
Հրատարակված է Մարտ 10, 2008
ԻՆՉՈ՞Ւ ՆՄԱՆ ԲԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԵՂԱՎ
- Բողոքի հանրահավաքները նորություն չեն Երեւանի համար։ Սակայն նման բան անկախ Հայաստանի պատմության մեջ չէր եղել։ Ինչպես հիվանդ օրգանիզմը պետք է հետազոտվի՝ հիվանդության պատճառները բացահայտելու համար, այնպես էլ հասարակական, մանավանդ ցավալի երեւույթները պետք է մանրակրկիտ քննության ենթարկվեն՝ վերացնելու դրանք ծնող պատճառները։ Հայաստանում ներկա իրավիճակի մանրակրկիտ վերլուծության հավակնություն չունեմ, բայց կձգտեմ վեր հանել մի շարք ոչ պակաս կարեւոր տարրեր, որոնք պատճառ դարձան վերոհիշյալ դեպքերի համար։ ԱՌԱՋԻՆ ՊԱՏՃԱՌԸ, ըստ իս, կայանում է նրանում, որ պաշտոնական-բյուրոկրատական եւ խոշոր-առեւտրային դասակարգերն ապրում էին օրենքների մի համակարգով, բնակչության գերակշիռ մասը՝ բոլորովին այլ օրենքներով։ Դա բողոքի հանրահավաքների զանգվածայնության հիմնական պատճառն է։ Սակայն նման հանրահավաքներ միշտ էլ տեղ են գտել բոլոր ընտրություններից հետո։ Ուրեմն ինչու՞ այս անգամ ցուցարարները, ինչպես միշտ, չցրվեցին իրավապահ մարմինների կողմից ուժի գործադրումից հետո։ Այստեղ ի հայտ է գալիս ԵՐԿՐՈՐԴ ՊԱՏՃԱՌԸ։ Ցուցարարների դիմադրության ոգին բարձրացնելու եւ պետական ուժային կառույցներին իրական հակակշիռ ստեղծելու նպատակով Լ. Տեր-Պետրոսյանը որոշել էր ամեն գնով իր կողմը ներքաշել «Երկրապահ» հասարակական կազմակերպությանը։ Միշտ իշխանության ուղեծրում գտնվող այդ կազմակերպությունն ինչու՞ հանկարծ որոշեց փոխել կողմնորոշումը։ Նախ, նրա «սերուցքը», որ միշտ սովոր է լինել արտոնյալ վիճակում՝ ինչպես հասարակական-քաղաքական, այնպես էլ տնտեսական ոլորտում, վերջին ժամանակներս սկսել էր բախվել խոչընդոտների... Նրա առաջատար դիրքին սկսեց վտանգ սպառնալ։ «Երկրապահի» առաջնորդների մոտ երեւան եկան լուրջ մրցակիցներ՝ ի դեմս իշխանության կողմից պաշտպանվող որոշ գործարարների։ Երկրորդ, իշխանության համար կենսական անհրաժեշտություն դարձավ «անձեռնմխելիության» կարգավիճակից օգտվող նրանցից մի քանիսին բերել օրենքի դաշտ։ Դա վերաբերում էր եւ նրանց տնտեսական գործունեության հարցերին, եւ կարգ ու կանոնի հաստատմանը բանակում, որտեղ «Երկրապահի» որոշ առաջնորդներ գրավել եւ այսօր էլ, հավանաբար, գրավում են բարձր պաշտոններ։ Ոտնահարել այն իրական ուժը, որ տնօրինում է Ղարաբաղյան պատերազմի նախկին ակտիվ մասնակիցների այդ միավորումը, իշխանությունը չէր կարող. մինչեւ վերջին ժամանակներս նա ստիպված էր իրեն չափից ավելի զուսպ պահել։ Սակայն այդպես շարունակվել չէր կարող, քանզի դա կնշանակեր ցանկացած առաջընթացի եւ զարգացման արգելակում ինչպես ստվերային տնտեսության դեմ պայքարում, այնպես էլ բանակի վերակազմավորման ոլորտում։ Նման հանգամանքներից առավել քան հմտորեն ու անբարոյական-լկտի կերպով օգտվեց Լ.Տեր-Պետրոսյանը՝ «Երկրապահի» մեծ մասը ներգրավելով իր կողմը եւ, բնականաբար, խոստանալով նրանց նախկին արտոնյալ վիճակը եւ այլն։ ԵՐՐՈՐԴ ՊԱՏՃԱՌԸ կայանում է նրանում, որ «լյուպմեն- պրոլետարական» եւ փողոցային երիտասարդական խմբավորումները, ինչպես նաեւ իշխանություններից ուղղակի դժգոհ երիտասարդությունը կատարվածի մեջ տեսան այն տեղը, որտեղ կարելի էր ի ցույց դնել իրենց, իրենց ուժը, փորձեցին ինքնահաստատվել, կամ պարզապես «ձեռքերը տաքացնել»։ ԶԼՄ-ների Կովկասյան ինստիտուտի տնօրեն Ա. Իսկանդարյանի խոսքերով՝ Լ. Տեր-Պետրոսյանն իր վրա է վերցրել բողոքական տրամադրությունների քաղաքականացման ալիքը։ Փաստորեն նա հասարակությանը ազդանշան է տվել. «Ես հենց հակաիշխանությունն եմ եւ խորհրդանշում եմ հասարակության բողոքը»,- ընդգծել է քաղաքագետը ուրբաթ օրը լրագրողների հետ կայացած հանդիպման ժամանակ։ Ա. Իսկանդարյանը նշել է, որ Հայաստանի նախկին նախագահին հաջողվել է ի մի բերել բողոքի տարբեր ձեւերը, որոնց ներուժը հայ հասարակության մեջ բավական մեծ է։ «Ազատության հրապարակում մարդիկ իրենց բողոքն են արտահայտում իրենց սոցիալական անապահով վիճակի մասին, մտավորականության ներկայացուցիչները դժգոհ են երկրում ստեղծված հոգեւոր մթնոլորտից, միջին խավը բողոքում է կոռուպցիայի դեմ ոչ պատշաճ պայքարի եւ աշխատատեղերի պակասության դեմ, լսելի են նաեւ երիտասարդ սերնդի ձայները»։ Նման բողոքը երկար գոյություն ունենալ չի կարող. այն պետք է ինչ-որ բանի վերածվի կամ անհետանա։ «Լեոն Տեր-Պետրոսյանը ստեղծել է միանգամյա մեքենա, ընտրազանգվածային մեխանիզմ՝ նախագահի պաշտոնը գրավելու համար»։ Այսօր մենք արդեն գիտենք, թե ինչի վերածվեց էքս նախագահի կողմից ստեղծված՝ միանգամյա ընտրազանգվածային մեխանիզմի բողոքը։ Սակայն անմտություն կլիներ հայտարարել նրա անհետացման մասին։ Նրա անհետացումը լիովին կախված է նորընտիր նախագահի թիմի ուղեգծից եւ գործունեությունից։ Ես համոզված եմ, որ ներկա փուլում անհրաժեշտ է կոշտ եւ դաժան լինել բոլոր այն ուժերի եւ անհատների հանդեպ, որոնք արհեստականորեն շիկացրել են իրավիճակը՝ այն հասցնելով ողբերգական զարգացումների։ ա. Ես կոշտ միջոցների ձեռնարկման կողմնակից եմ, քանի որ նրանք, ովքեր ձգտում էին ամեն գնով գալ իշխանության, երկրում իրավիճակը փոխելու, պետական մեքենայի աշխատանքը բարելավելու ոչ մի հեռանկար, հնարավորություն եւ, մանավանդ, իրական ծրագիր կամ ցանկություն չեն ունեցել։ Քանզի բարելավման համար անհրաժեշտ է ունենալ բարեկիրթ , անձնական, եսապաշտական շահերի նկատմամբ ընդհանուր պետական շահի գերակայության գաղափարով օժտված մարդկանց մեծաքանակ թիմ։ Իսկ նրանք, ովքեր հավաքվել, խմբավորվել են Լ. Տեր-Պետրոսյանի շուրջ (եւ, իհարկե, ոչ վերջին հերթին նա ինքը) հազվագյուտ բացառությամբ հանդիսանում են «տաքուկ տեղեր» որոնողներ, սեփականության նոր վերաձեւման կողմնակիցներ, նախկին պետպաշտոնյաներ, որոնք այս կամ այն պատճառով հայտնվել են իշխանությունից դուրս։ բ. Կարգուկանոնի հաստատման ուղղությամբ կոշտ միջոցներին զուգահեռ նոր իշխանությունը պետք է ազատվի այն բացասականից, որը ժողովրդին բաժանում է իշխանությունից, որը պաշտոնա-բյուրոկրատական ապարատը (եւ ամբողջ իշխանությունը) դարձնում է օտար տարր՝ ժողովրդի աչքում, նրա գիտակցության մեջ։ Ես չեմ կասկածում, որ Սերժ Սարգսյանն ունի կամք, համապատասխան ներքին քաղաքականություն վարելու ծրագիր եւ ցանկություն, քանի որ իր վարչապետության մի քանի ամսվա ընթացքում նա ապացուցել է դա... Վերջին մռայլ, ողբերգական, կարելի է ասել՝ անկանխատեսելի հետեւանքներով (ոչ միայն քաղաքացիների, այլեւ պետության համար) իրադարձություններն ավելի ամրապնդեցին նորընտիր իշխանության նպատակաուղղվածությունն ու վճռականությունը մտածածի անհրաժեշտության հարցում։ Եվ առաջին հերթին գործի դնել «ժողովրդին չթողնել բյուրոկրատական ապարատի հետ մեն-մենակ, եւ թույլ չտալ, որպեսզի նա տուժի «տարերային» շուկայական հարաբերություններից»։ Պետության կառավարման գործում Արթուր Բաղդասարյանին էական դերի մեջ ընդգրկմամբ փաստորեն դրվել է վերոհիշյալի սկիզբը։ Արթուր Բաղդասարյանը ոչ այնքան գնահատելի է ինքնին, որքան նշանակալի է այն փաստը, որ նրան հավատացել, հավատում են եւ իրենց ձայնն են տվել յուրաքանչյուր 5-րդ ընտրողը։ Դա նրա վրա լրացուցիչ պատասխանատվություն է դնում՝ նրա հետագա գործունեության առումով։ Կարծում եմ՝ թիմ հավաքելը միմիայն Արթուր Բաղդասարյանով չի վերջանում։ Վատ չէր լինի, եթե այդ թիմում ընդգրկեին այնպիսի գործիչների ու անհատների, ինչպիսին են Վազգեն Մանուկյանը, Ռաֆֆի Հովհաննիսյանը, Ալբերտ Բազեյանը եւ ալյոք։ Եվ վերջապես, ամենացավալին այն է, որ «Այս անգամ ժողովուրդը նույնիսկ չնկատեց, որ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը բացահայտ խոսում էր առանց ԼՂՀ-ի համար որեւէ երաշխիքի տարածքները հանձնելու, ուրեմն՝ որոշ ժամանակ անց նաեւ Արցախը հանձնելու մասին»։ ՀՀ-ում նշանակալի ընտրազանգվածի ներկայացուցչի նման հայտարարությունները, նման դիրքորոշումը թուլացնում են ղարաբաղյան հիմնախնդրի շուրջ հայկական կողմի՝ առանց այն էլ թույլ դիրքերը։ Եվ, ինչպես արտահայտվել է Ռ.Քոչարյանը, «Նախագահի թեկնածուներից մեկի պարտվողական հայտարարությունները ոգեւորում են ադրբեջանական կողմին, ինչպես նաեւ կարող են հանգեցնել նրան, որ միջնորդները լրջորեն մտածեն շեշտադրումները Բաքվի օգտին փոխելու հեռանկարի վրա։ Միջնորդները կարող են ասել՝ Հայաստանում 350 հազար մարդ պատրաստ է համաձայնվել Լեռնային Ղարաբաղը փոխանցել Ադրբեջանին։ Մենք դա հաշվի կառնենք»։ Բայց ամենացավալին այն է, որ չարություն, ատելություն, լկտիություն ու պարտվողականություն մարմնավորող այդ մարդու հետեւից «ուռա՜» ասելով գնացել է այնպիսի կազմակերպություն, ինչպիսին «Երկրապահն» է։ ...Իրոք, դժվար է որոշել, թե որտեղ է սկսվում եւ ավարտվում ողջամտությունը եւ որտեղ՝ ընդհակառակը։ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը գտնում է, որ «ով իր հետ չէ, իր թշնամին է», իսկ ես կարծում եմ հակառակը. «Ով անցյալ տարիներից գիտեր եւ գիտակցաբար միացել է նրան, նա դավաճանել է եւ Արցախի, եւ համայն հայության շահերին»։ Այո, բացասական շատ բան է եղել եւ այսօր էլ կա ժամանակակից Հայաստանի եւ Արցախի կյանքում, սակայն դա չի նշանակում, թե մենք պետք է անփույթ լինենք մեր ուղիների եւ ղեկավարների ընտրության հարցում։ Մեր թերությունները չեն հանում պատասխանատվությունն այն մարդկանցից, ովքեր ունեն ազդեցության լծակներ, որոշակի հասարակական կշիռ։ Առաջին հերթին դա վերաբերում է «Երկրապահի» առաջնորդներին, ինչպես նաեւ այնպիսի գործիչների, ինչպիսին է Ռաֆֆի Հովհաննիսյանը... Ինչ վերաբերում է «Դաշնակցություն» կուսակցությանը, ապա, իմ կարծիքով, նա իր չեզոքության մասին հայտարարել է ոչ պատեհ պահի, հատկապես որ՝ Սերժ Սարգսյանի կողմից գրեթե հայտարարվել են «Հեղափոխություն վերեւից»՝ որպես այլընտրանք եւ «Հեղափոխություն ներքեւից», եւ «Հեղափոխություն պարերի եւ բարոյազուրկների դեմ»։

- .
Քննարկում
ընթերցող գրել է:
NO COMMENTS!
http://www.armtown.com/news/am/aza/20080310/5562/
ԱՆԴ գրել է:
«.......Ես համոզված եմ, որ ներկա փուլում անհրաժեշտ է կոշտ եւ դաժան լինել բոլոր այն ուժերի եւ անհատների հանդեպ, որոնք արհեստականորեն շիկացրել են իրավիճակը՝ այն հասցնելով ողբերգական զարգացումների։ ա. Ես կոշտ միջոցների ձեռնարկման կողմնակից եմ, քանի որ նրանք, ովքեր ձգտում էին ամեն գնով գալ իշխանության, երկրում իրավիճակը փոխելու, պետական մեքենայի աշխատանքը բարելավելու ոչ մի հեռանկար, հնարավորություն եւ, մանավանդ, իրական ծրագիր կամ ցանկություն չեն ունեցել։......»
Մեջ բերումը արել եմ հոդվածից ,Հարցս ուղղում եմ հեղինակաին և բոլոր նրանց ովքեր համհեղի նակ են :Փոխեք ձեր ասիական վայրենի մտածողությունը :
Մենք ունենք պետություն,սահմանադրություն ,քաղաքացիական և քրեական օրեսգրքեր:
Դեմոկրատական հասարակարգում կամ դեմոկրատական հարաբերությունների ձգտող հասա րակությունը չի կարող կառուցել պետություն հասարակություն փոխհարաբերությունը «կոշտ և դաժան »սկզբունքներից ելնելով:
ՀՀ և նրա հասարակությունը կարող է առաջնորդվել և պետք է առաջնորդվի միայն և միայն բարձր հասրակությանը հարիր նորմերով որն է ՝յուրաքանչյուր անհատի և քաղաքացու իրավունքի ճանա չումը,սահմանադրորեն և քրեորեն նրա իրավունքի պաշտպանությունը այդ թվում նաև պերութ յունից,սոցիալական երաշխավորված հավասարություն պետության կողմից:
Մշտապես շեշտել եմ և շեշտումեմ հարկավոր է հասարակորեն ապահովել օրենքի գերակայություն:
Ես բոլորի ուշադրութունը ցանկանում եմ ուղղել հետևյալ կարևորագույն խնդրի վրա:
1988 թվականից հայ ժողովրդի գեր խնդիրն էր պատերազմել և կառուցել պետություն որի հիմնական մասն էր կազմում Ղարաբաղը :
2008 թվականին մենք բոլորս համոզված ասում ենք որ 20 տարվա ընթացքում ստեղծեցինք պետություն:
Ինչպես տեսնում ենք գեր խնդիրը մնացել է նույնը բայց տեղի է ունեցել մի շատ կարևոր իրադար ձություն հասարակության մեջ տեղի ունեցավ պառակտում այսինքն փորձ է արվում իրականացնել պետական,ազգային ,ստրատեգիական առժեքների վերաարժեքավորում որի հիմքում դրվում է հասարակական անհանդուրժողականության գաղափարը որի կրողներն են քաղաքական դաշտի վրա գտնվող բոլոր ուժերը:
Այսինքն միջքաղաքական հարաբերությունների այօրվա գերխնդիրը ինքնաբերաբար դառնում է ոչ թե Մեր պետականության զարգացման և պահպանման խնդիրը այլ անհանդուրժողականության գաղափարախոսության դեմ պայքար իրականացնելը :
Այս ծրագիրը մեր պետության և ժողովդի վզին փաթաթվել է դրսից նպատակ ունենալով մեկ հարվածով ոչինչացնել նոր սերնդի մեջ արդեն ձևավորված համայնավարական դրսևորում որը ուղղվում է 1988 վականի գերղնդրի իրականացմանը:
Սա շատ նուրբ և բազմաքայլ կոմբինացիա է իր բազմաշերտությամբ,կիռառելով մեր նկատմանբ տարբեր մեթոդներ մեզ ստիպում են հրաժարվել Ղարաբաղից ,դեմոկրատական հասարակագ ստեղծելուց որն ել իր հերթին ազգապահպան գերխնդիրը շպրտում է հասարակական գիտակցության դաշտից դուրս:
Խորապես ցավում եմ որ քաղաքական էլիտան չի գիտակցում այս իրողությունը:
Ազատություն գրել է:- ԱՆԴ
«.......Ես համոզված եմ, որ ներկա փուլում անհրաժեշտ է կոշտ եւ դաժան լինել բոլոր այն ուժերի եւ անհատների հանդեպ, որոնք արհեստականորեն շիկացրել են իրավիճակը՝ այն հասցնելով ողբերգական զարգացումների։ ա. Ես կոշտ միջոցների ձեռնարկման կողմնակից եմ, քանի որ նրանք, ովքեր ձգտում էին ամեն գնով գալ իշխանության, երկրում իրավիճակը փոխելու, պետական մեքենայի աշխատանքը բարելավելու ոչ մի հեռանկար, հնարավորություն եւ, մանավանդ, իրական ծրագիր կամ ցանկություն չեն ունեցել։......»Մեջ բերումը արել եմ հոդվածից ,Հարցս ուղղում եմ հեղինակաին և բոլոր նրանց ովքեր համհեղի նակ են :Փոխեք ձեր ասիական վայրենի մտածողությունը :
Մենք ունենք պետություն,սահմանադրություն ,քաղաքացիական և քրեական օրեսգրքեր:
Դեմոկրատական հասարակարգում կամ դեմոկրատական հարաբերությունների ձգտող հասա րակությունը չի կարող կառուցել պետություն հասարակություն փոխհարաբերությունը «կոշտ և դաժան »սկզբունքներից ելնելով:
ՀՀ և նրա հասարակությունը կարող է առաջնորդվել և պետք է առաջնորդվի միայն և միայն բարձր հասրակությանը հարիր նորմերով որն է ՝յուրաքանչյուր անհատի և քաղաքացու իրավունքի ճանա չումը,սահմանադրորեն և քրեորեն նրա իրավունքի պաշտպանությունը այդ թվում նաև պերութ յունից,սոցիալական երաշխավորված հավասարություն պետության կողմից:
Մշտապես շեշտել եմ և շեշտումեմ հարկավոր է հասարակորեն ապահովել օրենքի գերակայություն:
Ես բոլորի ուշադրութունը ցանկանում եմ ուղղել հետևյալ կարևորագույն խնդրի վրա:
1988 թվականից հայ ժողովրդի գեր խնդիրն էր պատերազմել և կառուցել պետություն որի հիմնական մասն էր կազմում Ղարաբաղը :
2008 թվականին մենք բոլորս համոզված ասում ենք որ 20 տարվա ընթացքում ստեղծեցինք պետություն:
Ինչպես տեսնում ենք գեր խնդիրը մնացել է նույնը բայց տեղի է ունեցել մի շատ կարևոր իրադար ձություն հասարակության մեջ տեղի ունեցավ պառակտում այսինքն փորձ է արվում իրականացնել պետական,ազգային ,ստրատեգիական առժեքների վերաարժեքավորում որի հիմքում դրվում է հասարակական անհանդուրժողականության գաղափարը որի կրողներն են քաղաքական դաշտի վրա գտնվող բոլոր ուժերը:
Այսինքն միջքաղաքական հարաբերությունների այօրվա գերխնդիրը ինքնաբերաբար դառնում է ոչ թե Մեր պետականության զարգացման և պահպանման խնդիրը այլ անհանդուրժողականության գաղափարախոսության դեմ պայքար իրականացնելը :
Այս ծրագիրը մեր պետության և ժողովդի վզին փաթաթվել է դրսից նպատակ ունենալով մեկ հարվածով ոչինչացնել նոր սերնդի մեջ արդեն ձևավորված համայնավարական դրսևորում որը ուղղվում է 1988 վականի գերղնդրի իրականացմանը:
Սա շատ նուրբ և բազմաքայլ կոմբինացիա է իր բազմաշերտությամբ,կիռառելով մեր նկատմանբ տարբեր մեթոդներ մեզ ստիպում են հրաժարվել Ղարաբաղից ,դեմոկրատական հասարակագ ստեղծելուց որն ել իր հերթին ազգապահպան գերխնդիրը շպրտում է հասարակական գիտակցության դաշտից դուրս:
Խորապես ցավում եմ որ քաղաքական էլիտան չի գիտակցում այս իրողությունը:
Հարգելի ԱՆԴ, ինչպես միշտ դու մոտենում ես հարցին լրջորեն և շատ գրագետ: Ես համամիտ եմ քո մտքերի հետ: Միայն ավելացնեմ մի բան, պառակտումը ժողովրդի մեջ սկսվեց նախընտրական քարոզչության ժամանակ, երբ սկսեցին բոլոր ալիքներով, բոլոր անխտիր քարկոծել ԼՏՊ-ին, դեռ այն ժամանակ , երբ պարզ չեր նա դնելու է իր թեկնածությունը թե ոչ, սկսվեց մի մեծ մեքենա աշխատել, որպեսզի բոլորի մոտ այնպիսի կարծիք ստեղծվի, որ եթե Լ-ն գա իշխանության, ապա նորից մուտ տարիներ կսկսվեն, նորից պատերազմ կլինի ու նմանատիմ անմիտ բաներ: Իհարկե նորմալ մարդկանց մոտ սա շատ վատ ռեակցիա ստեղծեց, այսինքն ես եթե սկզբում չգիտեի արդյոք իմ ձայնը Ս-ին տամ թե մեկ ուրիշին, ապա նախընտրական քարոզչության հետևանքով իմ մոտ ստեղծվեմ մի կարծիք, որ եթե Լ-ից իրենք այդքան վախենում են, նշանակում է այս մարդն է , որ կկարողանա իրանց հախից գա: Հիմքը իրանց սխալ քարոզչությունն էր միայն, եթե բոլոր թեկնածուներին տաին հավասար պայմաններ, այսպիսի բան տեղի չէր ունենա հաստատ: Ամբողջ Հայաստանը լցրեցին Ս-ի նկարներով, որը նույնպես վատ ազդեցություն ունեցավ մարդկանց վրա, դարձել էր կարծես 3-րդ օպերատորը Վիվա Սելից ու Արմենտելից հետո: Երկրի նախագահը, որն իրավունք չունի որևէ մեկին ի օգուտ խոսա, քարոզչություն անի ի օգուտ կամ ի վնաս, նա էլ սկսեց բանբասել Լ-ից: Իրանք իրանց փոսը փորեցին: Եվ հետո երևի չէին մտածում, որ կկարողանա Լ-ն հավաքել իր կողքը մի մեծ բանակ, միշտ պետքա հակառակոռդիդ չանտեսես: Անգամ քաղաքական մեկնաբանները չէին սպասում, որ Լ-ն շատ ավելի հասկացող դուրս կգա քան նրանք: Միակ միջոցը մարդկանց սպանելն էր, որը իրանց կարճ խելքով վախի մեջ կպահի ժողովրդին ու դուրս չի բերի էլի բողոքի ցույցերին մասնակցելու, Բայց մի բան հաստատ կարող եմ ասել, եթե անցած միտինգներին ու երթերին բոլորին չեմ մասնակցել, հիմա միշտ գնալու եմ, ու իմ նման շատ շատերը, որ վերջնականապես հիասթափվեցին ղեկավարներից:
Իրանց վերջը եկելա , հավատա, անգամ դատավորներն ու միլիցիայի պաշտոնյաներն են այսօր վախեցած ման գալիս, դեռ չգիտեն ոնցա վերջանալաու էս ամենը:
Սերժ Սարգսյանին խորհուրդ եմ տալիս - հեռացիր Հայաստանից: Իսկ Ռոբերտը պետքա նստի իրա արած ոճրագործությունների համար (հոկտեմբերի 27 և մարտի 1-2):- ԱՆԴ
Մահապարտ գրել է:- Մառտիկ
Հայրենակիցներ;նաղազգուշացնելի է գերագույն Ազգաին մի հարցում:
Ուշադրությամբ ըննկատի ունենանք մեր բոլորիս Ազգաին պահանջը, ցեղասպանության պահանջադրանքը համայն աշխարքինն, որին եթէ այս մեր ներքին դավադրություները շարունակվեն և ավելի դեռթվեն ու դառնան լուրջ հակասություներ մինչ Ապրիլի 24-ը , կարելի է պատկերացնել որ շատ վտանգավոր կամ անսպասելի բխումններ է լինելու ևթէ Հայաստանում ևթէ ամենուր:
Այս տառանջատման դռթիչները ծառայում են հակադրություն ստեղցելու Հայոց Ցեղասպանության Պահանջը որեվէ կերպով կասեցնլու և փակելու պահանջը ընդմիշտ:
Նրանք տեսնելով այս վեռջին 8 տարիներոմ միացյալ ուժերով համայն Հայության անվերջ աշխատանքը ևթէ համարյա հաստատման մոտեցնելու պահերը, նաղընտրցին հին մի մեթոդ ոկտագօրծել Հայ ժողովերդի դեմ, դա ել երեվի կարելի է համարել Հայաստանի Նաղագահական Ընդրություներն էին. մեր թշնամիները հաշվարկելով մեր համախմբված համայքները ամենուր, հըստակ եզրակացման եին եկել որ Հայ ժողովորդը ջաղջաղելու է 90-ից ավելի տարիների պատնեշները ու խափմանքները:
Մեր դեմ դրված է շատ լուռջ ճակատագրական իրավիջակ: Որեվէ պահ մեզ սպասվելու է մեծ կորուստներ, իսկ եզրակացնել է կարելի որ այս իրավիջակը մեր ժողովորդի մեջ չկասեցնելը շտապ կարքով կամ կանգ չառնացնելը ներքին կարքով (հենց ժողովորդիս ձեռքով) թէկուզ, հստակ մինչ Ապրիլ 24-ը մենք գտնվելու ենք անդունդի ուղակի եզրին, ևթէ աննախատեսված իրավիջակիների դեմ:
Մեզնից յուրաքանչյուրիցս ներկա և գալիք սերունդները պահանջում էն շատ լռջությամբ մտածել և զգուշությամբ մոտենալ որեվէ հարցերին ու խնթիրներին:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++- Մառտիկ
Նամակ ուղղված Թալաթ փաշաին գրել է:
Լուրերով ասում են իբր թե Հայաստանում այդ աղետալի դեպքերից զոհված 8 անձանց դիակները ստանալու համար իշխանությունները պահանջում են զոհվածների հարազատներին ցուցմունք տալ իբր թե ԼՏՊ է մեղավոր նրաց համար և մինջ այդ եթե նրանց հարազատները դա չանեն իրենց հարազատների դիակները չեն տրվի նրանց:Կցանկանայի իմանալ դա իրոք ճիշտ է և դա կցանկանայի իմանալ մեր Հայաստանի հայրենակիցներից:Եթե դա ճիշտ է ուրեմն ամոթ մեր իշխանություններին նման քայլի համար և նրանք կրկնակի անգամ փաստում են որ ոչ մի տարբերություն չկա նրանց և երիտթուրքերի միջև, դա բարբարոսություն է ուղղված սեփական ժողովրդի դեմ:Միթե չեք կշտացել նրանից ինչ որ արեցիք սեփական ժողովրդի հանդեպ:Այնպես որ եկեք չմեղադրեն թուրքին իր արածի համար քանի որ մեր մեջ էլ շատ թուրքեր կան հայկական անուններով:Ես զարմանում եմ ին՞չպես պետք է հավաքվեն կողք կողքի ներկայիս իշխանությունները և ընդիմությունը Ապրիլի 24 և պահանջեն մեր անմեղ զոհերի արյունը:Ինձ ճիշտ հասկացեք սիրելի հայրենակիցներ,ես իրոք ամոթ եմ անում բոլորի տեղը:Ին՞չպես հայը կարող է նման քայլ անել իր հայրենակցի հանդեպ ով ուզում է լինի դա պետք է հարգանք նվիրաբերել զոհվածի հանդեպ,այն էլ այն զոհվածների որ զոհ են դարձել խաղալիք դառնալով իշխանությունների ձեռքը,որոնք իրենց ազատությունն էին պահանջում:Սիրելի հայրենակիցներ գնացեք լավ մտածեք թե ովքեր են իսկական հայերը:Ես ամենա սկզբից ասել եմ ու կասեմ «թուրքը լավ է թուրքացած հայից» իսկ իմ ասածը արդեն մի քանի անգամներ փաստում են մեր ներկայիս իշխանությունները:Աստված մեր Հայ ազգի հետ:
Lida գրել է:- Մառտիկ
Հայրենակիցներ;նաղազգուշացնելի է գերագույն Ազգաին մի հարցում:
Ուշադրությամբ ըննկատի ունենանք մեր բոլորիս Ազգաին պահանջը, ցեղասպանության պահանջադրանքը համայն աշխարքինն, որին եթէ այս մեր ներքին դավադրություները շարունակվեն և ավելի դեռթվեն ու դառնան լուրջ հակասություներ մինչ Ապրիլի 24-ը , կարելի է պատկերացնել որ շատ վտանգավոր կամ անսպասելի բխումններ է լինելու ևթէ Հայաստանում ևթէ ամենուր:
Այս տառանջատման դռթիչները ծառայում են հակադրություն ստեղցելու Հայոց Ցեղասպանության Պահանջը որեվէ կերպով կասեցնլու և փակելու պահանջը ընդմիշտ:
Նրանք տեսնելով այս վեռջին 8 տարիներոմ միացյալ ուժերով համայն Հայության անվերջ աշխատանքը ևթէ համարյա հաստատման մոտեցնելու պահերը, նաղընտրցին հին մի մեթոդ ոկտագօրծել Հայ ժողովերդի դեմ, դա ել երեվի կարելի է համարել Հայաստանի Նաղագահական Ընդրություներն էին. մեր թշնամիները հաշվարկելով մեր համախմբված համայքները ամենուր, հըստակ եզրակացման եին եկել որ Հայ ժողովորդը ջաղջաղելու է 90-ից ավելի տարիների պատնեշները ու խափմանքները:
Մեր դեմ դրված է շատ լուռջ ճակատագրական իրավիջակ: Որեվէ պահ մեզ սպասվելու է մեծ կորուստներ, իսկ եզրակացնել է կարելի որ այս իրավիջակը մեր ժողովորդի մեջ չկասեցնելը շտապ կարքով կամ կանգ չառնացնելը ներքին կարքով (հենց ժողովորդիս ձեռքով) թէկուզ, հստակ մինչ Ապրիլ 24-ը մենք գտնվելու ենք անդունդի ուղակի եզրին, ևթէ աննախատեսված իրավիջակիների դեմ:
Մեզնից յուրաքանչյուրիցս ներկա և գալիք սերունդները պահանջում էն շատ լռջությամբ մտածել և զգուշությամբ մոտենալ որեվէ հարցերին ու խնթիրներին:
------------------------------------------------------------------------
Ես միանգամյն համամիտ եմ ձեզ հեդ և որեվէ Հայ ազնիվ մդածող մարդ հասկանալով այս բոլոր իրատարցություները, իհարկէ որ կկանգնի ձեր մտքերին հմաձայն, իսկ բացի այդ կլինի Հայ ժողովերդի թշնամու կողքին:
Լիտա Մինասյան
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————- Մառտիկ
Erdjanik գրել է:- Վրեժը
Հայաստանում քաղաքական ու տնտեսական ջրբաժան է,Հայաստանի ժողովուրդը երկու մասի է բաժանված: Ֆինանսական մաֆիան,
մեծահարուստները, շահագործողները, պետական ապառատը ենթարկելով
իրենց ,երկրի հարստությունը կիսում են իրար մեջ: Ժողովրդի աշխատավոր,
մտավորական, ծառայող ու սոցիալապես անապահով մասը, երկրորդ
շահագործվող մասն է,որը հակադրված է վերնախավին և իր իրավունքները
պաշտպանելու համար 100 000-ով ազատության հրապարակ է գալիս: Այս
մարդիք կյանքի, ապրուստի պռոբլեմ ունեն: Այս մարդիք ազնիվ աշխատանքով
ապրող մարդիք են: Անարդարություն ու լկտիություն է այս մարդկանց պիտակավորումը...
Լևոն Տեր- Պետրոսյանը և նրա թիմակիցները չեն , որ հայ ժողովրդի այս ազնվագույն զանգվածին հրապարակ են բերում (ինչպես պնդում են տգետ իշխանությունները) այլ հենց այս քաջ, հզոր ու գիտակից մարդիք են, որ Լևոն Տեր- Պետրոսյանին ու շարժման ղեկավարներին պահում են հարթակի վրա, իրենց խնդիրների համար լուծում գտնելու ակնկալիքով:
Այս իսկական հայ մարդկանց պիտակավորել և թուրքաբարո հաշվեհարդար տեսնել նրանց հետ , ոչ մենք կներենք, ոչ էլ պատմությունը: Իշխանությունները կատարեցին աններելի սխալ: Նրանք վառեցին իրենց ու ժողովրդի մեջ եղած բոլոր կամուրջները: Մարդիք ինը զոր ու գտշեր երգեցին ու պարեցին և մեկի քթից արյուն չեկավ: Այս տեսավ բովանդակ աշխարհը և փաստագրեց իր հեռուսատեսություններով: Այս իշխանությունները պետք հեռանան: Սրանք արյուն թափեցին...
- Վրեժը
Հայաստանյան գրել է:
Հարգելի թերթի ադմինիստրացիա, խնդրում եմ՝ պատասանեք
1- Ո՞Վ Է ՋՆՋՈՒՄ ՆՈՐՄԱԼ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ՆԵՐԸ ԵՎ ԹՈՂՆՈՒՄ ՀԱՅՀՈՅԱՀԱՉՈՂՆԵՐԻ ԱՅԼԱՆԴԱԿ ԻՆՔՆԱԿԵՆՍԱԳՐԱԿԱՆՆԵՐԸ...
2-Ի՞ՆՉ ԵՔ ՀԱՍԿԱՆՈՒՄ ՛՛ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ՛՛ ԱՍԵԼՈՎ...
? գրել է:- Ազատություն
Հարգելի ԱՆԴ, ինչպես միշտ դու մոտենում ես հարցին լրջորեն և շատ գրագետ: Ես համամիտ եմ քո մտքերի հետ: Միայն ավելացնեմ մի բան, պառակտումը ժողովրդի մեջ սկսվեց նախընտրական քարոզչության ժամանակ, երբ սկսեցին բոլոր ալիքներով, բոլոր անխտիր քարկոծել ԼՏՊ-ին, դեռ այն ժամանակ , երբ պարզ չեր նա դնելու է իր թեկնածությունը թե ոչ, սկսվեց մի մեծ մեքենա աշխատել, որպեսզի բոլորի մոտ այնպիսի կարծիք ստեղծվի, որ եթե Լ-ն գա իշխանության, ապա նորից մուտ տարիներ կսկսվեն, նորից պատերազմ կլինի ու նմանատիմ անմիտ բաներ: Իհարկե նորմալ մարդկանց մոտ սա շատ վատ ռեակցիա ստեղծեց, այսինքն ես եթե սկզբում չգիտեի արդյոք իմ ձայնը Ս-ին տամ թե մեկ ուրիշին, ապա նախընտրական քարոզչության հետևանքով իմ մոտ ստեղծվեմ մի կարծիք, որ եթե Լ-ից իրենք այդքան վախենում են, նշանակում է այս մարդն է , որ կկարողանա իրանց հախից գա: Հիմքը իրանց սխալ քարոզչությունն էր միայն, եթե բոլոր թեկնածուներին տաին հավասար պայմաններ, այսպիսի բան տեղի չէր ունենա հաստատ: Ամբողջ Հայաստանը լցրեցին Ս-ի նկարներով, որը նույնպես վատ ազդեցություն ունեցավ մարդկանց վրա, դարձել էր կարծես 3-րդ օպերատորը Վիվա Սելից ու Արմենտելից հետո: Երկրի նախագահը, որն իրավունք չունի որևէ մեկին ի օգուտ խոսա, քարոզչություն անի ի օգուտ կամ ի վնաս, նա էլ սկսեց բանբասել Լ-ից: Իրանք իրանց փոսը փորեցին: Եվ հետո երևի չէին մտածում, որ կկարողանա Լ-ն հավաքել իր կողքը մի մեծ բանակ, միշտ պետքա հակառակոռդիդ չանտեսես: Անգամ քաղաքական մեկնաբանները չէին սպասում, որ Լ-ն շատ ավելի հասկացող դուրս կգա քան նրանք: Միակ միջոցը մարդկանց սպանելն էր, որը իրանց կարճ խելքով վախի մեջ կպահի ժողովրդին ու դուրս չի բերի էլի բողոքի ցույցերին մասնակցելու, Բայց մի բան հաստատ կարող եմ ասել, եթե անցած միտինգներին ու երթերին բոլորին չեմ մասնակցել, հիմա միշտ գնալու եմ, ու իմ նման շատ շատերը, որ վերջնականապես հիասթափվեցին ղեկավարներից:
Իրանց վերջը եկելա , հավատա, անգամ դատավորներն ու միլիցիայի պաշտոնյաներն են այսօր վախեցած ման գալիս, դեռ չգիտեն ոնցա վերջանալաու էս ամենը:
Սերժ Սարգսյանին խորհուրդ եմ տալիս - հեռացիր Հայաստանից: Իսկ Ռոբերտը պետքա նստի իրա արած ոճրագործությունների համար (հոկտեմբերի 27 և մարտի 1-2):
Մարտի 1-ին մայրաքաղաքում տեղի ունեցած հայտնի դեպքերի առնչությամբ իրավապահ մարմինների կողմից տարածած պաշտոնական հաղորդագրության մեջ հրապարակված ձերբակալվածների թվում նշվում էր նաեւ Աշոտ Մանուկյանի անունը, որպես ՀՀ քաղաքացի: Թերեւս միայն վանաձորցիներն անմիջապես կռահեցին, որ դա ՀՀՇ Լոռու մարզային կազմակերպության նախագահ, Վանաձորի քաղխորհրդի նախագահի նախկին տեղակալ Աշոտ Մանուկյանն է:
Անկախ նրանից, թե ինչ մեղադրանք է առաջադրված նրան, հարկ է հիշատակել, թե Մանուկյանի մասին ինչպե՞ս են ժամանակին արտահայտվել հայտնի քաղաքական ու պետական դեմքերը: Այսպես` ԼՂՀ նախկին նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանը 1996թ. խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ կարեւորելով Ա.Մանուկյանի առաջադրումը որպես ԱԺ պատգամավորության թեկնածու` ասել է. «Աշոտ Մանուկյանին ճանաչել եմ ազգի համար ճակատագրական Ղարաբաղյան շարժման առաջին օրից: Նա իր բնատուր խելքը, նպատակին հասնելու կամքը, նվիրումը մինչ օրս անմնացորդ ի սպաս է դրել Արցախի հաղթանակի եւ Հայոց պետության կայացման գործին»: ՀՀ պաշտպանության նախկին նախարար Վազգեն Սարգսյանն էլ ասել է. «Աշոտ Մանուկյանը եղել է այն եզակի անհատներից, որ շարժման առաջին օրից ազգային պետության կայացումը եւ Արցախի հարցի լուծումը կապում էր Հայոց ազգային բանակի ստեղծման հետ: Նա մինչ օրս անմնացորդ նվիրվել է ինքնապաշտպանությանը եւ բանակի ստեղծմանը: Նման նվիրյալների շնորհիվ է, որ պաշտպանված են մեր երկրի սահմանները եւ ունենք ակնառու հաղթանակներ Արցախում»: Իսկ մշակույթի նախկին նախարար Հակոբ Մովսեսն էլ «հավելել» էր. «Աշոտ Մանուկյանի համառ ջանքերով Վանաձորն այսօր ունի կամերային երգչախումբ եւ նվագախումբ, քաղաքի մանուկների սիրելի օջախ դարձած տիկնիկային թատրոն, վոկալ գործիքային համույթ, պարուսուցման դպրոց: Էներգետիկ սովի պայմաններում ապահովվեց Աբելյանի անվան պետթատրոնի անընդմեջ աշխատանքը, շարունակվեցին քաղաքի մշակութային կյանքի լավագույն ավանդույթները»: Պատմական այս վկայությունները տեղ են գտել Վանաձորի «Վերածնունդ» թերթի (այժմյան «Լոռու մարզ») 1996թ. մայիսի 26-ի համարում: Հարկ է հիշատակել նաեւ, որ Աշոտ Մանուկյանի մասին բավականին ջերմ խոսքերով արտահայտվեց նաեւ ՀՀ Առաջին նախագահ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը՝ այս տարվա նախագահական ընտրությունների նախօրյակին Վանաձորի «Արցախ» պուրակում հրավիրած հանրահավաքի ժամանակ, վերջինիս ներկայացնելով որպես Շարժման տարիների իր մարտական ընկեր:
Իշխանությունների տոնական «նվերը» կանանց
Գ.Հ
Հետաքրքիր է, թե կա՞ մի երկիր, բացի Հայաստանը, որտեղ տոն օրով գների բարձրացում է լինում. այս տարվա մարտի 8-ը վանաձորցի կանանց համար նշանավոր էր նրանով, որ այդ օրը «հայտնագործեցին», որ հացը, ալյուրն ու մակարոնեղենը կրկին թանկացել են՝ ի թիվս այլ սննդամթերքների, որոնց հատ-հատ անդրադարձել էր «Ժամանակ Երեւան» ինտերնետային կայքը՝ մարտի 7-ի համարում (1կգ ալյուրի գինը դարձավ 300 դրամ):
Երբ զայրացած մի տատիկ դատապարտում էր հերթական թանկացումը, վաճառողը շտապեց խորհուրդ տալ. «Մեզնից ինչի՞ ես նեղանում, գնա վարչապետից նեղացիր»: Իսկ արդեն բարձրացրած գնով թխվածքաբլիթ վաճառող տարեց մի կին էլ իր հերթին դժգոհեց. «Մի ձեռքով թոշակ են բարձրացնում, մյուս ձեռքով թանկացում են անում: Ըսենց բան կըլնի՞»: «Էս ժողովրդին տեղն է, շփշփալով գնում էին 5000 դրամով ձայն էին վաճառում, դե թող հիմա ջաններից դուրս գա», - դատապարտում էր մի կին, որն, ի դեպ, նախագահական ընտրությունների ժամանակ ոչ մի թեկնածուի ձայն չէր տվել: Նա միաժամանակ գանգատվեց, որ թանկացել է նաեւ հայ ժողովրդի «հաց հանապազօրյա» սուրճը եւ ավելացրեց. «Ընտրությունների ժամանակ միլիոններ են ծախսել, բա պետք է տեղը հանե՞ն, թե՞ չէ»: Հարկ է հիշատակել, որ դեռեւս նախագահական ընտրություններից առաջ ՕԵԿ առաջնորդ Արթուր Բաղդասարյանը զգուշացնում էր, թե «Ամեն ընտրություններից հետո Հայաստանում մթերքների գները բարձրանում են», եւ կոչ էր անում կաշառք չվերցնել: ՀՀ վարչապետ Սերժ Սարգսյանն էլ «հակահարված» տալով հերքում էր, թե «Սուտ է, ինչու՞ պիտի գները բարձրանան», մինչդեռ գներն աճում են ոչ միայն օրեցօր, այլեւ ժամ առ ժամ: Հետաքրքիր է, վարչապետի հետ կոալիցիա վերակազմած ՕԵԿ նախագահը գոնե գաղտնապես վարչապետի ականջին չի՞ շշնջում, թե՝ «Բա որ ասում էի գները բարձրանալու են՝ չէիր հավատում»: Այս ամենը հիշեցնում է ժողովրդական հայտնի հեքիաթը, երբ թագավորն ասում է. «Ով էնպիսի սուտ ասի, որ ասեմ՝ սուտ է, թագավորությանս կեսը կտամ նրան»: ՕԵԿ նախագահն ասեց՝ թանկացում է լինելու, վարչապետն ասեց՝ սուտ է, ու «թագավորության կեսը»՝ անվտանգության քարտուղարի պաշտոնի տեսքով տվեց նրան. չնայած գուշակությունը ճիշտ էր:- Ազատություն
? գրել է:
Մարտի 1-ին մայրաքաղաքում տեղի ունեցած հայտնի դեպքերի առնչությամբ իրավապահ մարմինների կողմից տարածած պաշտոնական հաղորդագրության մեջ հրապարակված ձերբակալվածների թվում նշվում էր նաեւ Աշոտ Մանուկյանի անունը, որպես ՀՀ քաղաքացի: Թերեւս միայն վանաձորցիներն անմիջապես կռահեցին, որ դա ՀՀՇ Լոռու մարզային կազմակերպության նախագահ, Վանաձորի քաղխորհրդի նախագահի նախկին տեղակալ Աշոտ Մանուկյանն է:
Անկախ նրանից, թե ինչ մեղադրանք է առաջադրված նրան, հարկ է հիշատակել, թե Մանուկյանի մասին ինչպե՞ս են ժամանակին արտահայտվել հայտնի քաղաքական ու պետական դեմքերը: Այսպես` ԼՂՀ նախկին նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանը 1996թ. խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ կարեւորելով Ա.Մանուկյանի առաջադրումը որպես ԱԺ պատգամավորության թեկնածու` ասել է. «Աշոտ Մանուկյանին ճանաչել եմ ազգի համար ճակատագրական Ղարաբաղյան շարժման առաջին օրից: Նա իր բնատուր խելքը, նպատակին հասնելու կամքը, նվիրումը մինչ օրս անմնացորդ ի սպաս է դրել Արցախի հաղթանակի եւ Հայոց պետության կայացման գործին»: ՀՀ պաշտպանության նախկին նախարար Վազգեն Սարգսյանն էլ ասել է. «Աշոտ Մանուկյանը եղել է այն եզակի անհատներից, որ շարժման առաջին օրից ազգային պետության կայացումը եւ Արցախի հարցի լուծումը կապում էր Հայոց ազգային բանակի ստեղծման հետ: Նա մինչ օրս անմնացորդ նվիրվել է ինքնապաշտպանությանը եւ բանակի ստեղծմանը: Նման նվիրյալների շնորհիվ է, որ պաշտպանված են մեր երկրի սահմանները եւ ունենք ակնառու հաղթանակներ Արցախում»: Իսկ մշակույթի նախկին նախարար Հակոբ Մովսեսն էլ «հավելել» էր. «Աշոտ Մանուկյանի համառ ջանքերով Վանաձորն այսօր ունի կամերային երգչախումբ եւ նվագախումբ, քաղաքի մանուկների սիրելի օջախ դարձած տիկնիկային թատրոն, վոկալ գործիքային համույթ, պարուսուցման դպրոց: Էներգետիկ սովի պայմաններում ապահովվեց Աբելյանի անվան պետթատրոնի անընդմեջ աշխատանքը, շարունակվեցին քաղաքի մշակութային կյանքի լավագույն ավանդույթները»: Պատմական այս վկայությունները տեղ են գտել Վանաձորի «Վերածնունդ» թերթի (այժմյան «Լոռու մարզ») 1996թ. մայիսի 26-ի համարում: Հարկ է հիշատակել նաեւ, որ Աշոտ Մանուկյանի մասին բավականին ջերմ խոսքերով արտահայտվեց նաեւ ՀՀ Առաջին նախագահ Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը՝ այս տարվա նախագահական ընտրությունների նախօրյակին Վանաձորի «Արցախ» պուրակում հրավիրած հանրահավաքի ժամանակ, վերջինիս ներկայացնելով որպես Շարժման տարիների իր մարտական ընկեր:
Իշխանությունների տոնական «նվերը» կանանց
Գ.Հ
Հետաքրքիր է, թե կա՞ մի երկիր, բացի Հայաստանը, որտեղ տոն օրով գների բարձրացում է լինում. այս տարվա մարտի 8-ը վանաձորցի կանանց համար նշանավոր էր նրանով, որ այդ օրը «հայտնագործեցին», որ հացը, ալյուրն ու մակարոնեղենը կրկին թանկացել են՝ ի թիվս այլ սննդամթերքների, որոնց հատ-հատ անդրադարձել էր «Ժամանակ Երեւան» ինտերնետային կայքը՝ մարտի 7-ի համարում (1կգ ալյուրի գինը դարձավ 300 դրամ):
Երբ զայրացած մի տատիկ դատապարտում էր հերթական թանկացումը, վաճառողը շտապեց խորհուրդ տալ. «Մեզնից ինչի՞ ես նեղանում, գնա վարչապետից նեղացիր»: Իսկ արդեն բարձրացրած գնով թխվածքաբլիթ վաճառող տարեց մի կին էլ իր հերթին դժգոհեց. «Մի ձեռքով թոշակ են բարձրացնում, մյուս ձեռքով թանկացում են անում: Ըսենց բան կըլնի՞»: «Էս ժողովրդին տեղն է, շփշփալով գնում էին 5000 դրամով ձայն էին վաճառում, դե թող հիմա ջաններից դուրս գա», - դատապարտում էր մի կին, որն, ի դեպ, նախագահական ընտրությունների ժամանակ ոչ մի թեկնածուի ձայն չէր տվել: Նա միաժամանակ գանգատվեց, որ թանկացել է նաեւ հայ ժողովրդի «հաց հանապազօրյա» սուրճը եւ ավելացրեց. «Ընտրությունների ժամանակ միլիոններ են ծախսել, բա պետք է տեղը հանե՞ն, թե՞ չէ»: Հարկ է հիշատակել, որ դեռեւս նախագահական ընտրություններից առաջ ՕԵԿ առաջնորդ Արթուր Բաղդասարյանը զգուշացնում էր, թե «Ամեն ընտրություններից հետո Հայաստանում մթերքների գները բարձրանում են», եւ կոչ էր անում կաշառք չվերցնել: ՀՀ վարչապետ Սերժ Սարգսյանն էլ «հակահարված» տալով հերքում էր, թե «Սուտ է, ինչու՞ պիտի գները բարձրանան», մինչդեռ գներն աճում են ոչ միայն օրեցօր, այլեւ ժամ առ ժամ: Հետաքրքիր է, վարչապետի հետ կոալիցիա վերակազմած ՕԵԿ նախագահը գոնե գաղտնապես վարչապետի ականջին չի՞ շշնջում, թե՝ «Բա որ ասում էի գները բարձրանալու են՝ չէիր հավատում»: Այս ամենը հիշեցնում է ժողովրդական հայտնի հեքիաթը, երբ թագավորն ասում է. «Ով էնպիսի սուտ ասի, որ ասեմ՝ սուտ է, թագավորությանս կեսը կտամ նրան»: ՕԵԿ նախագահն ասեց՝ թանկացում է լինելու, վարչապետն ասեց՝ սուտ է, ու «թագավորության կեսը»՝ անվտանգության քարտուղարի պաշտոնի տեսքով տվեց նրան. չնայած գուշակությունը ճիշտ էր:
Manvel գրել է:
joxovord jan mi ahd mdeq u esi nayeq
http://ca.youtube.com/watch?v=ZKsf1mzEcaw&feature=email
ES EM գրել է:
[quote=Erdjanik][/quote]
Մարինե Խառատյան
Մարտի մեկի դեպքերից հետո պարզ երեւաց, որ Ռ.Քոչարյանը մտածել չի սիրում, սիրում է գործել, իսկ մտածելն ու գնահատական տալը, փաստորեն, թողնում է սերունդներին:
Նրա թիվ մեկ սխալը ոչ միայն Ազատության հրապարակում խաղաղ ցուցարարներին ծեծելով, արյունլվիկ անելով քշելու հրամանն էր, ու դրան հաջորդած ավելի դաժան` Մաշտոցի պողոտայում ՀՀ քաղաքացիների վրա կրակ բացելու հրահանգը, այլեւ այն, որ այդ գործողությունները նա մեծամասամբ իրագործեց Ղարաբաղից բերված հատուկ ջոկատայինների ձեռքով: Ականատեսները պատմում են, որ առավել ագրեսիվ եղել են հենց Ղարաբաղի հատուկ ջոկատայինները: Ով եւ ինչպես էր ներարկել նրանց մեջ այդ ագրեսիան հայաստանցի ցուցարարների նկատմամբ` դժվար է ասել: Թերեւս «համբերության բաժակն» այնքան էր լցվել, որ նա չէր էլ մտածել, թե ազգային անվտանգության տեսանկյունից ինչ սխալ է գործում Ղարաբաղի հատուկ ջոկատին օգտագործելով հայաստանցիների դեմ բռնարարքներ եւ սպանություններ իրագործելու համար: Ինչ խոսք, միգուցե պատճառն այն էր, որ Ռոբերտ Քոչարյանն ավելի հավատարիմ կատարողներ չկարողացավ գտնել Հայաստանում, դրա համար դիմեց ղարաբաղցիների օգնությանը: Այնուամենայնիվ, ղարաբաղյան խնդրի առկայության պարագայում դա այլ կերպ, քան պետականության դեմ հանցագործություն հնարավոր չէ անվանել:
Այդ մարտավարական սխալը հասկացել են Ադրբեջանում, ուր լուրը, թե Ղարաբաղի ՕՄՕՆ-ը Երեւանի կենտրոնում ջարդել է հայաստանցի ցուցարարներին` թեժ նորությունների շարքում պարբերաբար պտտվում է: Ինչ խոսք, ադրբեջանցիները թերեւս գիտակցում են, որ խոսքը գնում է Հայաստանի անվտանգության հիմքերը սասանող փաստի մասին, ինչը չափազանց վտանգավոր է տվյալ երկրի համար ու կարող է դյուրաբեկ դարձնել այդ երկրի անվտանգությունը:
Նրանք դա հասկացել են, իսկ մե՞նք...
ES EM գրել է:- Սուր
-----------------------------------------------------------
Սարգիս , դուշման և նմաններ,
կրակեցեք,կրակեցեք,կրակեցեք,OHAN DURYAN
Ի՞նչ խոսք, որտե՞ղ է տպագրվելու խոսքս: Ինչո՞վ է հնչելու խոսքս, թույնի ու չարիքի աղբյուր դարձած հեռուստաալիքներով անգամ ցավակցական խոսքեր չհնչեցին: Վախենում են զոհերի թիվն ասել, վախենում են ցավակցական խոսք ասել:
Ես խորապես սգում եմ ու ցավում բոլոր զոհերի համար:
Թափված արյունը, բոլորիս անեծքը, նզովքը քրքրելու է ձեզ: Դուք հետ գլորեցիք երկիրը 1937 թվական, ինքներդ ձեզ հռչակել եք երկրի կառավարիչներ եւ ստորացնում, սպառնում, ծեծում ու ջարդում, ձերբակալում ու սպանում եք սեփական ժողովրդին՝ ազատության համար պայքարող, խաղաղ, արժանապատիվ քաղաքացիներին:
Դուք զրկել եք մեզ ձայնի, խոսքի, ընտրելու, շարժվելու, տեղեկանալու իրավունքից: Երկիր-դրախտավայրը վերածել եք կատարյալ դժոխքի: Մեր ժողովրդի երկնքում սեւ ու մութ ամպեր եք կուտակել, անտանելի եք ու ատելի, արհամարհանքի ու նողկանքի արժանի, քրիստոնեական ոչ մի նշույլ ձեր վարքագծում չկա, դուք պատերազմ եք հայտարարել ձեզ համար օտար մեր ժողովրդին: Դուք կատարյալ հիվանդ հոգիներ եք, որովհետեւ ապացուցեցիք, որ ամեն գնով իշխանությունը պահելու մոլուցքը կարող է ձեզ դարձնել անգամ ազգասպան, ցեղասպան. չհամարձակվեք այլեւս 1915 թվի ցեղասպանության հարց բարձրացնել:
Ի՞նչ արտակարգ իրավիճակ եք հայտարարում: Ձեր գոյությունն արդեն այս երկրում արտակարգ, արտառոց եւ պայթունավտանգ իրավիճակ է մեր ժողովրդի համար:
Ժողովրդին ավելի ու ավելի մի բորբոքեք, բարեբախտաբար, ժողովրդի մեջ այլեւս պայքարի չմարող կրակն է բոցկլտում: Մեր պայքարող, նվիրյալ ժողովուրդը հասնելու է իր ազատությանը, նա արժանի է իր ընտրյալ նախագահին՝ Շարլ Դը Գոլի օրինակը կրկնած Լեւոն Տեր-Պետրոսյանին, եւ նա ազատվելու է Սադամ Հուսեյնի նմանակներից:
Մենք այլևս ձեր հայրենակիցները չենք, դուք կրակեցիք
մայր Հայաստանի սրտին, կրակեցեք դուշմաններ...
- Սուր
Manvel գրել է:- ES EM
[quote=Erdjanik]
Մարտի մեկի դեպքերից հետո պարզ երեւաց, որ Ռ.Քոչարյանը մտածել չի սիրում, սիրում է գործել, իսկ մտածելն ու գնահատական տալը, փաստորեն, թողնում է սերունդներին:
Նրա թիվ մեկ սխալը ոչ միայն Ազատության հրապարակում խաղաղ ցուցարարներին ծեծելով, արյունլվիկ անելով քշելու հրամանն էր, ու դրան հաջորդած ավելի դաժան` Մաշտոցի պողոտայում ՀՀ քաղաքացիների վրա կրակ բացելու հրահանգը, այլեւ այն, որ այդ գործողությունները նա մեծամասամբ իրագործեց Ղարաբաղից բերված հատուկ ջոկատայինների ձեռքով: Ականատեսները պատմում են, որ առավել ագրեսիվ եղել են հենց Ղարաբաղի հատուկ ջոկատայինները: Ով եւ ինչպես էր ներարկել նրանց մեջ այդ ագրեսիան հայաստանցի ցուցարարների նկատմամբ` դժվար է ասել: Թերեւս «համբերության բաժակն» այնքան էր լցվել, որ նա չէր էլ մտածել, թե ազգային անվտանգության տեսանկյունից ինչ սխալ է գործում Ղարաբաղի հատուկ ջոկատին օգտագործելով հայաստանցիների դեմ բռնարարքներ եւ սպանություններ իրագործելու համար: Ինչ խոսք, միգուցե պատճառն այն էր, որ Ռոբերտ Քոչարյանն ավելի հավատարիմ կատարողներ չկարողացավ գտնել Հայաստանում, դրա համար դիմեց ղարաբաղցիների օգնությանը: Այնուամենայնիվ, ղարաբաղյան խնդրի առկայության պարագայում դա այլ կերպ, քան պետականության դեմ հանցագործություն հնարավոր չէ անվանել:
Այդ մարտավարական սխալը հասկացել են Ադրբեջանում, ուր լուրը, թե Ղարաբաղի ՕՄՕՆ-ը Երեւանի կենտրոնում ջարդել է հայաստանցի ցուցարարներին` թեժ նորությունների շարքում պարբերաբար պտտվում է: Ինչ խոսք, ադրբեջանցիները թերեւս գիտակցում են, որ խոսքը գնում է Հայաստանի անվտանգության հիմքերը սասանող փաստի մասին, ինչը չափազանց վտանգավոր է տվյալ երկրի համար ու կարող է դյուրաբեկ դարձնել այդ երկրի անվտանգությունը:
Նրանք դա հասկացել են, իսկ մե՞նք...[/quote]
joxovord jan mi ahd mdeq u esi nayeq
http://ca.youtube.com/watch?v=ZKsf1mzEcaw&feature=email- ES EM
Zartir lao գրել է:- Manvel
joxovord jan mi ahd mdeq u esi nayeqhttp://ca.youtube.com/watch?v=ZKsf1mzEcaw&feature=email
YOUTUBE ARMENIA TRUE VALUE SERZH SARGSYAN. A M O T..............- Manvel
Սարգիս գրել է:- ԱՆԴ
«.......Ես համոզված եմ, որ ներկա փուլում անհրաժեշտ է կոշտ եւ դաժան լինել բոլոր այն ուժերի եւ անհատների հանդեպ, որոնք արհեստականորեն շիկացրել են իրավիճակը՝ այն հասցնելով ողբերգական զարգացումների։ ա. Ես կոշտ միջոցների ձեռնարկման կողմնակից եմ, քանի որ նրանք, ովքեր ձգտում էին ամեն գնով գալ իշխանության, երկրում իրավիճակը փոխելու, պետական մեքենայի աշխատանքը բարելավելու ոչ մի հեռանկար, հնարավորություն եւ, մանավանդ, իրական ծրագիր կամ ցանկություն չեն ունեցել։......»Մեջ բերումը արել եմ հոդվածից ,Հարցս ուղղում եմ հեղինակաին և բոլոր նրանց ովքեր համհեղի նակ են :Փոխեք ձեր ասիական վայրենի մտածողությունը :
Մենք ունենք պետություն,սահմանադրություն ,քաղաքացիական և քրեական օրեսգրքեր:
Դեմոկրատական հասարակարգում կամ դեմոկրատական հարաբերությունների ձգտող հասա րակությունը չի կարող կառուցել պետություն հասարակություն փոխհարաբերությունը «կոշտ և դաժան »սկզբունքներից ելնելով:
ՀՀ և նրա հասարակությունը կարող է առաջնորդվել և պետք է առաջնորդվի միայն և միայն բարձր հասրակությանը հարիր նորմերով որն է ՝յուրաքանչյուր անհատի և քաղաքացու իրավունքի ճանա չումը,սահմանադրորեն և քրեորեն նրա իրավունքի պաշտպանությունը այդ թվում նաև պերութ յունից,սոցիալական երաշխավորված հավասարություն պետության կողմից:
Մշտապես շեշտել եմ և շեշտումեմ հարկավոր է հասարակորեն ապահովել օրենքի գերակայություն:
Ես բոլորի ուշադրութունը ցանկանում եմ ուղղել հետևյալ կարևորագույն խնդրի վրա:
1988 թվականից հայ ժողովրդի գեր խնդիրն էր պատերազմել և կառուցել պետություն որի հիմնական մասն էր կազմում Ղարաբաղը :
2008 թվականին մենք բոլորս համոզված ասում ենք որ 20 տարվա ընթացքում ստեղծեցինք պետություն:
Ինչպես տեսնում ենք գեր խնդիրը մնացել է նույնը բայց տեղի է ունեցել մի շատ կարևոր իրադար ձություն հասարակության մեջ տեղի ունեցավ պառակտում այսինքն փորձ է արվում իրականացնել պետական,ազգային ,ստրատեգիական առժեքների վերաարժեքավորում որի հիմքում դրվում է հասարակական անհանդուրժողականության գաղափարը որի կրողներն են քաղաքական դաշտի վրա գտնվող բոլոր ուժերը:
Այսինքն միջքաղաքական հարաբերությունների այօրվա գերխնդիրը ինքնաբերաբար դառնում է ոչ թե Մեր պետականության զարգացման և պահպանման խնդիրը այլ անհանդուրժողականության գաղափարախոսության դեմ պայքար իրականացնելը :
Այս ծրագիրը մեր պետության և ժողովդի վզին փաթաթվել է դրսից նպատակ ունենալով մեկ հարվածով ոչինչացնել նոր սերնդի մեջ արդեն ձևավորված համայնավարական դրսևորում որը ուղղվում է 1988 վականի գերղնդրի իրականացմանը:
Սա շատ նուրբ և բազմաքայլ կոմբինացիա է իր բազմաշերտությամբ,կիռառելով մեր նկատմանբ տարբեր մեթոդներ մեզ ստիպում են հրաժարվել Ղարաբաղից ,դեմոկրատական հասարակագ ստեղծելուց որն ել իր հերթին ազգապահպան գերխնդիրը շպրտում է հասարակական գիտակցության դաշտից դուրս:
Խորապես ցավում եմ որ քաղաքական էլիտան չի գիտակցում այս իրողությունը:
- ԱՆԴ
Վերջին լուրերը, Մարտ 10, 2008
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅՈՒՆ ԼՂՀ ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՄՈՏ
. 3
Մարտի 7-ին ԼՂՀ Նախագահ Բակո Սահակյանն ընդունել է ԵԱՀԿ գործող նախագահի անձնական ներկայացուցիչ, դեսպան Անջեյ Կասպշիկին: Զրուցակիցները քննարկել են Լեռնային Ղարաբաղի եւ Ադրբեջանի զինված ուժերի ...ԻՆՉՈ՞Ւ ՆՄԱՆ ԲԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԵՂԱՎ
. 20
Բողոքի հանրահավաքները նորություն չեն Երեւանի համար։ Սակայն նման բան անկախ Հայաստանի պատմության մեջ չէր եղել։ Ինչպես հիվանդ օրգանիզմը պետք է հետազոտվի՝ հիվանդության պատճառները բացահայտելու համար, այնպես ...ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԴՐՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՀՐԱՄԱՆԱԳՐԻ ԵՐԿՈՒ ԵՆԹԱԿԵՏԵՐ...
.
Հանրապետության նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանը հրամանագիր է ստորագրել, համաձայն որի ուժը կորցրած են համարվել Արտակարգ դրության մասին մարտի 1-ի հրամանագրի 4-րդ կետի 6-րդ — 7-րդ ենթակետերը: ...ԱԺ ԼԻԱԳՈՒՄԱՐ ՆԻՍՏԸ ԿԿԱՅԱՆԱ Ս.Թ. ՄԱՐՏԻ 12-ԻՆ
.
Ինչպես մեզ հաղորդեցին ԼՂՀ ԱԺ Մամլո ծառայությունից մարտի 10-ին ԼՂՀ Ազգային ժողովի նախագահ Աշոտ Ղուլյանը հրավիրել է աշխատանքային խորհրդակցություն՝ մշտական հանձնաժողովների նախագահների ...
Նմանատիպ հոդվածներ (վերջին 7 օրվա) նոր
ՀԵՐԹԱԿԱՆ ԲԱՐԵԳՈՐԾԱԿԱՆ ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅԱՄԲ` ԱՐՑԱԽՈՒՄ
Լաուրա ԳՐԻԳՈՐՅԱՆՇԱՆՏԱԺԻ ԵՎ ՍՊԱՌՆԱԼԻՔՆԵՐԻ ԴԻՎԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
Լեոնիդ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆՈՒ ՆՈՐԻՑ ԿՀՆՉԵՆ ԱՂՈԹՔԻ ԶԱՆԳԵՐԸ
Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆԿԱՐՈ՞Ղ ԵՆՔ ԴԱՌՆԱԼ ԽՈՇՈՐ ՀԱՐԿԱՏՈՒՆԵՐԻՑ ՄԵԿԸ
Նորայր ՀՈՎՍԵՓՅԱՆՈՐՔԱՆՈՎ Է ԼՂՀ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ
Զարինե ՄԱՅԻԼՅԱՆ
Առավել ընթերցված հոդվածները (վերջին 7 օրվա)
ԱԴՐԲԵՋԱՆԱԿԱՆ ԿՈՂՄԸ ՆՈՐԻՑ Է ԽԱԽՏԵԼ ՀՐԱԴԱԴԱՐԻ ՌԵԺԻՄԸ
.
ԻՆՉՈ՞Ւ ՆՄԱՆ ԲԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԵՂԱՎ
.
ՂԱՐԱԲԱՂՅԱՆ ԽՆԴԻՐԸ 30-ՐԴ ՏԵՂՈՒՄ Է
.
ԻՆՉՈ՞Ւ ՆՄԱՆ ԲԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԵՂԱՎ
.
ԱՄՆ-Ն ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԸ ԱՋԱԿՑՈՒՄ ԵՆ ՍԵՐԺ ՍԱՐԳՍՅԱՆԻՆ
.
ԼՂՀ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
.
«ԼԵՒՈՆ ՏԵՐ-֊ՊԵՏՐՈՍՅԱՆԸ ԺՈՂՈՎՐԴԻ ՄԻ ՀԱՏՎԱԾԸ ՀԱՆԵՑ ՄՅՈՒՍԻ ԴԵՄ»
Սեփ.թղթակից
ՄՏՈՐՈՒՄՆԵՐ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՑ ՀԵՏՈ
.
ԲՈՅԿՈՏ
.ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈԻՆ
.
© ՀԱՀ
Այսօրը Հայաստանի պատմությունում- 1832 Զմյուռնիահայ հայտնի Տետեյանների ընտանիքում ծնվեց Տիգրան Տետեյանը՝ հրատարակիչ, խմբագիր, թարգմանիչ, աշխարհաբար լեզվով գրաբարի քերականության ձեռնարկի, աշխարհաբար «Այբբենարանի» և «Ընթերցարանի» հեղինակ:
- 1848 Խոշաբի կիսաանկախ իշխանության վերացումը:
- 1858 Թիֆլիսում վախճանվեց իշխան Բարսեղ Բեհբությանը՝ Վասիլի Բեյբութովը, Ղրիմի պատերազմում հերոսացած գեներալը, 1830 - 1838 թվականներին Հայկական մարզի կառավարիչը:
- 1924 Բացվեց Հայաստանի գյուղացիական բանկը:
- 1925 Մահացավ Քրիս Ֆեներջյանը, որը մասնակցել է Սուլթանի մահափորձին:
- 1926 Երևանում ծնվեց հանրապետության ժողովրդական արտիստ, դիրիժոր Արամ Քաթանյանը:
- 1928 Թիֆլիսում ծնվեց արձակագիր, հոգեբան, հոգեբանական գիտությունների թեկնածու Էլդա Գրինը:
Ֆորումի ակտիվ քննարկումները
ԼՈՒՐԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆ
ՕՆԼԱՅՆ ԼՈՒՐԵՐ
ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ
ԻՄ ԱՐՄԹԱՈՒՆ

Ինչպե՞ս թողնել ծխելը
Ինչպե՞ս գրել Հայերեն Windows XP միջավայրում

