԵՔ
Սեփ. լրտվ. 4«Նորաստեղծ Սփյուռքն է ակտիվ մասնակցում դրսում կազմակերպվող հակապետական ցույցերին։ Նորաստեղծ Սփյուռքին մենակ մի բան կարող եմ ասել. մի՛ գնացեք այնտեղից մեզ վրա մատ թափ տվեք։ Եթե դուք որոշել եք որպես սփյուռքահայ ...ԿՈՂՄԵՐԸ ՄՈՏ ԵՆ
Եվրախորհրդի գլխավոր քարտուղար Թերի Դեւիսը հայտարարել է, որ Ղարաբաղյան հակամարտության կողմերը մոտ են համաձայնության հասնելուն: «Ես հանդիպել եմ երկու երկրների արտգործնախարարներին եւ քննարկումներ անցկացրել ...ՀԵՏ ԵՆՔ ԳՆՈՒՄ
«ՀայՌուսգազարդ» ՓԲԸ-ն նախատեսում է Ռուսաստանից հետ գնել Հրազդանի ջերմաէլեկտրակայանի 4 բլոկները, որոնք ՌԴ-ին հանձնվել են «Գույք՝ պարտքի դիմաց» ծրագրով: Ինչպես նշեց «ՀայՌուսգազարդ» ՓԲԸ-ի վարչության նախագահ, ...
ՑՈՒԼՆ ԷՐ ՊԱԿԱՍ
ՄՈՆԻՏՈՐԻՆԳԻ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ԲԱՐՏԵՐԸ
ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆԼԱՎ Է ՈՒՇ, ՔԱՆ ԵՐԲԵՔ
Սեփ. լրտվ.ՀՈՌԻ ԲԱՐՔԵՐԻ ՀԱՂԹԱՐՇԱՎԸ
ԱՐՄԵՆ ԾԱՏՈՒՐՅԱՆՕԵԿ-Ը ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ Է ԻՐ ՄԱՐՏՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՆԱԻՐԱ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
ԱՅԴ Ի՞ՆՉ ՀԱՆՑԱՆՔ ԵՆ ԿԱՏԱՐԵԼ ՀԱՅԵՐԸ
ԱՐԹՈՒՐ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
ՅՈԳԵՐԻ ՀԱՑԱԴՈՒԼԸ
«Հայոց Աշխարհ»-ի բուսակերության բաժին
ՀՀՇ-Ն ՄԻ ՆՈՐ ՆԱԻՐԻ ՀՈՒՆԱՆՅԱ՞Ն Է ԳՏԵԼ
ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ
Ի ՎԵՐՋՈ, ՄԵՆՔ ՃՈ՞ՐՏ ԵՆՔ, ԹԵ՞ ՍՈՒՎԵՐԵՆ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ
ՄԵՏԱՂԱՁՈՂԵՐՈՎ ԶԻՆՎԱԾ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՉՆԵՐ ՉԵՆ ԼԻՆՈՒՄ
ԳԵՎՈՐԳ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
...ԵՎ ԱՂԲԸ ՄԵԴՈՒԶԱՅԻ ՊԵՍ ԿՉՈՐԱՆԱ
ԱՆԱՀԻՏ ԵՍԱՅԱՆ
ՍԱ ԿՈՉՎՈՒՄ Է ԴԱՎԱՃԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՍԵՓԱԿԱՆ ՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԿԱՏՄԱՄԲ
ԳԵՎՈՐԳ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
ԲԱՑ ՆԱՄԱԿ ԵՐԲԵՄՆԻ «ՎՍԵՄԱՇՈՒՔ ՆԱԽԱԳԱՀԻՆ»
ԱՍՏՂԻԿ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ
ԷԹՆԻԿ ՀԱՄԱՏԵՂԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ
ԿԻՄԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀԱԿԱՆ ՏԱՍԸ ՍԽԱԼՆԵՐԸ
ԱՐՄԵՆ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ
- 1879 Կ. Պոլիսում վախճանվեց տպարանատեր, հրատարակիչ Ճամիկ Արամյանը: (Ծնվ. 1820թ.-ին):
- 1904 Ծնվեց Հրանտ Գ. Փաստրմաջյանը: (Վախճ. 1954 թ.):
- 1922 Բեռլինում Արամ Երկանյանը և Արշավիր Շիրակյանը ահաբեկեցին «Թեշքիլաթը մահսուսե»-ի նախագահ Բեհաէդդին Շաքիրին և Տրապիզոնի նախկին նահանգապետ՝ Ջեմալ
- 1957 Սկսվում է Կիրովական և Բաթումի քաղաքների սոցիալիստական մրցությունը:
- 1990 Երևանում կայացավ միջազգային գիտական նստաշրջան «Հայերի ցեղասպանություն, պատմություն, տեսություն, քաղաքական պատասխանատվություն» թեմայով, նվիրված հայերի ցեղասպանության 75 ամյակին: Այն տևեց մինչև ապրիլի 21-ը:
- 1997 Նոր Հարավային Ուէլսի (Ավստրալիա) խորհրդարանի օրենսդիր համագումարը որոշում կայացրեց ապրիլի 24-ը սահմանել հայերի ցեղասպանության հիշատակի օր և առաջարկություն ներկայացվեց Ավստրալիայի դաշնային կառավարությանը ընդունել նույնանման որոշում:
ԼՈՒՐԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆ
ՕՆԼԱՅՆ ԼՈՒՐԵՐ
ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ
ԻՄ ԱՐՄԹԱՈՒՆ

Ինչպե՞ս թողնել ծխելը
Ինչպե՞ս գրել Հայերեն Windows XP միջավայրում

